2015. február 17., kedd

Versatile Blogger Award



Most ez hülyén hangzik, de szeretek díjat kapni, mert ez valahol egy tök jó visszaigazolás nekem, hogy nem annyira szar az, amit csinálok, mint gondolom.
Hú, kezdek csúnyán beszélni… a kimerültség beszél belőlem, bocsi.

Szóval, valamikor Zsófitól kaptam ezt a díjat, amit ezúton ismét köszönök neki nagyon, nagyon, és nyugodtan veheti úgy, hogy viszont kapta tőlem!
Kivételesen nem tettem ki egyből, mert a 7 dologhoz kellett egy kis idő összecsipegetni.

A szabályok maradtak, írjak magamról és adjam tovább.
 

 7 dolog rólam:

1)
Érzelmileg nagyon hullámzóak a napjaim. Falakba ütközöm, és úgy érzem, emiatt elért egy alkotói válság is. Nem borúsak a napjaim, még csak depressziós sem vagyok, nem pánikolok semmin, egyszerűen kivette belőlem az erőt az, hogy olyan dolgot csinálok, ami eddig meghaladta a képességeimet, és kiléptetett a komfortzónámból.

2)
Utálok példaképekben, kedvencekben csalódni, azokban, akikről kiderül, hogy más kárának árán próbálnak jól kijönni dolgokból. Undorító és bicskanyitogató (csak így nevek nélkül!).

3)
Annyira elszoktam az emberi kedvességtől, hogy múltkor nem tudtam mit kezdeni azzal, hogy a sarki zöldséges adott a négy padlizsán mellé egyet ajándékba. Egyszerűen lefagytam, mint ahogy azt sem tudtam hova tenni, hogy a pékségben azt mondta a nő, hogy félretesz nekem négy puffancsot, mivel hamar elkapkodják.

4)
Azért nem írok mostanság sehova kommentet körömre, ruhára, sminkre, mert észrevettem, hogy minden úgy kezdődne, hogy „tetszik, DE”, vagy úgy végződne, hogy „magamon elképzelni sem tudom, de rajtad jól áll”. Ezt meg így nem biggyeszteném oda sehova.

5)
Várom a tavaszt, amikor már nem kell pufi kabátban járni, mert végre mehetünk megint túrázni. A napokban tanakodtunk azon, hogy már mennénk valahova, de a közeli tavon kívül nem merészkedünk, mert igazi takonykóros idő van. Kimelegszel, vetkőzöl, aztán két hétig az ágyat nyomod.

6)
Nagyon szeretnék egy skandináv mitológiára épülő történetet írni – évek óta nagy vágyam, és addig jutottam, hogy milyen ne legyen… szóval… haladok… azt hiszem…

7)
Ha sci-fi írásra adnám a fejem, azt Bexter Helgenberger néven tenném. Ezt múltkor A lény című film alatt találtuk ki, merő bolondozásból, ám nem rossz ötlet.

Akiknek tovább adom:

Zsófi (akitől kaptam!!!)

A szabályok szerint 15 embernek kellene továbbadni, viszont mostanság nincs időm arra, hogy olvasgassak, viszont a fenti emberek blogjára visszajárok, ha látom, hogy írtak.
Illetve, van, aki megszűnt, vagy a múltkorira se mozdította a füle botját sem, vagy már megkapta, szóval, aki szeretné, az vegye-vigye rajtuk kívül is.

Pusszantás,
D.

18 megjegyzés:

  1. Na szuper,hogy sikerül összehozni,és köszi hogy megkaptam megint ^^ Mondjuk olyan nálam is van,aki meg se mozdult a felajánlásomra,pedig aktív a blogon,szóval nem értem :D

    A 6os pontot támogatom- de ezt tudod (: a 2. pont nálam is megvan- de én nem csak példaképekben,hanem olyan emberekben,akikkel ezelőtt jóba voltam.
    A tavaszt mindenki várja,és úgy látszik jön is- aztán megint lezúdul egy nagy rakás hó xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs, időm sem volt, meg nagyon agyam sem. :D

      Olyanban én is részt vettem párszor, de most a szememben sok nagy hullócsillagosat játszott, azért írtam bele.
      Úgy vagyok vele, hogy szeretném, ha még most esné ki magát minden, aztán legyen tavasz meg nyár. Várom, várom, de nem szeretnék már holnap azt. Az még bizarr is, és nem is jó. :S

      Törlés
    2. Most egyenlőre nem mondanak rossz időt,szóval lehet bizakodni (:

      Törlés
    3. Tök jó, hogy süt a napocska, csak attól még hideg van. :S

      Törlés
  2. Köszönöm a díjat! :)
    A kedvességtől én is merőben elszoktam, az énektanárom mai érdeklődése a kedvem felől is olyan furcsán hatott rám, hogy nem is nagyon tudtam neki mit mondani rá. Réme, hogy ezt észre se vesszük...
    A példaképekben való csalódás nekem is szörnyű szokott lenni, mert általában annyira rajongok értük, és annyira favorizálom őket, hogy rájönni arra, hogy ők is hibáznak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nem megszokott. Most tűnt fel csak. Ezután jobban odafigyelünk majd. :)

      Tudod, néha nem is az a baj, hogy hibáznak, mert abból látszik, hogy emberből vannak. Hanem azzal van bajom, amikor kijön az igazi énjük. Abban nem szeretek csalódni.

      Törlés
  3. A tavaszt már én is nagyon várom, remélem megmarad ez a jó idő és ez a két hétnyi tél békességben eltelik, mondjuk havazás és durva mínuszok nélkül :)
    Gratula a díjhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy kiesi még magát, ameddig "normális", aztán mehet minden a régi kerékvágásban. Ha nem is koppig fagyunk, csak még legyen egy kis tél, aztán válthatunk.

      Köszönöm! :)

      Törlés
  4. Így, hogy cirka 3 hete kisebb-nagyobb megszakításokkal náthás vagyok, igencsak feláldoznék már néhány szalmabábut a tavasznak. Vagy mit szoktak ilyenkor.
    A 7) pont meg háh, tényleg felnevettem, Hát, felröfögtem inkább, de senki sem hallotta, szóval mindegy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, mihamarabb rendbe jössz!

      Örülök, hogy sikerült egy kis nevetést, vagy röfögést csalni a napodba! :)

      Törlés
  5. Szia!
    Úristen, csak most vettem észre! Nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a díjhoz:)
    várom a hatost, és a hetest is :P

    VálaszTörlés
  7. Én csak tegnap olvastam a bejegyzést, ezúton is köszönöm :)

    VálaszTörlés