2015. február 1., vasárnap

Hello February!



Akkorát röhögtem a saját hülyeségemen most. Nektek annyira nem lesz vicces. Nagy nyugalommal csinálok olyan dolgokat, amiket nem kellene. Múltkor bérlet nélkül utaztam szemben az ellenőrökkel, és csak itthon vettem észre, hogy hát hoppá, itthon maradt a kis harminc napos. Most meg, elfelejtettem hóösszesítő bejegyzést írni. Ami hagyján, de még a képek sincsenek meg. Valahol éppen kallódnak… vagy egyáltalán történt valami januárban?


Sokat gondolkodtam, hogy megtartsam ezeket a bejegyzéseket, vagy ne. Egyelőre még nem döntöttem el. Meglátjuk.


Havi hangulat
Meglepően vidám hónapot zártam, csupa-csupa jó történéssel. Tőlem szokatlan módon, rengetegszer volt szófosásom, befejeztem egy újabb regényt, jól mennek a dolgaim a munkahelyemen, imádom a munkatársaimat – és talán ebben látom a legpozitívabb dolgot. Ez a hely lehetőséget nyújt arra, hogy igazán fejlődjek, feszegessem a határaimat, és megpróbáljam átlépni a gátjaimat. Most úgy érzem, jó helyen vagyok, és jó irányt vett az életem.
Összességében arról szólt ez a hónap, hogy hozzászokjak egy helyzethez, amihez eddig nem. Hogyan tegyem túl magam a folyamatos izgalmakon.
Esett a hó is (fájt miatta a térdem), ez is pipa – addig szeretem, ameddig fehér.

Havi zene
Blind Guardian – Precious Jerusalem (ITT)
Ilyenkor jövök rá, hogy ugyanazokat hallgatom, bár most a sok régi mellett még ők is sokat mentek:
Amaranth – Invincible (ITT)

Havi mottó:
Tedd azt, amiben hiszel, és higgy abban, amit teszel! Minden más csak erő- és időpocsékolás.
Maharaj Nisargadatta


Annyi chilit ettünk meg a hónapban, hogy az valami félelmetes. Az még félelmetesebb, hogy a kapszaicin csak egyszer bosszulta meg magát, a többi alkalommal belénk épült. Tény, hogy betegek voltunk hó elején, ezért kellett a sok-sok baciűző paprika. Így került haza ez a chips is. – Érdekesnek találom, hogy mostanság mennyi csípős szirmot dobnak piacra. Nem győzünk kísérletezni.

Unatkoztam. Piros egyszerű, buta süti.


Pomelo. Imádom, most ettem először. Mr. A-nak is az első alkalma volt.


Zsófi meglepett denevérekkel, és kis kártyákkal.


Nallag pizza. Recept ITT.
Csináljátok meg, nagyon finom!


Unatkoztam Mr. A valamelyik filmjén, és összejött egy ilyen kis nyaklánc. Kék, nagyon nem az én színem, a fekete párja jobban tetszik, de örültem, hogy lépésben haladhatok a bonyolultabb minták felé.


Táska, mert a másik elhasználódott… hhhhhhmmmmm


Jártunk Gyulán, meg Békéscsabán. Nagyon jó napot töltöttünk Anikóékkal. (ITT)


Megvolt a boldogszületésnapom. (ITT)


Kumkvat, ami egy igen szenyó gyümölcs, ugyanis, első harapásra még a feneked is összehúzódik, másodikra édes. Ha tehetitek egyszerre kapjátok be, de vigyázat, magja van!


Lehet, hogy hülyeség, de szerettem volna kipróbálni. Egy kis üvegbe gyűjtöm a jó dolgaimat, és majd év végén újra elolvasom őket. Már egész sok kis cetli van benne. Nem naponta potyogtatok bele, hanem csak azokat, amiket igazán értékelek.

Nektek hogy telt a január?

18 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon örülök, hogy végre jó úton halad az életed és a munkahelyeden is jól érzed magad. <3
    A térdfájást pedig mint tudjuk átérzem. :D
    Az a buti süti egyébként nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)

      Igen, bár nekem ez mindig időszakos. Ha jön a hó, előtte már mondogatom, hogy fáj. :D
      A buta süti receptje kell?

      Törlés
    2. Nem, köszönöm. :)
      Nem vagyok sütis egyáltalán, de ettől függetlenül nagyon jól néz ki. :) Bár az Apám biztos értékelné, ő nyakló nélkül tömne mindent, ami édes. :D

      Törlés
    3. Kár, akkor csak mindent a szemnek. :D

      Törlés
  2. Áhh,pozitív gondolatok :D Am de izgi,ott vannak a denevérek *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd csinálok még ilyeneket,mert magamnak is kell majd,és akkor adok még.. Így kezdődik: van egy kettő,aztán bővíthető a gyűjtemény :D

      Törlés
    2. Elférnek, van hely. Ha meg nem lesz, csinálok nekik. :D

      Törlés
    3. Gondolom van ablakotok meg tükrötök: na ezek mind szabadon ragaszthatók :D Nálam tele az ablak,van a tükrön,és az új szekrényemre is fog kerülni :D Csak kell ebből a lyukas anyagból még- ezt egy barátom szerezte egy nyomda cégtől :D Maradék,de ilyen kis apróságokra tökély :D

      Törlés
    4. Üres falfelülettel is bőven meg vagyunk áldva.
      Ha lesz, lehetne egyszer egy púpos hátú macska is. :)

      Törlés
    5. Okés,vesem az ötleteket -majd csinálok olyat is külön neked :D
      Am most vettem észre,hogy a kis kártyákról is tettél ki képet- jó hogy feltűnt :'D

      Törlés
    6. Tudod, lehet kiskastély, szellem, tök. :D
      Hát, hogy a viharba ne tettem volna ki?!
      Jobb később, mint soha. :D

      Törlés
  3. Ahhaa,szóval halloweeni dolgok :D Értettem :P
    Hát olvastam hogy kiirtad,de nem láttam a képet o.O Jó mondjuk eléggé ki voltam agyilag aznap ^^ Északázások után úgy érzem magam mindig mint aki be van baszarintva,vagy épp másnapos X_X

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felőlem kis fekete karácsonyfákat is szaggathatsz, meg inverz hóembereket. :D
      Rá se ránts! Én néha a nappalozások után is így viselkedem. :D

      Törlés
    2. Hát meglátom mit tudok haverommal rajzoltatni :D Mert ő rajzolja meg a mintákat és akkor én sokszorosítom :D
      Ja akkor nem szóltam :D

      Törlés
    3. Csak ajánlgattam, nem muszáj őt direktben terrorizálni. :D

      Törlés
    4. Áh,néha muszáj,ne érezze magát elkényelmesedve :P

      Törlés