2015. február 2., hétfő

Day and Night Book TAG



Amikor Teklánál olvastam, akkor már felkeltette a figyelmemet, de akkor úgy ítéltem, hogy a kérdések zömére már válaszoltam. Valamiért szeretem, főleg a könyves-filmes kérdéssorokat töltögetni, és itt-ott már csepegtettem a szokásaimból. NecromanCicánál viszont, reagálni akartam rá, legalábbis pár kérdésre, és ott kezdtem el arra hajlani, hogy akkor kényszerítsük ki magunkból a DAY AND NIGHT szavakat.

Hajrá, aki szeretné.


D - Nappal vagy éjszaka olvasol többet?
Biztos, hogy nappal, mert jobban szeretek természetes fényben olvasni, mint lámpa mellett. Előfordul, hogy éjszakákat átolvasok, de csak évente párszor. Zömében reggel vagy délután olvasok, ritkán este.


A - Van olyan könyv, ami megváltoztatta a gondolkodásmódod (valamiről)?
Az Asszony a fronton. Kiábrándultam az amúgy sem rózsaszín világomból. Valamennyit felszedegetek minden könyvből, mind formál valamennyit rajtam, de ha nem is maradok meg azon az állásponton, amit kínál, attól még gondolkodni ér rajta.

Y - YA vagy nem?
Inkább a nem felé hajlok. Elolvasom őket, ha ajánlják nagyon, vagy a kezembe kerül, de sosem lesznek a kedvenceim.

A - Van olyan karakter, akiről úgy gondolod, hogy létezik?
A sajátjaim. :)
Mindenki mintázza valakikről a karaktereit, szóval, szerintem az összes létezik valamilyen formában.

N - El a kezekkel a könyveimtől, vagy szívesen kölcsönadom?
Nem szeretem kölcsönadni őket, mert többnyire büdösen, tépázottan kerülnek haza, vagy egyáltalán nem kerülnek vissza hozzám. Akit már régóta ismerek, barátom, barátnőm, azoknak kölcsönadom, de megválogatom azokat, akiknek.

D - Meg szoktad szagolni a könyveid?
I.G.E.N. Mindig, mindet.


N - Nem mindenki kedveli a könyveket – baj / nem baj?
Nem nézem le azokat, akik nem olvasottak, vagy nem olvasnak, vagy egysíkú a könyvtáruk. Nem ez alapján fogom mérni az embereket.

I - Vigyázok a könyveimre, vagy nem?
Én szeretem a holmijaimat, legyen szó könyvről, plüssről, láncról, ruháról. Nem szeretem, ha rendetlennek tűnik valami, így igen, vigyázok a könyveimre. Szeretem a tulajdonomat biztonságban, épségben tudni.

G - Úristen, túl sok könyvem van! Igaz vagy hamis?
Aki járt már nálunk, az tudja, hogy néznek ki a szobák, és a könyveim zöme még mindig otthon van, nem itt. De így is könyvlerakat vagyunk, mert nincs olyan szegmense a lakásnak, ahol ne lenne egy-két kósza példány.

H - Előfordult már, hogy leöntötted vagy összekented a könyved? Ha igen, hogyan?
Egyszer majszoltam olvasáshoz csokit, és ujjlenyomatos lett a könyvem. Azóta inkább szenvedek, vagy eszek, vagy olvasok, de többször ez nem fordult elő.

T - Ha olvasol, akkor csak olvasol, vagy csinálsz közben valami mást is?
Megy a zene. Mást nagyon nem tudok csinálni. Elvétve, ha unok egy filmet, akkor nekiállok molyoskodni. A zene az inkább jellemző.

Kitölteni avagy reagálni ér.


7 megjegyzés:

  1. Jujci,de jó,végül kitöltötted :D
    Amúgy én meg is kóstolnám a könyvet ha lehetne,nem csak szagolnám :D De úgylátszik mindenben egyetértünk ^^
    A könyvkölcsön adás meg már csak ilyen; nekem is vannak kölcsön kapott könyveim,és néha nem azért nem adom vissza mert elakarom lopni,hanem mert nem találkozom az illetővel: viszont jobban vigyázom rájuk mint bármire,mert fordított esetben nekem sem tetszene ha elkallódna a könyvem másnál. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyalj meg egy lapot, valószínűleg az íze is olyan lenne. :D A testvaj után nekem nem is rossz ötlet... majd egy olyannál kipróbálom, amit nem sajnálok. :D
      Nálam is vannak elfekvőben kölcsönkönyvek, de postázni nem szeretném, úgyhogy marad a személyes találkozó, ami meg ugye, "majd" lesz.

      Törlés
    2. Azt hiszem van is olyan könyved... :D Nyalogasd az Aktust- na jó ez így félreérthető egy mondat,de mindegy..belefér :D De igen,a testvaj után szabadon xD
      Hát igen,én is úgy vagyok hogy nem postázom vissza a könyveket,mert félő hogy elkallódik,meg mondanom se kell hogy kicsit sok lenne a posta.... De ha a másik bízik bennem,akkor no para,mert nálam elvannak a könyvek szépen és vidáman (:

      Törlés
    3. Oh, találok én itthon könyvet, amit meg lehet ilyen formában nyomorgatni. :D
      azért komoly postaköltségek vannak, inkább kivárok. :)

      Törlés
  2. Szerintem jól teszed, hogy nem olvasol este, mert én mindig akkor szoktam, meg habfürdőzés közben és persze mindig az a vége a dolognak, hogy a vizet hatszor újra kell melegíteni vagy nem tudok aludni, amíg be nem fejezem a könyvet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A habfürdőzés még megvan, de folyamatosan melegítem még én is a vizet. Megoldásként a kevesebb habfürit választottam. :/
      A másik probléma pedig igen, hogy vannak könyvek, amiknek egyhuzamban kell véget vetni. :)

      Törlés