2015. február 23., hétfő

87. Oscar-gála



Lezajlott az Oscar, és az egyik szemem sír, a másik meg nevet. Akiknek drukkoltam, nem nyertek, viszont, idén is voltak szép ruhák.

A ruhákban nagyon nem lőttek mellé, bár a bejegyzés végén, azért megmutatom, ami nekem egyáltalán nem tetszett. De még mindig sajnálom, hogy vannak tök jó ruhák olyan embereken, akiken nem mutatnak sehogy, és némelyek hiába állnak úgy, mint egy zsiráf, akkor sem áll jól nekik, amit viselnek.
Amúgy, volt, akinek a rucija csak az árnyalata vagy a színe miatt nem jött be.


De előtte, a nekem számító nyertesek:
A legjobb film: Birdman avagy (A mellőzés meglepő ereje)
A legjobb rendező: Alejandro G. Inárritu (Birdman)
A legjobb férfi főszereplő: Eddie Redmayne (A mindenség elmélete)
A legjobb női főszereplő: Julianne Moore (Still Alice)
A legjobb férfi mellékszereplő: J. K. Simmons (Whiplash)
A legjobb női mellékszereplő: Patricia Arquette (Sráckor)
A legjobb eredeti forgatókönyv: Birdman
A legjobb filmzene: Alexandre Desplat (A Grand Budapest Hotel)
A legjobb animációs film: Hős6os

Az eddigiektől eltérően, ismét csak azt mutatom meg, melyek elnyerték piciny szívemet.



Szeretem, amikor valaki felhagy a hagyományos fekete-fehérrel. Kétségtelen, hogy az áll a legjobban a férfiaknak, meg az „illik”, de akkor is. Üde színfolt volt ő nekem.


A LILA RUHA. Az életem lila ruhája. Ebben az árnyalatban, és még fazonban is magamra venném (attól függetlenül, hogy nem jönne rám).


Edward Norton <3


Laura Dern ruhája csak azért tetszik, mert első blikkre nekem kicsit sodrony hatása van.









Kidman pedig, nem tetszett. Ő volt az, akin aztán semmilyen szinten nem passzolt semmi semmivel, főleg a ruhát viselő nő és a ruha. Se színben, se fazonban. Ha ránézek, egy dolog jut eszembe. Nem nyerő.



Nektek ki volt a kedvenc (nemcsak a fentiek közül)?
Melyik nem tetszett?
Egyetértetek a díjazottakkal?

Képek forrása: http://oscar.go.com/red-carpet

8 megjegyzés:

  1. Cate fekete ruhája, és alakja gyönyörű. Az a patyolat fehér ruha is nagyon szép, bár az a válldísz nekem nem gyere be. + az első ruha, nagyon szép színe van, szeretem ezeket a halvány mégis fenséges árnyalatokat. :)

    Halkan megjegyzem, hogy sosem néztem és semmilyen formában nem követtem figyelemmel az oscar pereputtyot, engem csak a ruhák érdekelned belőle. Ki mit kap, ki kire szavaz, engem nem érdekel, vagy tetszik a film, vagy nem, vagy szeretem a színész/nőt, vagy nem, épp ezért nem is érdekel. Olyan nagyzolás meg csicsázás az egész. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyezik a gondolkodásunk, ufótesó. :)

      Addig néztem, ameddig másnap nem dolgoztam, akkor fenn tudtam maradni, és végigkövettem. Magam sem tudom megmagyarázni, miért, de érdekelt. Most már csak a fent említett díjazottakra figyelek oda, de őket is csak a következő eseményig tárolja el a fejem (aztán lehet, hogy tovább, nem próbáltam még ki élesben). Csak a műsorvezető szokott sok lenni nekem.

      Törlés
  2. Cate Blanchett & Rosamund Pike, főleg az utóbbi! Amúgy magára az Oscar-díjra... hát, nem annyira érdemes figyelni. Ugye ott az a szempont, hogy a szavazók hány százaléka öreg fehér fickó (kb. rosszabb arányok, mint a szenátusban...), és egyébként a szavazóknak nem is kell az összes jelölt filmet megnézniük. Szóval mi alapján is szavaznak?? Hát, az rejtély...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy milyen szempontok alapján ítélnek, valahogy sosem az kapja, aki szerintem megérdemelné, és próbáljuk folyton találgatni, hogy mi alapján mehet (vallás, etnikum, mivel foglalkozik a film, élő vagy kitalált karaktert/eseményt dolgoz fel, mi van előbb az élő, a fekete vagy a beteg ember...stb).
      A díjazottak felét nem láttam, szóval még nem tudom, hogy mennyire ítéltek jól, de igyekszem pótolni. Odafigyelek rá, ha van olyan színész, akinek drukkolok.

      Törlés
  3. Az első ruha lett a kedvencem, olyan éterien szép :) Viszont Jennifer Lopez ruhájától kiver a víz, nem is értem miért van elájulva tőle mindenki. Bár ez csak az én személyes véleményem, de szerintem elég előnytelen számára az a ruha és túlságosan dekoltál. Ezáltal veszít az eleganciájából is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szoknyarész tetszik benne. A felső annyira nem, nekem túl kirívó, abban nem érezném magam komfortosan. Volt amúgy egy hasonló ruha, talán más volt egy kicsit felsőrésze, és a színe, de nem jut eszembe, hogy kin láttam. Ahhoz képest tetszett.

      Törlés
  4. Lady Gaga mosogatókesztyűjétől totál kiégtem, de nem is ő lett volna, ha nem csinál valamit. Viszont amikor énekelt, akkor gyönyörű volt és nem is voltam biztos benne, hogy valójában ugyanaz a két nő! :) Nem tudom, hogy láttad e: https://www.youtube.com/watch?v=LqGGYJxVRFI#t=23

    Solange Knowles nem tudom, hova gondolt, amikor kiválasztotta azt a semmitmondó ruhát, ami szerintem nem illik egy ilyen eseményre!!
    Reese Witherspoon ruhájában az a fekete sáv nekem bántja a szememet.

    Sienna Miller feketéje és Rosamund Pike rózsái tetszenek a legjobban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából, Lady Gaga sosem volt normális, úgyhogy az ő öltözködését nem veszem alapul.
      Solange-nak nem állt jól az a ruha, olyan volt, mintha húsz leplet terített volna random magára.

      Sienna Millerben az arca nem tetszett, most, hogy néztem a képet, nem is láttam a ruhát, egyszerűen az arca vonzza a szememet. A ruhája egyáltalán nem érvényesül. De persze, ettől tetszhet neked. :)

      Törlés