2015. január 1., csütörtök

Hello January!



Elmúlt 2014. Nagyon örülök neki, mert ez az év nem éppen az enyém volt. Úgy is mondhatnám, hogy nyakamig ért a szar egy jó darabig, és ahogy az ismerőseim többségének szénája állt, ők sem vélekednek másképp. De tudjátok, minden ratyi embert, történést felülírt minden, ami a mérleg pozitív oldalán áll. Remek embereket ismertem meg, nagyszerű helyeken, eseményeken voltam, találkoztam is azokkal, akikkel szerettem volna, és kisimult úgy ahogy minden feszültség.


Mindezzel együtt, rettentően boldog vagyok, hogy vége van. Nagyon remélem, hogy ez az év több jóval kecsegtet, mint a tavalyi. Évösszegzést babona-kísérlet miatt nem írtam most, és azt sem szeretném elmondani, mik a fogadalmaim. Majd év végén kiderül.
No, de most jöjjön egy kis decemberi mustra.


Havi hangulat:
A december jól telt el. Dolgos volt, sok munkával. Két-három ünneppel. Most még a karácsonyt is vártam a magamhoz mért legnormálisabb hozzáállással. Időben készen lettem, három napig gurultam. Nagyon hamar eltelt ez a harmincegy nap, mintha nem is lett volna. Az, hogy Mr. A a két ünnep között itthon volt, a legjobb ajándék volt. Még akkor is, ha játszott.

Havi zene: PelleK – Ever Dream (ITT)
Annyira jó hangja van ennek a srácnak, hogy az valami hihetetlen. A zenei stílusa is megnyerő.
Bele vagyok szerelmesedve

Havi zsákmány, ajándék, ez meg az:


Megvolt a kiskarácsony-nagykarácsony.


Mr. A meglepte magát egy órával, ami nagy szó, hiszen eszméletlen, milyen női csuklója van. Nehéz neki megtalálni a szíj-számlap-anyag hármas tökéletességét. Most meg, ezt a gyöngyszemet alig lehet róla levenni.


Jött a Mikulás. Érdekes módon, nem kaptunk virgácsot.


Életem első trüffelei. Dióba, kókuszba, porcukorba és kakaóba forgatva. Ráadásul rumosak.


Könyvek (ajánlók hamarosan):
* Chuck Palahniuk: Halálraítélt * J. R. Ward: A király *
* Lakatos Levente: Aktus * Ian Pearson: A holnapod*

Kaja-pia (amiket kaptunk):



Ruhák:


A fűzőmet imádom nagyon. <3

Mr. A pizsi.

Szépítészeti termékek:


Főleg Yves Rocher és Avon tusfürdők és testápolókat kaptam.
Parfüm Mr. A-nak és nekem, kézkrém, sarokemelő (Mr. Aé), és
köröm-bőr-haj kapszula.


Nyakláncok: illetve medálok.
Arwenét régen szerettem volna már, és az Alienes a legjobb. Le sem venném. :)
Meg ugye, bátor is vagyok.


Genitális szemüveg: Mr. A kapta a kollégájától. Elmeháborodottak.
Persze, lefotóztuk magunkat benne, de az nagyon privát. :D:D:D


Egy Angry Bird. Mr. A kapta egy másik kollégájától. Szeret rombolni, és a Milton nevet kapta (mert éppen a Drive Angry című filmet néztük)



Marcipángolyók.
Valahogy golyós kedvemben voltam most karácsonykor. Volt kókuszgolyó, meg gesztenyegolyó, és Mr. A kérésére almás pite is.


Vikiaándék. Nem is tudom, hogy a formának örülök jobban, vagy a telefontoknak?


A telefontok győzött, amikor összeraktam. <3

Havi olvasmány:
A Ward és Palahniuk könyv is kiolvasásra került, de az majd csak jönni fog.
Sherrilyn Kenyon: Pokoli Tűz (ITT)
David Farland: Rúnalovagok 1-3. (ITT)

Havi függőség:
A munkára tekeredtem rá, meg a Mr. A-val eltöltött időre.

Havi mélypont:
Valahogy sikerült mindent elcsesznem év vége felé, ami a munkámat illeti. Nagyon idegesítő dolog volt. Persze, túlgördültem rajta, csak egyszerűen felcseszett, hogy egy betűt nem tudok leütni hiba nélkül. Mindenki elér az energiájának végére. Ez van.

Havi top:
Jött Viki, és egy tök jó, ámde borzasztó rövid napot töltöttünk együtt.

Így telt el a decemberem. Rövid volt, hullámzó volt, de eltelt, és már 2015 van. Teljesen furcsa. S ha hihetünk a számmisztikusoknak, ez az év jobb lesz, mint az előző. Hát, nagyon remélem.


Nektek hogy telt a december?

10 megjegyzés:

  1. Örülök hogy az év vége kicsit azért jobb lett. Sokat izgultam érted! :)
    Szeretném ha az új évben mi is találkoznánk, akár Gyulán is. :)
    Kívánom, hogy idén minden úgy sikerüljön, ahogy tervezed és azt is hogy igazán jó legyen az egész éved!! :)
    Ja, igen, szeretném a golyókat is! :P :D XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszönöm, és viszont kívánom! :)
      Minden lesz, ígérem. Diabetikusat is csinálok, hogy Gergőt is megtömd vele!

      Törlés
  2. Örülök, hogy tetszettek az ajándékok:) Mikor megláttam a telefon tokot, rögtön te jutottál eszembe:)
    Ohh azok a bűnös kis trüffel golyóbisok.. annyira finomak!

    Remélem, hogy ez az éved szuperül fog sikerülni, és a legtöbb vágyad teljesül!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Már alig vannak.

      Köszönöm és viszont kívánom neked is!!!

      Törlés
  3. A csizmádat imádom! ♥ na meg az Arwenes nyakláncot és az Aktust is!
    December? Hogy hogy telt? Hát egy csettintéssel, de szó szerint. Azon kaptam magam, h ma új év első napja és 18 nap múlva kezdődik a vizsgaidőszak. :-s
    B.U.É.K! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, hamar elment. A vizsgaidőszakhoz egy kalappal kívánok!

      Boldog új évet neked is! :)

      Törlés
  4. jó volt olvasni : ) a golyóók *-* nagyon fincsinek néznek ki! és a bokacsizma is nagyon csini!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök. :)
      Volt sikere a golyóimnak, igen. :P

      Törlés
  5. Ú, az Aktusról egy őszinte véleményt szeretnék látni, mert a te kritikádtól teszem függővé, hogy megveszem-e vagy sem. Minden értékeléseddel egyet szoktam érteni, és most csak jót olvastam róla, én nem hiszem el, hogy ennyire fantasztikus. Kérlek, hogy miután tényleg elolvastad, azután írj egy őszinte véleményt!

    Köszönöm:
    K

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves K!

      Az olvasáson már rajta vagyok, és tényleg el fogom olvasni. :) Aztán írok is róla egy keveset, vagy sokat, ahogy esik majd, de mindenképpen őszinte lesz.
      Köszönöm, örülök. :)

      Törlés