2015. január 30., péntek

'Cause it’s my birthday



Eltelt az a nap is, aminek a pontos dátumát csak kevesen tudják. Kábé úgy születtem, mint a Csillagok háborúja… egyszer réges-régen, egy messzi-messzi galaxisban…
S mivel, akik felköszöntöttek, élénken érdeklődtek azután, hogy mit kaptam, úgy gondoltam, ahelyett, hogy sorban, egyesével elküldeném a képeket, egy bejegyzésbe gyűjtöm őket.


Mr. A indított vasárnap. Akkor voltunk egyszerre itthon úgy, hogy egyikünk sem dolgozik a nap valamely felében. – Jellemformálásként, a születésnapomon is dolgoztam.
Szokássá nőtte ki magát, hogy ilyenkor saját készítésű tortát kap az ünnepelt, és egy különlegesebb ebédet.


Krémes hagymaleves volt tigriscipóban! Hagymalevest ettem már, cipóban még sosem. Amikor ettük, akkor jöttünk rá, hogy kicsit elszámolta magát, mert mire „tányérostul” betolja az ember, bőven tele lesz.


Második fogásnak vörösborban pácolódott húst készített, a köret mellé diós krumpli lett, amit a hússal sütött meg. Volt mellé savanyúság, de borzselével volt isteni. Mivel, mindent meg kell kóstolni, ezért a torta előtt kértem egy kis szünetet.


Fekete erdő tortám lett. :D Ezzel volt a legtöbb probléma. Mr. A igazi kis konyhaművész, ameddig cukrászkodásra nem kerül a sor. Finom lett, csak kimaradt egy réteg, és a cukor. Nem is bántam, mert terhelő fogások után még egy cukorbombát nem bírtam volna ki. A bor és a pezsgő bőven jól lefojtott mindent, mire az édességre került a sor.

Volt ám ajándékozás is.


Gyűrű. Vicces volt, amikor kihozta a postás, és megláttam a ring feliratot a borítékon, egyből belém állt a frász, hogy „jajne!”. De nem, nem olyan gyűrű volt, én húztam fel a középső ujjamra. Szerinte olyan, mint egy kígyó, szerintem meg a T-1000-es egyik alkatrészére hasonlít, annyira tiszta.


Vintage nyaklánc. Nagyon régóta szerettem volna egy ilyet, és imádom. Egészen komoly súlya van. Abban voltam dolgozni, és mindenki azon röhögött, hogy lehet hallani, ahogy megyek, mert csörömpöl a nyakamban. Elveszni már nem fogok az irodalabirintusban.



32 db-os ecsetkészlet sminkeléshez. Meg kell tanulnom normálisan sminkelni, most már nincs mese. Van kis bőrtatyó hozzá. Mr. A félt, hogy nem fog tetszeni, főleg, miután egyik nap kijelentettem, hogy csak kihúzni fogom a szemem (allergiás reakciót váltott ki egy púder). Aztán, amikor megkaptam, mondtam neki, hogy következőre egy 88 színű palettát nézzen ki. :D :P


Este csak iszogattunk nagymamásan. Kettecskén szopogattuk el a bort és a pezsgőt. Főleg ez utóbbit, miközben lejátszottunk egy parti Gazdalákodj okosant. Vesztettem, de nem érdekelt. Jó volt egyet játszani.

Kedden mindenki felköszöntött, és tök jól estek a kis üzenetek a barátnőimtől. Feltöltöttek energiával, jó kedvvel mentem be dolgozni is (nem, mintha odabent búval bélelt lennék). Felköszöntött a családom is, éééés szerdán jött a lehető legnagyobb meglepetés.

Jöttem haza, jött ki a postás. Mondja, hogy hozott nekem valamit. Gondoltam, páromnak, ő rendelget folyton. Átadta a borítékot, és az én nevem virított rajta. Anikó küldött csomagot. Felfelé a lépcsőn kibontottam. Nem tudtam várni a lakásig. Hangosan felnevettem, amikor megláttam, hogy puzzle van benne. Imádok rakosgatni. Plusz egy képeslap.



Itthon elkezdtem vele bíbelődni, és a képen még inkább felvidultam. Mi vagyunk rajta Mr. A-val. Úgyis mondtam, hogy kellene már egy közös kép, meg ki is lehetne tenni valahova a lakásban. Kiraktam a puzzle-t, szerintem felragasztom egy lapra, és valahova fellógatom. Szóval, köszönöm!!!
(mindenkinek, aki részt vett a címvadászatban – Viki… köhöm :D).

Illetve, amire nem számítottam, az, hogy barátnőm felhívott külföldről. Annyira jó volt vele beszélni – rájöttem, hogy piszkosul hiányzik. Ő volt a kandírozott cseresznyém.

Így telt el a szülinapom-pom-pom.

17 megjegyzés:

  1. Zabálni való az a puzzle. :) És a nyaklánc is dögös. Bár fel nem foghatom, hogy tudtál ennyi mindent végigenni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk is nagyon tetszett. :D
      Úgy sikerült, hogy a levesnek egy része, és a cipók is megmaradtak, hogy legyen hely a másodiknak, és a tortáig meg eltelt három óra. :D

      Törlés
    2. El tudnék fogadni én is egy ehhez hasonló szülinapi menüt. :P
      Akkor megvolt a napi degeszre evés. :)

      Törlés
    3. Még másnap sem voltam éhes. :S
      Ha más nem, amikor legközelebb lesz, akkor vendégül látunk téged is! :)

      Törlés
  2. Utólag is Boldog szülinapot! (: Én vasárnap elájultam,szóval egész nap nem voltam gépközelbe. De látom jól telt és szuper dolgokkal kedveskedtek neked (:
    Sminkelésbe meg bele fogsz jönni az tuti (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)

      Igen, tényleg szuper dolgokat kaptam. :D Főleg, hogyha eszembe jut a puzzle, vigyor ül ki a fejemre.
      Remélem, hogy minél előbb ki tudom használni az ecseteimet. :D

      Törlés
    2. De ilyen nincs komolyan :D Ez a puzzle dolog valami eszméletlenül találó és ötletes :D nem is tudtam,hogy lehet ilyet csináltatni- behaltam :D

      Az ecsetekkel meg nem lesz gond :D Nekem most a lila szemhéj festéket kellene kipróbálnom,de sosincs úgy időm -.-"

      Törlés
    3. Nem tudom, hogy jutott eszébe, meg hogy szervezték össze, de ügyesek voltak. :D
      Egyszer csak eljön az idő, mikor ki tudod próbálni. :)

      Törlés
  3. Jajj, hogy én mennyire izgultam!!! Percenként néztem az üzeneteket, hogy írtál e már, hogy megkaptad!! :) :)
    Örülök, hogy tetszik!
    Én is köszönöm Vikinek itt is, hogy segitett. Nélküle nem ment volna!!!!! :) :*

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapooot még egyszer:) Gondoltam, hogy reggel 4:30-kor írok mikor felkeltem, de gondoltam, hogy biztos meghajtanál érte:)
    Ezt a menüt én is szívesen végigkóstoltam volna :)
    A puzzle meg leírhatatlanul aranyos, és le a kalappal Pancsi előtt:)
    Hát ilyen barátnőt kiadja a címed másnak, hát ilyet^^ Khömm^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Küldhetted volna, nem morgok az ilyenért. :D
      Csak nem biztos, hogy egyből válaszolok félkómásan. :D
      Igen, igen, rontom-bontom. De nem baj! Inkább ilyen legyen!!!! :)

      Törlés
  5. Kicsit megkésve, de boldog szülinapot kívánok! :) Minden szuperül sikerült, ahogy a képeket elnézem! Bocsánat, a késésért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!! :)
      Semmi gond, így is jól esik!

      Törlés
  6. Utólag is nagyon boldog születésnapot neked! :) Nagyon szép dolgokkal kedveskedtek neked a szeretteid - az az ecsetkészlet pl. mesés :P, meg a vintage nyaklánc is gyönyörű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Nálam most a nyaklánc mindent visz. Folyamatosan hordom, csoda, hogy éjszakára leveszem. :D

      Törlés