2015. január 12., hétfő

72. Golden Globe - ruhák




Tavaly és tavaly előtt is összeszedegettem a ruhákat, ám most csak azokat szedtem egy csokorba, melyek tetszettek nekem.

Igazság szerint, sosem fogom megérteni, miért jó soványnak lenni, és miért szép a kiálló csont és izom kombinációja. Azokról beszélek, akiknek étkezési zavaraik vannak, mert nekik az arcukon is látszik, hogy valami nem stimmel. Aztán ott voltak a borzalmas szabásválasztások, melyek még a ruhafogasokon sem mutatnak jól, meg a színek… a másik, ami fölött nem tudtam csak úgy csukott szemmel átvágtatni, az a tartás.

Oké, hogy valaki ducin, soványan előnytelen képeken szerepel. De miért kell ezt egy borzalmas beállással még hatásosabbá tenni? Kitolt csípő, vagy görbe hát, fel- és összehúzott vállak.
A legtöbb képen ez sem tetszett, és a ruhát is tönkrevágta a viselője számomra.

A nyertesekről ITT olvass.

No de, nézegessünk képeket szertartásosan, mint minden évben.

























A bejegyzés előre időzített, mert nem volt időm kitenni… más meg elhappolta a szerdámat.


8 megjegyzés:

  1. jókat válogattál össze, szerintem nekem is kb. ezek tetszettek. tényleg voltak borzalmasak.... a leginkább az egyik fekete bőrű hölgy maradt meg egy piros ruhában...borzalmas választás

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viola Davis-re gondolsz? Nekem ő rémlik piros ruhában.
      Nálam Lena Dunham piros ruhája csapta ki a biztosítékot. Számomra ő volt az abszolút mélypont.

      Törlés
  2. A legelső ruha gyönyörű, láttam még egyet, pont ma, valami halvány rózsaszín gyönyörűség volt. Ilyenkor tapadok a képernyőre, hogy milyen meseszép költeményeket vehetnek fel a mázlisták. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg vannak csodás darabok, és egy-egy ilyen estélyit szívesen felvennék. Nem is azért, mert márka, és lehidalok tőle, hanem mert valószínűleg, sosem fogok ilyet viselni. De még nézegetni is jól esik... :)

      Törlés
  3. A két kedvencem nem került be a te válogatásodba. Chrissy Teigen és Emma Stone voltak azok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teigen ruhájának számomra olyan hatása volt, mintha össze lett volna fércelve különböző anyagokból, Emma Stone-nak meg a derékmegoldása nem tetszett.

      Törlés
  4. Az első és a hetedik ruha a kedvencem, bár jobban hajlok az utóbbira, olyan szép :)

    VálaszTörlés