2014. december 1., hétfő

Hello December!



Végre az utolsó hónap ebből az évből. Már csak alig pár hét, és vége ennek a fos esztendőnek. S végre, befejezhetem a morgást azért, mert szeptember óta azt hallgatom, hogy „mindjárt itt a karácsony” (most már van valóságalapja), és jogosak a dísz- és ajándékötletek, kívánságlisták.


Havi hangulat
Jó volt ez a hónap, főleg a vége. Aki tudja, az legyen olyan szíves, ne köpje be, miért.
Lényeg, hogy bepörögtem, és még a kvázi rossz hírből is sikerült erőt kovácsolnom. Emiatt még a november is hamar elrepült. Ez volt az első olyan harminc nap az évben, ami még jól is sikerült. Remélem, ez a pozitív hullám sokáig megmarad.

Havi zene: Type O Negative: I Don’t Wanna Be Me (ITT hallgasd)
Havi függőség: Munka és írás. :) (mi más?)

Havi mélypont:
Barátnőm kiment Osztrákiába. – Örülök az életének, csak volt bennem egy egészséges veszteségérzés.

Havi top:
Ebből több is van.
Amit az orrotokra szeretnék kötni, az a párom jól sikerült névnapja. Aggódtam, hogy fog elsülni, de a vége nagyszerű lett.

Havi könyv: alig olvastam
                Andrzej Sapkowski – Vaják: az utolsó kívánság ITT
                Leiner Laura: Késtél ITT
                Simon Tamás: Vérmacska 2. ITT
                Cassandra Clare: Mennyei tűz városa ITT

A hónap képekben


Ez még halloween után maradt. Járkáltunk a Lidl-ben, és ott volt leértékelve a koporsó formájú tortaforma, amit már régóta szerettem volna. Hogy kinek sütök majd ilyet, nem tudom, de a saját magam szórakoztatására is használni fogom.
Szívből csoki „a legjobb nőnek”, Mr. A-tól nekem. :)


Carmen. Ő egy Mikulásvirág. George, a fikusz mellett kapott helyet, aki azóta felé hozza az új leveleket. Mi ez, ha nem szerelem első… ööö… ültetésre?


Ursula, az aloe vera.


Thai világos sör. Tudjátok, miért ízlett? Mert savanykás, mint amilyennek képzeljük a sört, nem az az édeskés dolog, amit többségében lehet kapni (rájöttem, kajákat és piákat fogok tesztelni).


Voltunk kertet rendezni otthon, és Manó naná, hogy oda fekszik, amit éppen zsákolni akartunk.


A fogadott érdekmacskánk tipikus nabaszdmeg-feje.

Kaják: szerettem volna újítani.


*zöldbabfőzelék bazsalikomos fasírttal * sushi * fűszeres túróval töltött csirkecomb *
házi chips * grillezett hal, képviselőfánkba töltött wasabis krumplival*


Kergettünk rémálmokat is. Bár az enyémeket is üvegbe lehetne tölteni, mint ezeket.


Unatkoztam: bőr karkötő… vagy inkább karszorító.


Voltam turkálóban is. Ezt a lila ruhát túrtam, illetve még pár feketét, de mivel a lakásunk valamilyen oknál fogva minden fényt elnyel, lehetetlen őket fényképezni, magamat meg nem szeretném fotózgatni csak úgy. Lett:
- egy átlátszó felső, amin a díszítés számokból áll
- fekete boleró
- fekete kendő
- fekete póló fémbogyós megkötővel


Mr. A új órája a konyhába.

Azt hiszem, ennyi. A hónap végi bejegyzések pedig, azért késnek, mert egyszerűen képtelenek voltunk beosztani az időnket. Mr. A akkor kezdett el új böngészőt tölteni, amikor én leültem volna mókolni, meg mindig voltunk valahol, vagy nálunk voltak. Sütöttem, főztem, ettem…stb.


Nektek milyen volt a november?

9 megjegyzés:

  1. Mekkora jó az az óra, ilyen nekem is kell :D

    VálaszTörlés
  2. Juuj az óra nekem is nagyon bejön nameg a kaják is! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nem vagyok ezzel egyedül. :D

      Törlés
  3. Neeem köpjük be, ha csinálsz olyan chchipset, meeeeg a koporsóba sütit. Almásat...:D :D Zsarolás on!!!!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, nem megy ma nekem rendesen az írás! *chipset! :)

      Törlés
    2. Azt hiszem, mielőtt talizunk, lesz egy napos konyharabság. :D:D:D

      Törlés
  4. Nekem az összes halloweenes lidlis forma nagyon tetszett, de valamiért a koporsósat gondolom a legpraktikusabbnak...végülis bármi feltámadhat belőle :D

    VálaszTörlés