2014. december 2., kedd

30 napos kihívás: 3-10. kérdés



Elkanászodtam. Ismételten.
Töltögetnem kellene ezt a kihívást, de valahogy elment tőle a kedvem két okból. Olyan bejegyzéseket írni, amik válaszai már pörögtek nálam valahol, valamikor, nem szeretnék, illetve ugyancsak nem szeretnék elmondani olyan dolgokat, amiket úgyis megosztok azokkal, akikkel szeretném.
Tudom, hogy én választottam ezt a kihívást, de egyszerűen elmenet nyaralni a vállalási kedvem.

Kiválogattam két-három olyat, ami külön bejegyzést kap – ezért nincs itt a kilencedik nap, az majd jön holnap -, a többi ilyen tucatban lesz.
Ezek a posztok is időzítettek most… elszabtam most ezt a kihívást. Van ilyen.

Amúgy sem olyan kérdések ezek, melyek válaszát rétestésztaszerűen tudnám nyújtani.


3. nap: Írd le egy napodat nagy részletességgel.
Szerencsés vagyok, hogy nem ugyanúgy telnek a napjaim, viszont szerencsétlen a kérdés szemszögéből. Ha délelőtt dolgozom, akkor hat harminckor felkelek, hétig kómázok, aztán futok a buszhoz, onnan meló addig, ameddig a főni mondja, aztán haza, torna, megvárni az uramat, neki alvás, nekem írás, ameddig fent tudok kakukkolni. Ha délutánra megyek, akkor is korán kelek, de akkor Mr. A-val, elindítom, itthon sertepertélek, főzök, ha kell, elindulok dolgozóba, este hazajövök, írok, ha nem ájulok ágyba. Amikor meg nem csinálok semmit, akkor meg csak lődörgök a lakásban.
Ennél nagyobb részletességgel nem szeretném ezt kifejteni, mert itt ülnék még egy ideig.

4. nap: A fantázianeved / írói álneved jelentése
A Tipegő Zombit elmondtam már párszor, azt hiszem, főleg a legeslegelső bejegyzésben tárgyaltam, meg ha jól emlékszem, akkor a 100 napos kihívásban. Az írói álnevem Payne Sustain, ami annyit tesz, hogy kibírható fájdalom.
A története az hosszú, de úgyis a jelentése kellett. :)

5. nap: Öt hely, amit meg akarsz látogatni.
A budi, a tűzhely, az erkély, a kézmosó, a sarki zöldséges…
Mindig mindenki külföldi helyeket ír. Én most itthoniakat.
Várpalota, Veleméri templom, Gyula, bármelyik barlangunk, bármilyen olyan kirándulóhely, ahol még nem jártam, pl. Tündér-szikla (kép).


6. nap: Melyik együttes vagy zenész a legfontosabb számodra?
Nincs olyan, hogy fontos, senkiért sem élek-halok. Egy sincs, akinek a rajongásig fanatikusa lennék.

7. nap: Szoktál olvasni? Mik a kedvenc könyveid?
Nem férne ide, úgyhogy katt erre a linkre:
http://tipegozombi.blogspot.hu/2013/05/unatkozas-ellen-konyvek-amiket-ajanlok.html

8. nap: Három dolog, amit el szeretnél mondani különböző embereknek
Nincs ilyen, mindenkinek mindent elmondok, akinek meg nem tudom, mert nem hagyja, azon meg túllépek. Ezek pedig olyan dolgok, melyek inkább a címzettre és rám tartoznak. (kép)


10. nap: Ha egész életedben csak egy ételen és egy italon élhetnél, mik lennének azok?
Ha egy italon élhetnék, vízen bármennyi időt eltöltenék. Szeretek vizet inni, jobban, mint üdítőket.
Ha egy ételen, akkor meg carbonara spagetti kis tejszínnel, kukoricával és ananásszal.

Most, hogy ilyen jól megvitattuk ezt, megyek és munkálkodom még egy kicsit.
Holnap meg, hozom a kimaradt kilencedik kérdést.
Inkább, nem ígérek semmit.

2 megjegyzés:

  1. Gyula!!! ♡
    Szoktál olvasni? Te? Ááá,dehogy! Soha :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az, és igen, miattad. :D
      Nem gondoltam át én ezt a kihívást normálisan.

      Törlés