2014. december 7., vasárnap

30 napos kihívás: 14. nap



Vagyis, mutogatok képeket azokról a hírességekről, akikbe belezúgtam. Elméletileg csak ötöt kellene, de mivel hosszú a lista, ezért némi megjegyzés kíséretében többet hozok. Úgyis csak nézegetni kell.
Illetőleg még az év elején kért valaki hasonló bejegyzést, úgyhogy bocs a késésért, most hozom.

Széles a skála, ezt majd meglátjátok. Egyszer egy ismerősöm mondta, hogy nekem mindig az olyan pasik tetszenek, akiknek pszichopata fejük van. Nem tudom, hogy mennyi ebből az igazság.

Sok mindenkibe bele vagyok habarodva, kezdjünk is neki.


Kevin Bacon
Sokan nem szeretik, engem meg ez a sok ember nem érdekel. Gyerekkorom óta favorit.


Peter Steele, aki miatt simán nekrofil lennék.


Markus „Zimbl” Zimmer: R.I.P. „I miss you so much”


Sebastian Bach – szeretem a hosszú, szőke hajú embereket.


Timothy Olyphant – ennek a fickónak jól áll a kor!


Alexander Skarsgard


Travis Fimmel - már modell korában is... vikingként meg hát... na.


Andy Biersack


Matt Davis


Chris Hemsworth


Edward Norton – Mr. A hasonmása :P


Gerard Butler


Harry Connick Jr. – Nekem lehetne a „Jerry-m”


Jason Lewis


Karl Urban


Joe Manganiello


Dave Navarro


John Corbett

Wes Bentley


Johnny Depp – Tudom, hogy ciki szeretni, szerintem meg ez a hozzáállás az.


Johnny Whitworth


Kimi Raikkönen


Leonardo DiCaprio – Akkor is szerettem, amikor mások fújoltak rá


Marco Hietala


Matthew Gray Gubler


Matthew Lillard


Aidan Turner


River Phoenix


Vincent Perez


Jonathan Rhys Meyers – valaki a szájába, én a szemébe vagyok belezúgva


Shane West


Gabriel Macht


Jason Lee – csak szakáll nélkül. Vele annyira igénytelen. :(


 Hogo Weaving



Akik csak bizonyos szerepekben tetszenek (de akkor nagyon):

Jason Momoa / Conan, Drogo – annyira gonosz a szeme


Billy Wirth / Az elveszett fiúk – határeset amúgy… szép, szép, szép…


Brad Pitt / Szenvedélyek viharában (csak!)


Eric Bana / (főleg) Trója


Ian Somerhalder / Vámpírnaplók


Jai Courtney / A beavatott


Eric Mabius / Holló III., meg Resident Evil


Oded Fehr / Múmia-filmek



A nagy „öregek közül”:

Frank Langella


Jack Nicholson – az a szemöldök… és az a mosoly!


John Malkovich




Christopher Walken



Persze, ennél sokkal több férfit tartok sármosnak, viszont beléjük nem vagyok belezúgva. S most, hogy így átjárta a szívemet a napfény, hogy végignéztem őket vagy hatszor (kikereséstől a bejegyzés elkészültéig), kérdés nektek:

Ki dobogtatja meg a szíveteket?
(nem feltétlenül a fentiek közül!)

8 megjegyzés:

  1. Látom te sem feltétlenül a babaarcra utazol :)
    Én még úgy nem is gondolkodtam el ezen, de talán Gerald Butler, főleg a Dracula 2000-res alakításáért. Határozottan emlékszem, hogy mikor a filmet néztük, totál beleestem :D Ja, meg Tom Cruise-ba is az Interjú a vámpírral-ban, de a Legendában is tetszett - összességében nekem bejött, még ha sokan fujjoltak is rá. És Orlando Bloom is a szívem szottya volt, de ezt csak csöndben jegyzem meg :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a típus áll tőlem a legtávolabb.
      Ő az egyik olyan színész, akinek jól állt a Drakula szerep.
      Megjegyezheted hangosan is. :D

      Törlés
  2. Reméltem, hogy legalább 1 ember közös lesz, kettő lett : DD Shane West : ) Meg Depp, mondjuk neki szerintem inkább a karakterei megnyerőek számomra : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van valami abban, amit mondasz. :)
      Végre valaki, aki nem néz bambán, ha kimondom, hogy Shane West. :)

      Törlés
  3. Ejnye de csélcsap vagy :-D 5 helyett van itt vagy 50 is :)

    VálaszTörlés
  4. Van jó pár innen akit én is imádok ♥ nem tv-zem, de a konyhánkban van tv és néha ha valamelyikükkel megy egy film, mindig ott ragadok és végignézem :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Némelyiküket én sem tudom elengedni, amikor látom, hogy szerepelnek valamiben. :)

      Törlés