2014. november 24., hétfő

30 napos kihívás



+ az első kérdés

Szeretnék most mással foglalkozni.
Rengeteg ötletem van, viszont még ennél is több történetem, melyeket szeretnék monitorra vetni minél előbb, ehhez viszont azt kell, hogy ne azon agyaljak, hogyan ne fulladjak bele a sablonosságba.
Most azt érzem, hogy jobban esik irányított témában írni, mint kitalálni valamit, mert úgy érzem, ismételném önmagam (látjátok?).

S mivel nem éppen a szabad napjaimról leszek híres, ezért kicsit parkoló pályára szeretném tenni ezt a blogot. Nem bezárni, meg nem szünetelni, de lássuk be, erre is ráfér egy vérfrissítés, mert nem szeretnék abba a hibába esni, hogy ugyanarról írjak újra és újra, vagy totál ellaposodjak.

Úgyhogy összebányásztam egy kihívást addig is (a kérdéseket lentebb olvashatjátok). Persze, ha valami égetően fontosat szeretnék megosztani veletek, azért jönni fogok ám.


Néhány kérdést megváltoztattam, azokat meg is csillagoztam.


1. nap: Írj néhány alapinformációt magadról
2. nap: 10 dolog amit kedvelsz, 10 amit nem
3. nap: Írd le egy napodat nagy részletességgel
4. nap: A fantázianeved / írói álneved jelentése*
5. nap: Öt hely amit meg akarsz látogatni
6. nap: Melyik együttes vagy zenész a legfontosabb a számodra?
7. nap: Szoktál olvasni? Mik a kedvenc könyveid?
8. nap: Három dolog, amit el szeretnél mondani különböző embereknek
9. nap: Apró zavaró dolgok másokban.
10. nap: Ha egész életedben csak egy ételen és egy italon élhetnél, mik lennének azok?
11. nap: Mi a kedvenc idézeted?
12. nap: Képernyőkép az asztalodról
13. nap: Három vallomás, választásod szerint
14. nap: Mutass képet azokról a hírességekről, akikbe belezúgtál**
15. nap: Mutass egy képet arról, akihez pillanatnyilag vonzódsz
16. nap: Ha holnap vége lenne a világnak, mit csinálnál a földi életed hátralévő idejében?
17. nap: Mi szeretnél lenni ha idősebb leszel?
18. nap: Nevezd meg azt a tévésorozatot, aminek a rabja voltál
19. nap: Sorold fel a helyeket, ahol eddig éltél
20. nap: Koncertek, amiken voltál
21. nap: Ami bekapcsol és ami kikapcsol
22. nap: Egy kép arról, mit viselsz ma
23. nap: Egy levél bárkinek. Akárkinek
24. nap: Hét dolog ami gyakran megfordul a fejedben
25. nap: Olyasvalakivel randiznál, aki egyszerű és lenyűgöző személyiségű, vagy olyannal aki gyönyörű és egyszerű személyiségű?
26. nap: Mik azok az apró dolgok amitől zavarban érzed magad?
27. nap: Kép a kézírásodról
28. nap: Kívántál valamit 11:11-kor? Ha igen, mi volt az?
29. nap: Egy kép rólad
30. nap: Akármi, amiről írni szeretnél

Ha kicsit tovább tart 30 napnál, akkor szerintem más kihívásokból fogok citálni kérdéseket, mint a goth kihívások. Eredetileg azon gondolkodtam, de mivel az nem vagyok, így maradt ez.
Eredetileg karácsonyig terveztem, aztán majd meglátjuk.

Mivel az első kérdés eléggé pinduri választ követelt, gondoltam, ma bele is csapok a lecsóba.


1. nap: Írj néhány alapinformációt magadról.

Egyre jobban gyűlölöm ezt a kérdést, vagy kérést, hogy írjak magamról pár dolgot. Ez már önmagában egy kihívás, nemcsak annak a része. Ha nem lenne ez egoblog, akkor már régen égne a körmöm alatt a billentyűzet. Nagyon sok olyan bejegyzés van, ami azzal az általános kérdéssel kezdődik, hogy „mondj x dolgot magadról”. Lehet arra kattintani, és sorjában elolvasni. Nem is tudom, hogy milyen alapinformációt nem osztottam meg még veletek.
Nyilván, amit nem, azt nem is akartam sosem elmondani.

Akinek van kedve, persze töltögesse. :)

*Mi a Tumblr neved?
** Mutass öt képet…

4 megjegyzés:

  1. ezektől a kérdésektől én is rosszul vagyok... : D már nem tudok mit elmondani, ennyi érdekes infó, mint ahányszor ez a kérdés ez TAGben...hát nincsen egy emberben sem. vagyis van, csak nem gondolná magáról

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vannak dolgok, és mindig lehet újat mondani, viszont jó, ha fel lehet fűzni valamire, és már nem mondtam el ezerszer. Az általános dolog nekem pont ilyen. :D

      Törlés
  2. Látom megvan a kihívás- majd én is megcsinálom ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg, de találtam mást, amit szerintem TAG-formájában fogok kitölteni. :)

      Törlés