2014. november 5., szerda

Nightmare Shop

Szeretek borzongani, Mr. A-tól sem áll távol, és amikor meghallottam a rádióban, hogy most egy hónapig a Pólusban van egy 3D-s happening, ahol valóra válnak a rémálmok. Tudtam, hogy menni kell, érdekesnek hangzott ez az egész.

Megkörnyékeztem az én drága uramat, aki belement, úgyhogy el is zarándokoltunk a plázába csak ezért. Sokat nem kódorogtunk, hogy megtaláljuk, mert gyakorlatilag a hely közepén, az étkezdék közelében van felállítva egy paraván házikó.


Jobb szavam nincsen rá. Nagy vörös felirat hirdeti, hogy itt van a Nightmare Shop. A bejárat mellett polcrengeteg van, melyen minden fakkban három-három befőttes üvegbe zárt rémálom szerepel.
Mondjuk így: „Tipegő Zombi, 27 éves, blogíró
                               Zuhanás”
Már ez meghozza az ember kedvét ehhez az ingyenes mókához.
Na jó, amikor az egyik rémálom a bohócok nevet viselte, elkezdtem gondolkodni, hogyha 3D-ben megjelenik egy bohóc, tuti sikítva fogok kirohanni.



Beregisztráltunk, eltették a személyi igazolványunkat, bevezettek minket ebbe a hirtelen házikóba. Ez úgymond szobákra volt osztva, kis priccsekkel. Miután elmondták, hogy mire számíthatunk, lefeküdtünk az ágyra, kaptunk egy 3D-s szemüveget, egy fejhallgatót, és sötétítő kendőt.

Elkezdődött a vetítés. 18 perc, egy tucatnyi rémálom – melyekről átlagban a legtöbben álmodnak, és a végén még egy összeállítás, hogy a látott kisfilmek mellett, mik vannak még.
Nagyfilmből volt, hogy hullával találkoztunk, élve eltemettek minket, sötét erdőben tapogatóztunk, egy sötét lakásban nem voltunk egyedül, vagy éppen, még éltünk, amikor kimondták, hogy meghaltunk.
A leggyakoribb rémálmok között nem szerepelt a zuhanás, amikor valaki azt álmodja, hogy nyekken a járdán, vagy megfullad, ezt hiányoltam. Bohóc nem volt, hála az égnek.

Amin én személy szerint javítottam volna, hogy a kisfilm elején elmondom, hogy miről lesz szó, és utána a hanghatásokra helyezem a hangsúlyt, mert úgy, hogy folyamatosan ment alatta a szöveg, nem engedte, hogy 100%-osan belemélyedjek. Tény, így jobb volt, mert így is feszülten vártam a végeredményt, és még szívrohamot sem kaptam. Nyilván ezért is volt a kisfilm alatt kellemes hangú többnyire női szöveg.
Az pedig, hogy a mi szemszögünkből van felvéve a történet, mintha személyesen velünk történne, mindent visz!

A 18 perc olyan hamar elment, hogy az valami hihetetlen. Élmény volt, életem talán egy legjobbja. Egyáltalán nem bántam meg, hogy részem lehetett ebben. Mr. A-nak is tetszett, és örültem, hogy rá tudtam venni erre.
Nem szeretem, amikor ijesztgetnek, de így félni szeretek. Sokkal, de sokkal jobb volt, mint egy sötét szobában B-horrort bámulni.
Remélem, hogy egyszer még több ilyen lesz, még több kisfilmmel.

Aki bevállalós, nézze meg!


Az idén 18 éves Pólusban most egy hónapig a borzongásé a főszerep!
A rendezvény: Nightmare Shop

A rémálmok világa lenyűgöző, felderítésre váró terület! Mi befolyásolhatja, hogy álmaink kellemesek vagy félelmetesek, egyszeriek vagy visszatérőek?
Kutatások bizonyítják, hogy álmaink és aktuális lelkiállapotunk, érzelmi egyensúlyunk szoros összefüggésben áll. Számos önkéntes résztvevő bevonásával kiderítették, hogy melyek a legjellemzőbb rémálmok. A Nightmare Shop ezen kutatás eredményét bemutatva a leggyakrabban átélt rémálmok egyvelegét kelti életre egyedülálló módon.
A rendezvényen olyan vizuális élményben lehet részed, amelyben még soha!
Egy különleges installáció és egy csúcstechnológiás 3D-s videószemüveg kombinációjában ismerkedhetsz meg a rémálmokkal, melyekkel talán már Te is találkoztál, illetve átélheted mások elméjének hátborzongató szüleményeit!

Magyarországon először, csak a Pólusban!
2014. október 15. – November 16.


Hazafelé végigdumáltuk erről az utat, oh, és 16 éven felülieknek szól.

Voltatok már ezen a rendezvényen?
Mi a legrosszabb rémálmotok?

*dőlt szöveg forrása: a rendezvény szórólapja

10 megjegyzés:

  1. Szívesen elmentem volna én is.
    Az én rémálmom jelenleg KRESZ tanfolyamra bemenni....
    Általában pedig a lépcsők!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, nekem egyszer volt izzadós-zihálós álmom, de azt majd leírom levélben, ide hosszú lenne. A zuhanás az egyetlen olyan, amit valamiért nem bírok. Természetesen, általában egy liftben vagyok. Szóval, nekem liftes zuhanás. :D

      Én meg tudom, hogy sikerülni fog neked!
      Van ott még egy jó dolog, amiben többen jó játszani. Majd utánaolvasok, hogy mi a helyzet vele, és akkor valahogy megoldjuk.
      Én szeretném, ha ez a rendezvény maradna, esetleg bővítenék. :)

      Törlés
  2. mennyire király!!! : OO fúú ha pesti lennék biztos én is elmennék!!
    és hasonlót is írnék, mint te!
    bree, 21 éves, tanuló, blogger
    magasság és betörés, ha reális dolgokról van szó és ha nem akkor körkislány és hasonmásai
    mindháromban volt már részem álmomban...remek volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?
      Rémálom szempontjából szerintem mindegy, mert ijesztő így is, úgy is. Az első kisfilm egy "betörés" volt, illetve ők úgy aposztrofálták, hogy nem vagy egyedül a sötét lakásban.
      Körkislányom nekem is volt. Örülök, hogy már elment. :D

      Törlés
  3. Húúúú, mi most akarunk menni a hétvégén, féltem, hogy azt mondod, pocsék, de most még jobban akarom:D

    Amúgy nekem nem nagyon vannak ilyen "klasszikus" rémálmaim, a legutolsó még valamikor nyáron volt, amikor azt álmodtam, hogy meghalt az apukám. Hülyeségnek fog hangzani, de néha szeretnék olyan félve ébredős rémálmot, de nem akar összejönni... first world problems.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem pocsék, csak mondjuk a reklám alapján kicsit mást vártam, viszont élménynek határozottan nem utolsó. Hogy átéled, már ezért megéri.

      Még lehet neked is, csak gondolom, meg kell találni a megfelelő ingert hozzá. Nekem elég volt egy strand és egy baromi nagy bogár.

      Törlés
  4. De jó! Erre én is nagyon kíváncsi lennék. Kár hogy tőlük olyan messze van :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy tervezik ezt a jövőben, de azért remélem, hogy egyszer majd eljutsz rá. :)

      Törlés
  5. Ez érdekes lehet, ilyenről még sosem hallottam. De van egy olyan érzésem, hogy egy darabig még nem is fogok, mert elég messze van. :/

    Nekem amúgy a rémálom toplista első helyén a medvetámadás szerepel. Igazából sosem jutunk el odáig, hogy vacsora lesz belőlem, mindig csak üldöz. Az a szerencsém, hogy mindig tudatosítom, hogy most álmodok és felébresztem magam, sosem merem megvárni a végét. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó neked, hogy sikerül. Nekem ez csak kisdolognál van, és fel is ébresztem magam. Másként, nekem mondjuk kell, hogy végigmenjen a film, mert különben visszatér.
      Furcsa dolgok ezek. :D
      Medvetámadásom még nem volt, nem is szeretnék.

      Törlés