2014. november 5., szerda

Mr. A és a nemes gáz



Egyik nap, még október utolsó napjai egyikén mentünk hazafelé drága urammal. Láttunk egy rocker srácot, és mondtam neki, hogy nekem is volt régebben hosszú bőrkabátom, amit nem tudom, hogy hova raktam.


Én: Annyira jól áll neked a bőrkabát. Olyan igazán te vagy.
Mr. A: Miért?
Én: Mert jól áll. Mintha rád öntötték volna.
Mr. A: Rossz napjaimon inkább hányták. De amúgy köszönöm. Szívesen felpróbálnék még más stílusú, típusú, anyagú, szabású – még gondolkodott pár szón, hogy meglegyen a fél órás felsorolás – kabátot. Csak, hogy hogyan állna rajtam.
Én: Rajtam nem múlik.
Mr. A: Meg majd szeretnék egyszer elmenni egy olyan boltba, ahol igazi bőrt árulnak. Övet, mindent, mert szeretnék egy hosszú bőrkabátot is felvenni több más mellett.
Én: Hosszút? Mint Neo a Mátrixból?
Mr. A: Igen, csak én Neon lennék.
Én: Neon?
Mr. A: Aha. Neon. Fluor mellett a másik nemes gáz.
Én: Nemes gáz mi?
Mr. A: Igen. Alias úri fing.

Így múlik el a világ dicsősége, s ébred fel a rettenthetetlen harcos Neon, az úri fing.

6 megjegyzés:

  1. Okké...szerintem pont ez kellett nekem estére...x'D
    Ideérzem az úrifing erejét, én már jól alszok...(úgy kb...fél perc alatt lefárasztott ez a bejegyzés annyira, amennyire az egész nap nem tudott...xD, tud valamit ez a Neon tényleg...:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, ti is tapasztaljátok meg megsemmisítő erejét. :D :P

      Törlés