2014. november 3., hétfő

Hello November!



November elsején nem volt kedvem ezt kitenni, nem szeretem azt a napot. Túl sok a mécses körülöttem.
Mondjuk a drága netszolgáltatónk is úgy döntött, hogy most végez valami moderálást, úgyhogy pár napig semmi. Ki az az elmeháborodott, idióta f@#, aki ünnepnap előtt egy éjszakával kikapcsolja valakinél az internetet?
Hogy nőne be az orra luka!


De ezt a fajta emberkísérletet dokumentáltam azért, hamarosan felteszem.
Most pedig, üdvözöljük az ősz utsó hónapját, és rúgjuk ki az októbert.


Havi hangulat
Jó volt a vénasszonyok nyara, és az esős idő váltakozása, nekem semmi bajom azzal, hogy borongós az idő. Ősz van, mikor legyen ilyen? Viszont a kettő hullámzása hatással volt a fejemre, mert többször fájt, meg fáradt voltam, aztán pörögtem, aztán leeresztettem.
Kimondottan termékenynek sem nevezném magam, és azon gondolkodtam, hogy lehet, hogy kicsit töltekeznem kellene, és nem írni, de úgy negyed óra után mindig meggyőztem magam, hogy nekem az úgyse megy.

Havi zene: Pilvaker (Halott Pénz, Fluor, Deego, Singh Viki): Szeptember végén (ITT)
Havi függőség: turkálás. Lásd alább.
Meg rejtvényfejtés.


Havi mélypont: Az otthoniakkal annyira nem volt vidám a hangulat, főleg a hónap második felében. Hogy mondjuk ez hova fajul majd, meglátjuk. Barátnőm is mondta, hogy beteg, és másfél hetem azzal ment el, hogy aggódtam érte, aztán mondta, hogy vaklárma volt, cserébe novemberben külföldre megy. Mr. A barátainál lenni sem volt most túl szívderítő. Eléggé rányomta a hangulatomra a bélyegét a folyamatos csesztetés.

Havi top: Barátnőm betegségéről kiderült, hogy vaklárma a szó azon értelmében, hogyha odafigyel magára, akkor nem lesz baj.
Mr. A-val színházba mentünk, beváltottuk végre a karácsonyra kapott kuponunkat. Nem bántuk meg.
Elkészítettem életem első hagymalekvárját. Finom lett. Recept ITT.

Havi könyv: amit el is olvastam.
Richard Morgan: Valós halál - ITT
Albert Györgyi: Miért pont én? – ITT
Sherrilyn Kenyon: Angyali csók – ITT

Havi zsákmány:


Fekete kord nadrág, csak hogy ápoljam a színes ruhák iránti szeretetemet. Rajta pedig keresztben egy NYC szemceruza (ne vegyétek, bődületesen rossz… mint egy zsírkréta). Akartam valami lilát. Hát, majd legközelebb.
Túrtam egy fehér cipőt majd tavaszra, és becsúszott még kettő őszre. Néha a bőség zavarával küzdök, hogy melyiket vegyem fel… egyszer ezért fogok mezítláb elindulni.
Turis színháztáska.
Jövő nyárra pont jó lesz ez a lila ruha nekem, nem tudtam otthagyni. Élőben annyival szebb színe van… Pulcsi télre, mert kellett. Turis. Mint ez a fekete felső, ami olyan derekat kreál nekem, hogy csak lestünk, hogy lehet, hogy ténylegesen szemmel felfogható már a változás. :D


S ha már turkáló, természetesen volt sorban állás is. Először csak a szárnyának egy részét láttuk, Mr. A kiemelte, és láss csodát, egy denevér volt ő. Hosszú unszolás árán beadtam a derekamat, és hazajöhetett. Bruce lett a neve, és kezd már önálló személyiséggé válni. :)


A többiek is befogadták.


Megvolt az első szüret chilik terén. Azóta persze, még egy maréknyi főleg sárkány összejött, szóval, nagyüzemi szárítás megy.


Volt világ ízei is… citromos csirke Mr. A-nak, kettőnk kedvére pedig, anzac keksz. ITT vissza tudjátok olvasni.


Megcsináltam a kukoricalevest másodszorra. Finom lett, végre nem volt sóbánya érzetem, amikor ettem.


Apukám szülinapi tortája. Kétféle krém volt benne, és úgy elpusztította a vendégsereg, hogy anno ilyen érzés lehetett a sáskajárás. :D Azért dagadt a mellem egy egészen picit. :)


Találtam ezt a bordó szemüveget az utcán. Lefertőtlenítettem, és majd egyszer használni is fogom.


Mr. A-tól kapott friss, akkor még ropogós Leiner Laura könyv. Illetve volt kilós könyv vásár, és ez a kettő jött haza. Az Avatar-könyvért szorítottam, mert Mr. A nagy álma volt, és hála az égnek, senki sem vitte el.



Voltunk itt-ott vásárolni, és hazajött két energiaszelet, meg apukámnak névnapi Szívből csoki. Illetve, nem bírtam otthagyni a koponyás felespoharakat és a boszisapit sem.



Elmúlt Halloween. :(
(de még mindig a boszisapiban ülök)

Nektek milyen volt az október?

12 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: nice illustration and fabulous proposals. Happy halloween. Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Légyszi-légyszi annak a gyümis tortának írd le a receptjét! Ha meg tudom oldani diabetikusan, ezt sütném meg szombaton a férjem szülinapjára :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap reggel vagy délelőtt kiteszem. Halászok neked hozzá diabetikus változatot, mert van, már csináltam, csak megkeresem. :)

      Törlés
  3. bár én csak a blogodon megosztott képek alapján tudok ítélni, az arcodon látszik a fogyás (mondjuk mosolyoghattál volna kicsit...)
    a tortát én is el fogom készíteni, lila szemceruzáért pedig a Rossmann Catrice állványát tessék keresni, 5-600 Ft-ért szereztem be kb. 2 hónapja, nekem bevált :) ugyanonnan ajánlom a Vino Tinto (enyhén lilás, mély borszín) és a The Dark Night (nagyon sötét lila, apró csillámokkal) nevű lakkot (és a Miss Sporty ceruza is jó, megfelelő puhaságú, szépen lehet vele dolgozni... mondanám az Avon SuperShock-ját, de azt rendelgetni kell, plusz hiába marad tök jól a helyén, baromi puha, hamar fogy és hűtőben célszerű tárolni)

    szép hetet: Elza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, hogy amikor az a kép készült, akkor valamin éppen hitetlenkedtem, mert drága párom bénázott, és annak is örültem, hogy ezt a képet egyáltalán fel tudom használni. Legközelebb, majd mosolygok. :)
      Köszönöm az észrevételt. :))
      Illetve, köszönöm a tippeket, legközelebb nem megyek-látok-elveszem a polcról stílusban fogok vásárolni, hanem körbenézek.

      Törlés
  4. A rajzod ismét nagyon fantasztikus lett!!!!! Nagyon tetszik!
    Az októbered pedig jó vegyesre sikerült úgy érzem! :) Nem unatkoztál!
    Imádom a sapidat, nagyon jól áll!!!!!! :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök!
      Eddig a november tetszik a legjobban. :D
      Hullámzó volt, ez tény, de ilyen is kell. De szeretnék már 2014 végén lenni.
      Nem mondom, hogy felveszem, ha találkozunk, de lehet. :D

      Törlés
  5. Tessék mosolyogni:) Amúgy ez a sapesz halálian jól néz ki:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A képen valamiért éppen hitetlenkedtem, egyébként volt mosoly, csak azokon a képeken vagy elmosódtam, vagy olyan előnytelen lett, hogy még én sem ismertem magamra.
      Felpróbálhatod majd! :)

      Törlés
  6. Imádom a magas talpú fekete cipellőt és a torta istenien néz ki! *-*

    VálaszTörlés