2014. november 25., kedd

30 napos kihívás # 2.




10 dolog, amit szeretek, és 10, amit nem.

10 dolog, amit szeretek

Egyszer már írtam ezekről a dolgokról ebben a bejegyzésben:


Mást nem tudok elmondani, ezeket tartom is még mindig, szóval a szeretem dolgokat ezzel letudtam.


10 dolog, amit nem szeretek
Amikor gondolkodtam, szinte csak emberi viselkedéstípusok jelentek meg az agyamban, ami egy későbbi kérdés tartalma lesz, úgyhogy gyűjtögettem a „10 szeretem” dolog mintájára olyat is, amit talán kevésbé.


..:: fejet hajtani olyan előtt, akit nem ismerek el ::..
..:: jópofizni, vagy jó pofát vágni valamihez, amit nem szeretnék ::..

..:: csalódni valakiben ::..
..:: ha a barátaimat bántják – grrrr!! >:( ::..

..:: sajtos pufit enni, mert felragad a fogamra ::..
..:: karamellás cukrot enni, mert az meg a szájpadlásomra tapad ::..

..:: amikor a fejemben ragad egy dallam ::..

..:: amikor minden depressziósan szürke ::..

..:: igazságtalanság ::..
..:: kötelező divat ::..
..:: a divat-dolgokat hirdető embereket ::..


..:: ha megcsikiznek, mert az halálos is lehet ::..

..:: unalom, fásultság, punnyadás ::..

..:: érdekbarátságok, érdekemberek ::..

..:: megalázó dolgok ::..


..:: hőség ::..

..:: viharban egyedül lenni ::..
(igazából nem szeretek villámlás-dörgés kombóval rosszul földelt lakásban lenni)


..:: liftek ::..

..:: bohócok ::..

..:: napi politika, politizálás ::..

..:: csigák, szúnyogok ::..

..:: elbúcsúzni valakitől / valamitől ::..
(valami jónak a vége mindig szomorú)

..:: kelbimbó, halászlé, pacal, tengeri bizbaz ::..

..:: a televízió IQ-harcos műsorai ::..

..:: nyálas romantika ::..

..:: amikor mindig csak KELL ::..
..:: amikor minden csak MAJD ::..

..:: amikor a nyelvem hegyének csúcsán van egy színész neve, de nem tudom megmondani ::..

..:: amikor visszautasítanak ::..

..:: háborús filmek ::..
(némelyiket szeretem, de a Halál 50 óráját soha többet nem…)

..:: első nap az új munkahelyen ::..

..:: harag ::..

..:: diszkó ::..


..:: izmos nők ::..
(van egy határ, ami fölött, már nem nőies)

..:: tömeg ::..

..:: plázában lődörgés, vásárlás, vásárlók ::..

..:: olyan bejegyzések, melyeket 100-ból 99 blogger csinál, és nincs haszna ::..


Nálatok mi az, amit nem szerettek?

6 megjegyzés:

  1. olyan bejegyzések, melyeket 100-ból 99 blogger csinál, és nincs haszna :DDDD
    amúgy a 90%-ával egyet értek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vannak olyanok, amiktől többet nem tudok meg az íróról, meg nem is szórakoztat, csak van. Ráadásul, egy-egy ilyet felkapnak, és mindenki csinálja. Amúgy szerintem ez is egy ilyen, mármint a TAG.
      :D

      Törlés
  2. Az Elioton jót röhögtem. :D:D:D

    Pusza
    Vica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az jutott eszembe mind a kettőről. Az egyiktől azt csinálom, a másiktól menekülök. :D:D:D
      Csóóóóók

      Törlés
  3. Ezeknek a nagy részével totál egyetértettem. A bohóccal a legjobban- utálom őket. Sőt a babáktól is féltem régen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik, a bohóc tényleg az emberek nagy százalékának trauma. :D

      Törlés