2014. október 1., szerda

Hello October!


Eltelt egy újabb hónap, az ősz középső részébe értünk.

Beszéljen pár kép most helyettem.


Havi hangulat
Olyan semmilyen, és inkább kettős érzelmek voltak rá jellemzőek. Szinte minden nap, minden órában, minden percben ambivalens gondolatok kerítettek hatalmukba. Kialakult egy olyan helyzet, amitől a kedvem legalább annyira változó volt, mint az időjárás. Olvastam, filmeztem, írtam, mégis úgy érzem, hogy nem tettem meg mindent, amit akartam, vagy tehettem volna. Viszont örültem, hogy már van szilva, tök és szőlő, beköszöntött az ősz, kezd minden színesbe fordulni. 

Havi függőség: az első olyan hónap, amikor semmi irányába nem alakult ki addikció.


Szeptember elején szerencsésen elkaptam valami takonykórt, és leginkább ht kekszet majszoltam, meg teát ittam, és gyógyszert tömtem. Aztán mire én kijöttem ebből, mindenki más körülöttem göthössé vált. Évi egy betegségre vagyok hitelesítve, úgyhogy nagyon remélem, most 365 nap nyugi lesz, minimum. A csoki meg gyógycsoki volt. Én éreztem, hogy jobban vagyok tőle.


Belehalt a molylepke a teába. Igazság szerint, egy hét teaivás után, én is meg akartam murdelni.


A kép nem fekete, csak első ránézésre. Mr. A elkezdett valami fekvőtámasz programot, és a kis szobában nem égett a villany, a nappaliban igen, és a falra vetülő árnyékában kihúzta magát, és megmutatta a kialakuló deltáját. Köhöm… majdnem.





Voltunk plakátkiállításon, ez a négy nekem a személyes kedvencem.


Aznap volt még a Nemzeti Vágta, ami engem annyira nem érint, de kaptam egy nyalókát, kézműves fagyit ettünk, és egyedi pólót szeretnék magamnak csinálni, ezért lila textil festéket és filcet vettem.
A fülhallgató meg kellett már.


Baconbe tekert sajtos virsli. Az egyik gyengénk, és hosszú idő után most ettünk ismét.


Mr. A akkor volt szabadnapos, amikor én nem, és mire hazajöttem, kiporszívózott, és készített linzert. Gyorsan lefotóztam, amíg még volt.


Kukoricás fasírt. Újítani akartam. Wasabival kevert tört krumpli járt mellé.


A szokásos magazinom, és három csoki, amolyan „bocsánat, hogy folyton bazgatlak”. Remélem, Mr. A többször is ki fogja húzni nálam a gyufát.


Curry-s kukoricaleves pikánsan. Na, ez a recept szerinti curry mennyisége miatt olyan lett, hogy a végén a sivatagi homokot is szívesebben nyaltam volna. Sólevesnek hívtuk. Nemsokára jön a béta verziója, kevesebb sárga csodával. De erősen vegeta íze volt, szerintem felfedeztük, az miből lehet. :/


Először erre nagyon mérges lettem. Az csirkemell filé, rajta körtével és camembert sajttal megsütve. Töltve lett volna a mell, ha az filé, és nem trancsírozott nyák. Csak a hipermarketben nem lehet felbontani a cumót, amiben van, és nem láttam, hogy filéről szó sincs, csak mócsingról. Begőzöltem, de végül átterveztem. Isteni finom lett. Nyaminyaminyami.


Kipróbáltam ezt az óriási asztalos szabászgépet. Bakancslistáról ez is kihúzva. :)
Még megvan ám mind a tíz ujjam.


Főztem a hónapban üvegtésztát. Lidl-s. Egészen finom lett, csak egy zacskó egy embernek volt itthon elég. Mr. A elvitte az egészet. :(


Voltunk állatkertben. A képen egy mosolygós lajhár, akit simiztem, akárcsak az összes többit. Simogattam még kengurut, emut és őzet is. Utóbbi piszkálni kezdte Mr. A-t, amikor az fényképezett, és nem rá figyelt. Egy majom pedig, próbált velem kapcsolatot teremteni. Áh, imádom az állatkertet, de szívem szerint kinyitogatnám a ketrecek ajtaján, hogy ne csak a szökős gyöngytyúkok legyenek szabadok.


Fa orrszarvú. Szerintem ez a trójaiak válasza a falóra. :D


Mr. A régóta áhított bőrkabátja. Végre megvette magának, úgyhogy már nem kerget vele az őrületbe, mert eddig folyamatosan be kellett menni minden C&A-ba, hogy megnézzük, van-e újra. Azóta meg percekig nézi magát a tükörben reggelente.


Megleptem magam egy ruhával. Nem hiszem, hogy lesz még alkalmam idén hordani, de jövőre! Nem hagytam ott, le volt árazva a H&M-ben, és csodák csodájára, kék és jól áll. Még a fazonja is. :)


Mr. A egyik kolléganője volt Olaszországban, és hozott hadtápot AEmbernek. Furcsa, hogy a külföldön vásárolt, külföldi söröknek mennyivel másabb íze van, mint az itthoniaknak. Megvan a fanyarsága. Jó, ezt egy kortyból állapítottam meg, de a hivatalos teszter ezt mondta.


Nem tudom, ki kérdezte már, de lehet kapni ismét a kókuszos fagyit, és naná, hogy hoztam belőle egyet. Imádom (mit nem?). Mellette meg söricillyn.


Életem első bútorhátlapjába vert szöge. Apu humoránál volt.

Nektek hogy telt a szeptember?

6 megjegyzés:

  1. Várakozással telt a szeptember- sőt még mindig tart. A filmezés nálam is megvolt,de valahogy én úgy érzem hogy semmit nem tettem- bár gondolom azért érzem ezt mert igy van. =/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ember mindig csinál valamit, csak meg kell találni benne az értelmet.
      Nekem a várakozás az augusztus volt. :)

      Törlés
  2. a linzereket most megkívántam *.* ha Mr A adna hozzá receptet,nem bánnám :D

    VálaszTörlés
  3. Ohh Mr.A. linzerei nagyon szépek lettek!
    Gratulálok az első szög beütéséhez:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      És még az ujjam is megvan! :D

      Törlés