2014. október 17., péntek

Akarom: a karom meg a fűző


A minap nézelődtem itt-ott, és fellobbant a vágy bennem két dologra, ami volt régen nekem, és már ilyen-olyan okok miatt nincs. Az egyik egy karom a kisujjamra, a másik egy fűző.

Igazság szerint, nem tudom, hogy miért van bennem ez. Mindig is megvolt, szóval nem egy újkeletű dologról beszélünk, ám most valahogy jobban szeretném, mint eddig bármikor. Aztán lehet, hogy a polaritásom negatívba fordult, vagy éppen csak abba kellene hagynom a The 69 Eyes hallgatását.
Ez utóbbi nagyon nem akaródzik.


Karom
Megboldogult gót koromban volt egy karmom, amit valamiért mindenki megcsodált, pedig semmi extra nem volt benne. Egy egyszerű ezüst darab volt, amit én a jobb kisujjamon hordtam. A vége íves volt, és előbb sebet, majd bőrkeményedést vájt az ujjam bőrébe, ami mára eltűnt. A mintája pedig lángnyelves volt.
Mindenki a csodájára járt, felpróbálta, sőt, volt olyan, akinek a nyakszirtjét birizgáltam vele. Aztán egy napon nem találtam. Hogy otthon vagy az iskolában elhagytam vagy ellopták, nem tudom. Lényeg, hogy nincs meg, és szeretnék egy újat.
Ez akkor ütött szöget a fejembe, amikor valamelyik nap nagyon elfoglalt voltam, és a tenyeremet tanulmányoztam. Nincs már meg a bőrkeményedés. Nem állandóra szeretném hordani (ezt mondom mindenkinek, hihihi), de szeretnék egy olyat. Szigorúan olyat, mint amilyen volt. Más nem kellene.

Pedig ez szép:


Meg valami hasonló volt, csak a gyűrű része nem tetszik. :(


A kettőt össze kellene gyúrni, és már elégedett lennék valamelyest.
Aztán szörföztem, és ez a kettő is kell már… Mr. A tehet róla, mert az alient ő nézte ki, én meg csak mondtam, hogyha esetleg szeretné, akkor nem akadályozom meg benne, sőt, másnapra lemértem neki az ujjamat.




A madárláb meg csak megtetszett.

Fűző
Régóta szeretnék. Volt is mondjuk, csak kihíztam, és röhej, de nem a hasam nem ment bele. Van egy ruhám, amiben van merevítő, és valamelyik nap láttam egy csajon a villamoson. Azt sem minden nap használnám, de éhség ébredt piciny szívemben, hogy szeretnék. Mr. A azt mondta, hogy legyen, ha szeretnék, ő nem akadályoz meg benne. Remek. Nem is tudna.



Szóval, vadászat indul.
Ezek csak irányadó képek mondjuk, hogy valami ilyesmi, ami a fejemben forog éppen.

Azt hiszem, van az énemnek egy olyan része, ami megzabolázhatatlan, és azt vesz fel éppen, amiben jól akarja érezni magát, konvenciók ide vagy oda. Színterápia ide vagy oda. Utóbbi úgysem jött be… és most ezekben érezné legjobban magát.

A furcsa az, hogy Mr. A nem szeretné, ha full feketében öltözködnék, és ez így is van, viszont sötét színek és a fekete dominálnak. Amikor előálltam a két fenti ötlettel, akkor meglepődtem, amikor azt mondta, hogy legyenek. Azt hittem, jön majd a kárálás, hogy nem, és nem, és nem. Nem jött, és örültem neki, mert legalább fejlődik az elfogadásban.

(kurta, helykitöltő bejegyzés, mert egyszerűen látom, hogy írok, viszont átfolyik a fejemen minden. K.O. erre a hétre. Bocsi. A türelem értelmes bejegyzést terem)

14 megjegyzés:

  1. A karmok nekem is nagyon tetszenek, de mivel szörnyen vékony az ujjam, és nem szeretem az ékszereket (csak a piercingeket/fülbevalókat - szóval testékszereket), teljesen felesleges lenne vennem, másokon szívesen nézegetem azért...:D (meg néha a termékkínálatokban is megakadok egy-egynél...)
    A fűző pedig nagyon szép, én láttam hasonlót (teljesen merevítős volt), de az mell alatti volt...ilyen fűzőben meg csak csipkéseket/szalagosokat/nemtudommilyeneket láttam eddig csak, ennyire simát nem - pedig milyen szép ez is a maga egyszerűségében...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem meg a piercing pont a fordítottja. Csak kettő van a fülemben, és azzal bőven jól megvagyok. Akinek jól áll, azokon megbámulom rendesen, de nekem több nem kellene. Plusz, szeretem a hangsúlyos ékszereket. :)

      A csipkés-szalagos az nem én vagyok, kivéve, ha mondjuk bordó anyagon lenne fekete csipke. Talán. De inkább az egyszerű vonalat kedvelem. :)

      Törlés
  2. Juhúú-csupa jó dolgokat szeretnél ^^ A karom dologban ugyan nem,de fűző ügyben tudok segíten- mint már írtam is a egyik kommented után (:
    Jól teszed ha ezeket a régi dolgaidnak engedsz utat nyerni (: Annak idején volt időszakom nekem is mikor váltani akartam- de nekem nem ment.
    Azóta nem ellenkezek,hanem igyekszem szívem lelkem kívánságait teljesíteni - ezért lett kettő acélos fűzőm :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam nálad, igen. Fogok is majd írni, csak legyek végre kicsit több időt gép előtt, mint mostanában. :D Szóval, kelleni fog a segítség.

      Az ember nem tudja feladni önmagát, bármit vesz magára, az nem fog hozzá úgy passzolni, mint az, amilyen valójában. Hiába avanzsálnék át paradicsommadárrá, a belsőm fekete.
      Sosem váltottam nagyokat, talán egyszer. Azóta tartom magam ahhoz, amit fent írtam. Vannak kompromisszumok, de változtatni nem tudok és nem is akarok.

      Acélosat nézek én is, mert régen műanyagosak voltak, és öröm volt benne leülni, aztán, amikor felálltam, na akkor kapott el az idegbaj. A ruhámban már kicseréltem. :)

      Törlés
  3. Sosem hordtam karmot, de bevallom, nagyon tetszik :P CSak sajna ezüstben nem találok sehol, bizsuként pedig nem tudom hordani. Érdekes, mert egyedül az ujjaim érzékenyek a bizsura, mindenhol máshol simán hordom őket. Te nem tudod esetleg hol kaphatnék ilyet ezüstben?
    Fűzőm meg van néhány, de csak különleges alkalmakkor viselem őket - meg némelyikbe még bele kell fogyni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva, már nem emlékszem, hogy mi volt a bolt neve, vagy hogy megvan-e még, ahol vettem, de egy normál ékszeres volt, arany és ezüst dolgokat lehetett vásárolni a Westendben. Érdemes arrafelé nézelődni, nem bizsusnál. Nem szeretem a bizsu gyűrűket, mert mindig csinosan zöld utánuk az ujjam.
      Illetve érdemes nézelődni az ilyen adok-veszek portálokon, mert lehet, hogy úgy hamarabb találsz kedvedre valót.

      Nekem nincsenek már fűzőim, mert tönkrementek a sok-sok hordástól, de szeretnék. Ha úgy haladsz, ahogy írod, türelemmel és kitartással újra fogod őket hordani! :)

      Törlés
    2. Igen,ez így igaz. Bármi felehetünk,de attól mi még ugyan azok maradunk,akik voltunk. :) Támogatom,a fűző ötletet! :D

      Törlés
  4. Fűzőt nagyon szeretnék én is. Olyan szépek és elegánsak. Mondjuk én csak ruha alá lennék hajlandó felvenni,magába számomra túl merész:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha lesz, akkor megengedem, hogy felvedd a ruhád alá kipróbálás célján. :)

      Törlés
  5. A karom nekem is tetszik, de a zömök hurka ujjaimon valahogy nem tudom elképzelni sajnos. A fűző pedig...van egy lila-fekete csipkés példányom, magáncélokra, de nagyon jó lenne, ha valami jobban takaró, elegánsabb darabom is lehetne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, az biztos szép lehet. Nekem nincs ugyan semmilyen használatra már, csak egy ruhába varrt, de éppen rajta vagyok az elegánsabbik beszerzésén.

      Törlés