2014. szeptember 13., szombat

Mr. A és a vámpírok képességei


Mr. A ül, én receptet vadászok, és az Alkonyat utolsó részének reklámja megy.


Mr. A: Itt már minden vámpír varázsol?
Én: Van, akinek van különleges képessége. Az Alice látja a jövőt. Az Emmett bika erős. Edward olvas mások gondolatában. Bella pajzs. – itt már röhög. – Az indiai csóka meg az elemekkel bűvészkedik.
Mr. A: Duracellből Vartát csinál?
Én: Mi? Jajjj.
Mr. A: Azért úgy elképzelem, hogy odamegyek hozzá, hogy itt egy Duracell elefánt, csinálj belőle három Varta ceruzát, mert arra van szükségem. Megbűvöli, és már tehetem is át a távirányítóba. Ő az eszeveszett nagy király.


Én: Akkor van még egy bantu csaj, aki az agyaddal manipulál.
Mr. A: Illetve van három, akinek az a különleges képessége, hogy úgy néznek ki, mint a Black Eyed Peas.
Én: Jajmár! – röhögünk. – Ja, meg még ott a kiscsaj, aki kézrátétellel megmutatja életének első emlékét.
Mr. A: Az a nagy képesség. Ő egy valódi Y-vámpír*.
Én: Meg még ott van a kiscsaj, aki gondolattal kínoz.
Mr. A: Igaz, csak rágondolok, és már rándul minden izmom.
Én: A tesója meg fekete füstöt ereget… a kezéből.
Mr. A: Azt hittem, máshonnan.
Én: Nem! Az a képesség a tied. Attól minden nap legalább egyszer megvakulok.
Mr. A: Ennyi?
Én: Van még egy északi lány, akinek az egész testében áram van.
Mr. A: Na, elképzelem, hogy ő azért kell a Volturinak, hogy egy körtével a kezében álljon, míg a fővolturi olvas a sötétben.

Itt elvesztettük a fonalat.

*Ha már minden mutáns és tehetséges ember x, akkor a tehetségtelen y.

6 megjegyzés:

  1. A Black Eyed Peas résznél totál kihaltam...... XD
    Teljesen igaza van. Hogy ezt eddig én miért....??? :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te mit nem eddig?
      Ajánlom figyelmedbe a Vampire Suck (Vámpíros film, 2010) című filmet, ha még nem láttad. :D

      Törlés