2014. szeptember 27., szombat

Második :)


Jajajajajaj! Két éves lettem, szóval happy birthday to me!!!
Kilenc éve írok úgy a'la nature, és ezt a blogot már két éve körmölöm. Hihetetlen, hogy még mindig kitartó vagyok.
Viszont, ez most egy olyan szülinap, amikor nem kívánok megemlékezni az eddigi rekordokról, meg senkinek semmit nem szeretnék az orra alá dörgölni, viszont kérdésem van felétek!

Így a szülinapom alkalmából:

- Szeretnétek-e valamilyen jellegű, témájú bejegyzést, sorozatposztot a blogon?
- Melyiket szeretitek? Miből legyen több?
- Melyiket felejtsem el inkább?

Arra is kíváncsi lennék (minden nyalásigény nélkül), hogy miért olvastok engem?

Illetve, bármilyen óhaj-sóhaj beakadt, vagy van valamilyen javaslat, nyitott vagyok, csak írjátok meg ide kommentben. :)
Tényleg, bármilyen ötletet szívesen veszek!

Legyen szép napotok!

ÉS:

31 megjegyzés:

  1. Én azt szeretném (önző módon elsőnek), hogy nagyon sokáig legyél még itt velem/velünk!!!!!! ♡♡♡♡♡♡

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot :)
    Én imádom az idegőrlő posztokat például, meg a könyveket, meg a filmeket, meg anno a hemümön át a világ sorozatot is nagyon szerettem..esetleg ha oda van még témád, folytathatnád...:)
    (na meg az aranykopesek...xD)

    Egyébként én azért kezdtelek el olvasni, mert tetszett az írás stílusod meg az, hogy szókimondó vagy és még humort is belevuszel az alapjába véve komoly témákba is...és mindig érdekes témákat feszegetsz, esetleg olyanokat is, amik máshol nem kapnak helyet...


    Elirasokert bocsánat, a T9 támadásba lendült a telefonon...vagyis fellazadt ellenem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és semmi baj.
      Van Hemű, csak lassabban íródik, mint a többi, hogy ne készüljön egy kaptafára, és a túl sok sem biztos, hogy jól sülne el, de szerintem a következő napokban pont fog egy jönni. :) Bőven van még olyan.

      Az aranyköpések pedig, most Facebookon megy folyamatosan, amikor van. :)

      Törlés
    2. Miért írta a Hemüt hosszú űűűű-vel, nem tudom. :/

      Törlés
  3. Gratulálok a két évhez! : )
    Én nem tudok semmit kiemelni, se jónak se rossznak. Mindig azt olvasom el, ami érdekel és azokat a bejegyzéseket szeretem is. Habár nem vagyok nagy komment bajnok : D attól még itt vagyok és olvasok.
    Szeretem ahogy írsz, nem köntörfalazok megkerülve a dolgokat kétszer.
    Az e-mail meg...tejóóIsteen egyszer már válaszolok rá végre! : D

    Csak így tovább!! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Nyugi, tudok várni, jön, amikor jön!!! :)

      Törlés
    2. visszajöttem korrigálni mert utólag kicsit félreérthetőnek gondolom az írásom : D
      azt, hogy nem tudok semmit kiemelni jónak nem úgy értettem, hogy semmi jóként kiemelhető nincsen, mivel utána mégis írtam. hanem nem akartam most leírni azt, amit más úgy is lefog, meg ahogy írtad nyalás igény nélkül várod a válaszokat. : D

      Törlés
    3. Nem értettük félre egymást. :)

      Törlés
  4. Gratula a két évhez, remélem még sokáig boldogítasz minket a nyílt és őszinte, humoros írásaiddal :) Ezzel egyébként le is írtam, hogy mit szeretek a blogodban, irtó jó a stílusod és nagyon szeretem, ahogy írsz, meg hogy felvállalod magad még akkor is, ha az másoknak esetleg nem gyerebe. De nem is kell így lennie, te így vagy egyedi és különleges.
    Imádom olvasni az aranyköpéseiteket, az idegőrlő bejegyzések az abszolút kedvenceim (biztos sok munka lehet bennük, mire mindent összeszedsz róluk), és hát a receptek is abszolút favoritjaim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Pirulok már rendesen. :)
      Azért van nagy kihagyás két ugyanolyan poszt között, mert nem szeretném, hogy sablonos legyen, vagy erőltetett, de íródnak. :D

      Törlés
  5. Boldog Blogszülinapot :)
    Engem a Hemümön át a világ fogott meg, ott szerettem bele a blogba, de imádom a könyv és filmajánlóidat is. Hála neked szépen kibővült a megnézendő/elolvasandó dolgok listája :)
    Egyébként nagyon sokat szoktam mosolyogni az aranyköpéseken, mindig feldobja a napomat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      A Hemü lesz nemsokára, szerintem a következő héten valamelyik napra beidőzítem, és igyekszem vele sűrűbben jelentkezni.
      Remélem, majd tudok még a listákon bővíteni. :)

      Törlés
  6. Gratulálok a két évhez!:)
    (a boldog blogszülinapot olyan izének érzem, mint amikor molyon írogatnak egymásnak, hogy "boldog molyszülinapot" - aranyos, azért nemár)
    Próbáltam kimazsolázni, miért is kezdtelek olvasni, de úgy konkrét elemet nem tudok kiemelni - összességében, sokszínűen jó:)
    Személyes kedvenceim talán mégis a filmajánlók, mert a filmes ízlésünk hasonló, és így többször is vettem már ötletet hétvégi filmhez:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Nem baj, csak egy kérdés volt. Nemsokára lesz megint filmajánló, mert most két napig ültem a lejátszó előtt. :)

      Törlés
  7. Én azért olvaslak, mert ez volt az első olyan személyes blog, amitől nem kaptam sikítófrászt:). Meg persze a humorod és a bejegyzéseid stílusát is bírom, és szeretem, hogy nem veszed túl komolyan magad. Legalábbis nekem ez jön le, nem tudom, hogy mennyire tudatos részedről, de nagyon hitelessé teszi az írásaid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Jól esik, hogy így gondolod.
      Nem mindent viccelek el, de a komoly dolgokon így oldok sokszor.
      Magamat meg nem veszem komolyan, mert valahol felnőni sem szeretnék, és így próbálok meg visszavenni ebből a fajta fejlődésből. :)

      Törlés
  8. Én szeretem azt is, hogy mindenkinek válaszolsz, nem csak levélben, hanem kommentben is, nem gyűjtve, hanem látszik, hogy elolvasod, és törődsz is az olvasóiddal.
    Én szeretem a nők a nagyvilágból sorozatot is, de a film, könyv és idegőrlő mindent visz!
    Legyen még sok ilyen!!! <3

    Pusza,
    éVica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igyekszem. :)
      Nők a nagyvilágból is lesz, csak most átdolgozom azokat a posztokat, hogy olvashatóbbá váljanak és kevésbé unalmasak legyenek.
      Csók

      Törlés
  9. Megkésve is de Boldog Blogszülcsinapcsit!:) És még sokszor ennyit:)
    Idegőrlő posztokat nagyon szeretem, meg a facebookos aranyköpéseket is. Meg a recepteket, a film és könyvajánlókat :)
    Örülök, hogy olvashatlak, és remélem még sokáig megtehetem!:)

    VálaszTörlés
  10. Boldog, boldog, boldog blogszülinapot!!!!!
    Nem kívánságműsorozok, azért olvaslak, mert imádlak és hihetetlenül egyedi vagy!

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok és Boldog születésnapot kívánok! Tartsd meg ezt a jó szokásodat és írj minél tovább! :)

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok és még sok-sok évet kívánok! :)

    Imádom az idegőrlő sorozatot, meg úgy általában szeretem a stílusodat. Azt, hogy őszinte vagy, hogy nem akarod magad beszorítani a mai tömegemberek közé, hanem igazi egyéniség vagy. Meg, hogy nincs fal közted és az olvasóid között. Lehet neked írni és kedves, közvetlen vagy mindig. :)
    Szeretem még a könyvajánlóidat, mert olyanokról írsz, amiket alapból biztosan nem vennék le a polcról, de mégis a bejegyzésed után nem egy könyv került már az 'elolvasandó' listámra. :)

    VálaszTörlés
  13. Én is gratulálok így utólag is ^^
    Szeretlek olvasni,mert te kertelés nélkül kimondod a véleményed a dolgokról -amivel én sokszor egyetértek és csak bólogatok itt :D Ez maradjon is meg! Szeretem a film/ könyv elemző írásaidat,meg az ilyen tag-eket és hogy véleményezel egy adott művet (: Nekem ez jól jön,mert szeretek olvasni,de néha elgondolkodom,hogy vegyem e meg azt a bizonyos könyvet, vagy hogy nézzem e meg azt a bizonyos filmet. S nálad megtudom nézni az értékelést :P
    Meg szeretem a hozzászólásaidat is a saját posztjaimnál - úgyhogy minden király ;) Folytasd a blogolást.

    VálaszTörlés