2014. szeptember 1., hétfő

Hello September!


Június elején volt utoljára ilyen bejegyzés, csak közbeszólt a 100HD, amit úgy döntöttem, hogy az ilyen cikkek alkalmával fogok tovább vinni, persze, nem minden nap fogok fotózni, mert szerintem az terhes egy idő után.
Elröppent a nyár, és itt, Budapesten még az időjárás is siratja a szeptember elsejét. És most már biztos, hogy allergiás vagyok a sulikezdés naptári időpontjára. Kicsit betaknyosodtam tegnap estére, ma reggel már jobb. Remélem, ez a csúcspontja.


Havi hangulat
Ha őszinte akarok lenni – s miért ne akarnék -, akkor ez a hónap a vágyakozásról szólt. Nemcsak nálam, de Mr. A-nál is. Változtatni akarás volt bennünk, és folyamatos feszültség. A családom részéről egy nagy adag pofon (ismét), Mr. A munkahelyének stabilitása, bankos kálvária, barátnők és párjaik dolgai. Majdhogynem agyon nyomott minket ez a hónap, de nem hagytunk magunkat, hogy idegileg bedarálódjunk. Jöttünk és mentünk, beszélgettünk, kihasználtunk minden energiatartalékot.
Többször voltam fent több napot egyhuzamban, mint amúgy. Rég nem volt ilyen.

Havi zene: BVB – Unbroken (pont olyan fejeket vágtam, mint a klip szereplői)
Havi függőség: Kult és Nephilim szerepjátékok


Vettünk hajfestéket, nekem ez bevált, amikor vörösre váltottam, és majdnem másfél év kihagyás után, most úgy döntöttem, hogy világosítok a fejemen. Hihetetlen, de két tubus ment rá az én silány hajhosszomra. A Fa tusi meg le volt árazva, és miután Mr.A látta a szememben a vágyódást, betette a kosárba.


Amikor Pancsival találkoztam, elmentünk a Culinaris-ba. Ott láttam egy érdekes csokit. Kakukkfüveset, és gondoltam, addig nem veszek belőle, ameddig nem tudom, milyen az íze, így itthon készítettem. A bal oldali kukoricapelyhes, ez volt a tartalékrágcsa, ha a kakukkfüves (jobb o.) nem jön be.
De mind a kettő bejött.

Mr. A a kínai környékén dolgozott, és nem volt nyitva a csokis stand, szóval első körben Oreót vett. Amitől én nem dobtam hanyatt magam. Finom volt, de függő nem lettem.


Dinnye. Kettőt vettünk augusztusban, mind a kettő elfogyott, hiába voltak batár nagy darabok.


Csak sétáltunk Mr. A-val, de ez egy szörnyű nap volt önmagában, csak a durcázásról szólt, az aggodalomról, és hogy minden irányból rezgett a léc. De a gólyák rendületlenül álltak.

Mr. A anyukája adta a köveket, hogy fűzzem majd el valamire, mert ő nem használja, kidobni meg nem szeretné. Ez lett belőle. Nem az én színvilágom, de tetszik. Fekete felsőhöz ideális lesz.


Hot Dog. Annyira kívántuk már az ízét mind a ketten, hogy az első adandó alkalommal készítettünk itthon. Én mindent bele típus vagyok, és mindig tudok örülni az ízek keveredésének.


Kirándulni akartunk, de eltévedtünk, úgyhogy ezen a ponton megálltunk. Némi újratervezés után visszatérünk majd.

Ugyanazon a helyen, immár az új színnel. Gondolkodom, tehát vagyok. Csak nem tudom, hol.
Indulj el a zöld háromszög irányába. Aha. Ahonnan elindultunk, három irányba is vezetett.


Augusztus 20-án egy halom múzeumban megfordultunk, és még azóta is vágyakozom a Nemzetiben látott gyászruhára, a legjobb dolog volt a Közlekedési mellett, amit aznap láttam. Sőt, a Hadtörténetiben meg fegyvert fogtam (mindenkire). :D


Valaki meghallgatta az imáimat, mert a Kultnál nyüszögtem a Nephilim szerepjáték miatt, és megvan most az összes szabálykönyv. Angolul, de nem érdekel, annyit bújom így is, hogy ha nem gépen lenne, már rostálódnának a lapok rendesen.


Almás pite, mert minden kezdett megrohadni a lakásban. Elromlott a tej, áramszünet volt magától, és még pár furcsa dolog felütötte a fejét. Azóta szentül meg vagyok győződve arról, hogy démonjárta lakás vagyunk. Recept ITT.


Cukkinikrém. Ha a szótárban felütjük a „mennyei manna” kifejezést, ezt a szót találjuk alatta. Most ettem meg az utóját reggelire. Hmmm… szomorú vagyok…


Ezeket a bogyókat is Mr. A anyukájától kaptam. Ha van valami, akkor ezt végképp nem tudom, mire és mikor fogom felvenni, mert semelyik momentumában nem én vagyok. De összefűztem, felakasztottam, hogy ne foglalja a ládikámban a helyet.


Voltunk a német emlékműnél. Nekem maga az installáció tetszik, az angyal, a birodalmi sas szépen kivitelezett.


Készítettem citromos pitét. Még Pancsinál láttam, Mr. A meg kikönyörögte, hogy akkor legyen valami új. Hát, a fenekünk nem fog összeragadni a cukortól, olyan fanyar lett, isteni tésztával. Egyedül a kandírozott citrom hiányzik róla, de cukor hiányában inkább átugrottam ezt a lehetőséget.


A két kedvenc magazinom. Az egyikből készült a fenti pite.


Voltunk Mr. A szüleinél. Csőbe lettem vele húzva, de a végére egészen jó nap kerekedett ki. Kaptam anyukájától egy tésztaszűrőt, ami szilikon, és a képen látható módon magába lehet hajtani, így kevesebb helyet foglal, és egy búzakivonatos (?!) hajpakolást. Most már annyi pakolásom van, hogy Dunát tudnék rekeszteni vele. Megjegyezte azt is, hogy fogytam (a nagy kritikusom, szóval virult a fejem rendesen).

Nagyjából ezek voltak az augusztus nagy pillanatai részünkről.

Nektek hogy telt el a nyolcadik hónap?

6 megjegyzés:

  1. A Hello September rajz baromira tetszik! Legyen ilyen minden hónap elején!!!! :)
    Jobbulást!

    Pusza,
    éVica

    VálaszTörlés
  2. Még én is rád pakoltam a kis gondjaimat, de nekem nagyon jól esett, hogy mindig itt voltál velem ebben a hónapban is!!!
    A sütik és a csokik meg a hot dog is.....nyam....tudod! :)
    A hajad továbbra is baromi jó!!!
    Kívánom, hogy a szeptember sok sok jóval és újdonsággal legyen tele a számotokra! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod jól, hogy nekem ez nem teher. Meg azt is tudod, hogy mik voltak a gondok, és bármikor (sz)állok rendelkezésedre. :D

      Köszönöm, köszönöm, köszönöm!!! :)

      Törlés
  3. A cukkini krémről eszembe jutott az én nagy kedvencem, a padlizsánkrém. Azzal a kajával megvesztegethető vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Padlizsánkrémet is szeretjük, sőt.
      Nemrég találtam rá ennek a receptjére, és sikerült eltalálom egy olyan fűszerezési arányt, hogy mi totálisan függővé váltunk. :)

      Törlés