2014. augusztus 1., péntek

Szexi hercegnők


A cím olyan, mintha perverz lennék…


Le vagyok eresztve, mint egy lufi. Maréknyi szabadidőmben kedvenc hobbimnak hódolok, aminek következtében, ma reggel az étkezőasztalra görnyedve ébredtem fel, és csinos spirálnyom volt órákon keresztül az arcom jobb oldalán. Kifolyt nyálam emberes méretű pacát hagyott a füzetemen. Pech, hogy a jegyzetfüzetem volt az, amibe az ötleteimet írom, vagy ha olvasok, akkor az idézeteket jegyzetelem.
Aha, szétfolyt az egész. :(

Sikerült persze megmenteni a dolgokat, most meg gondoltam, leülök pötyögök valami bejegyzésfélét. Mivel semelyik mondatnak nem volt értelme, elkezdtem felderíteni, milyen lehetőségek vannak rajzolás terén. Főleg két kedvencemnél szörfözgettem, hátha tettek fel újat.


Szeretem az ilyen emberábrázolást, és bocs, ha valakinek a következő képekkel tönkreteszem a gyerekkorát.  A másik kedvencem majd következőre.





















A képek nem az én tulajdonomat képezik, hanem egy J. Scott Campbell nevű emberét.
Több kép, és az itt megjelent képek forrása ITT.
ITT pedig, a honlapja.

4 megjegyzés:

  1. hát ezek tökjók!!! dögösvörös Ariel a kedvencem! : D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem Belle és Aranyhaj tetszik a legjobban, de Ariel kétségkívül dögösre sikerült. :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszenek ezek a képek, némelyik már nekem is meg volt, de újdonságokat is találtam köztük :) És ha nem nézzük az erotikus tartalmat, ezek a rajzok nagyon művésziek és pontosan kivitelezettek, a színviláguk meg egyenesen mesés. Szó szerint :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól eltalált anatómiájuk van szerintem, és szerintem pont annyi benne az erotikusság, ami nem profán, és nem is veszi el tőlük az alapértelmezett bájukat. :)

      Törlés