2014. augusztus 3., vasárnap

Szeretnék így... karakterek


Még mindig keresem a megfelelő szavakat, és képeket nézegetek, keresek, hátha valami megihlet. Ezen nem segített a tegnapi film sem, amin csak felcsesztem magam (Jesus Camp). Az eső és a borús ég sem sarkall most arra, hogy írjak. Enervált vagyok a bloggal kapcsolatban.

Úgyhogy, az előző ilyen bejegyzésben ígértem, hogy jön a következő „szeretem nézni a rajzait” poszt. Itt van, voilá!


Rá nagyon irigykedem, mert csodásan rajzol, és én csak szeretnék így embereket alkotni. Hmmmmm
Néha csak a gyakorlás kedvéért lemásolom a műveit.
Rá a Ward karakterek kapcsán találtam rá, jobbára abból vannak a kedvenceim. Aztán felfedeztem többet is.






















Ha összeszedem magam, akkor jövök még ma, ha nem, akkor nem.

5 megjegyzés:

  1. Ezek a képek valóban fantasztikusak. Én is szeretnék így rajzolni, de hát meg sem közelítem :)

    VálaszTörlés
  2. fú ezek nagyon szépek!!
    tényleg nagyon tud. énis szoktam rajzolgatni néha de hát ezek!! : DD
    irigyelem azokat, akik ennyire profik!

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszenek, főleg a férfi alakjai. Azokat egyáltalán nem tudok rajzolni (szerintem), mindig bénára sikerül. Az övé viszont annyira arányos, hogy valami hihetetlen.

    VálaszTörlés
  4. Tudsz te, ha akarsz, csak nem akarsz, mert írsz. Halkan megjegyzem, most ennek is örülök. :)
    Szép képek, de rajzolj nekünk valamit!!!

    Pusza
    éVica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszönöm. Pirulok.
      Amúgy momentán pont rajzolok. :D

      Csóóók

      Törlés