2014. augusztus 7., csütörtök

Sellők


Nagybátyám révén egy halom tetováló magazin megfordult már a kezemben, és évek óta kerestem egy naptárt, amiben anno sellőket láttam. Az augusztusi és a májusi hableány maradt meg a fejemben csak, és halvány lila gőzöm nincs arról, most hogy jutottak eszembe. Lementegettem őket magamnak, hogy nehogy még egyszer a feledés homályába merüljenek a tenger mélye helyett, meg ide is felteszem most, hogy meglegyenek később is.




Amik nem hónapokból készültek, viszont nekem tetszettek.







Képek forrása és még több kép: http://pamelina.com/calendar-mermaids/index.htm

4 megjegyzés:

  1. Jézus! Én nem szeretem a sellőket, de szerintem eszméletlen szépek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint figura, nekem sem a szívem csücskei, viszont valami van ezekben a képekben, ami vonz engem. :)
      Jó, hogy nem vagyok ezzel egyedül. :D

      Törlés