2014. augusztus 15., péntek

Living Dead Dolls


Tudom, hogy sokan a Monster High-tól is kikészülnek. Rondák, meg félelmetesek (?!), és tönkreteszik a lánykák rózsaszín lelkivilágát. Hát, nem vagyok abban 100%-ig biztos, hogy a rózsaszín a jó, de legyen.
Akik hasonló véleményen vannak, azok most inkább ne nézzenek ide, mert én szeretem a különleges, nem hétköznapi babákat. Még jóval az MH előtt szerelmes lettem az LDD termékeibe. Annyira kis élő valamik, aranyos horror-babák.

Kiskoromban kaptam egyszer egy bohócot. Egy olyan negyven centis, műanyag játékbabát. Elvileg kisfiú csecsemő akart lenni, de én a mai napig Pennywise-t látom bele. Kifestettem, úgyhogy most sajátos éke az otthoni szobámnak. Neki szeretnék majd társaságot LDD-baba formájában.


Most csak pár kép, de belőlük nagyon soknak tudnék örülni.






Ollókezű Edward. Amikor megláttam, teljesen bezsongtam tőle.















 Sybil pedig, régóta nagy kedvenc (a muszáj-pulcsis)




Képek forrása, és még több baba:
http://www.livingdeaddolls.com/

8 megjegyzés:

  1. Van benne valami ésszerűség, hogy tetszenek ezek a babák (Főleg az ollókezű Edward meg az ikres), viszont nekem nem kellenének mert ijesztőek? Emlékszem, hogy amikor ide költöztünk a padláson találtunk egy kb 100 centis babát. Egyből ki is utasítottam innen, ment a kukába, mert nekem annyira félelmetesnek tűnnek az ilyen nagy babák. Nem tudtam volna tőle aludni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eleinte biztos, hogy én is kerülgetném őket, meg ismerkednék velük. Attól függ, mit látok éppen bele. Edward a film miatt nem lenne gonosz, lehet, hogy a tudatalattim ezért mondatja, hogy ő a legaranyosabb. Mindet én sem viselném, csak akinek ki tudok találni egy kissé felemás, de szerethető személyiséget.

      Törlés
  2. De jóók...:D
    Én is imádom ezeket az ijesztő babákat...de én kicsit paranoiás vagyok, szóval lehet körülöttem nem férnének meg - bezzeg porcelánbabákat gyűjteném, csak nincs hova tenni, hogy érvényesüljenek...
    Én örököltem néhány műanyag babát anyáéktól...az előző rendszer ismerete nélkül, de még a mai napig az a mániám, hogy kamera van a szemükben...főleg, hogy van amelyiknek felemás a szeme, és mindig attól féltem, hogy valaki néz rajtuk keresztül...na jó nem féltem, csak az volt a beidegződésem...amikor kimostuk őket akkor is elfordítottam a fal felé, hogy ne lássanak...(érdekes, a saját babáimtól, amiket már nekem vettek nem "tartottam" így...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebből a készítők csinálnak porcelánt is, sőt, ha jól tudom, a legtöbb az. :D
      Én is voltam így, és hasonló parám a posztereimtől is volt. :)
      Mindennek adok egy funkciót, és akkor megférünk egymás mellett.

      Törlés
  3. aztaa : O mennyire jók!!
    mindig húzom a számat a MH babák láttán, hogy bezzeg az én időmben....
    : D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?
      Én ezt úgy oldom meg, hogy az örök gyerek énem kap babát, amivel ellesz egy darabig. :D De amúgy igen... bezzeg az én időmben...

      Törlés
  4. S ilyenből van is neked saját? *-* Amúgy meg a MH szerintem cuki, nekem is van egy babám - lehet mi vagyunk aberráltak hogy az ilyenek tetszenek (: De én se voltam sose átlagos gyerek ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, még sajnos nincs, de lesz. Tervbe van véve, kitaláltam, melyiket szeretném, és úgy néz ki, hogy nemsokára össze is fog jönni. :)
      Szerintem semmivel nem ijesztőbb egy szörny baba, mint egy olyan, amelyik anatómiai nonszensz. :D

      Törlés