2014. augusztus 13., szerda

Kell és pont


Mr. A eBay-függő lett. :/
Igen, magam sem hittem a szememnek, amikor kemény négy órán keresztül kutatott ereklyék után. Aztán engem is rángatott magával, hogy nézzem, mert milyen jó.
Találtam egy-két dolgot, aminek tudnék örülni.








Persze, a világ összes nyakláncát haza tudnám hurcolni magammal.

Valamelyik nap voltunk a Holdfény Team üzletében körbenézni. Sírtam, amikor ki kellett jönni, és megláttam, hogy lehet náluk kapni Living Dead Dolls-t. Nemsokára megy nekik egy sok kérdéses levél, de tőlük ezek jönnének haza:






Mentem Kultot olvasni, előbb-utóbb hozok belőle egy baráti méretű bejegyzést. De most, hogy írtam a LDD-ról, szerintem az lesz a következő. Álmaim babái. :D

6 megjegyzés:

  1. A láncok nekem is tetszenek bár azt nem tudom hogy milyen jelentést hordoznak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első medál az Arwen nyaklánca a Gyűrűk Urából.
      A második a Beavatott című sorozat egyik emblémája.

      Persze, ha ténylegesen kitenném ide, mit néztem, ki szép hosszan kellene görgetni az oldalt lefelé. :D

      Törlés
  2. Nekem a pólók tetszenek :) Mi régen sokat jártunk a fehérvári holdfényteambe, főleg animés figurákat vettünk. Meg jó volt körülnézni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek a pólók nekem is kellenének, de egyelőre szeretném a saját ötletemet megvalósítani. :)
      Jó körbenézni. Olyan voltam, mint egy kisgyerek. Mindennek megörültem, és mindenre rámutattam. :D

      Törlés
  3. Az az alienes evőpálca odavág (: Az Arwen nyaklánc meg: ♥ *-* Nekem is megvan,bár nekem valami pasi csinálta- de irtó szép (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én magamnak egyszer gyöngyből megfűztem, de szeretnék egy normál bizsut. :)

      Törlés