2014. augusztus 15., péntek

Az őserdő hősei


Tegnap randiztam. :)

Nyugi, nem mással, mint Mr. A-val. Addig-addig beszélgettünk, míg elhatároztuk, hogy néhanapján meglepjük magunkat egy-egy kiválasztott étteremmel, ahova elmegyünk. Akár csak azért, hogy érjen minket valami inger, akár csak az új ízek kedvéért.
Én szeretek új dolgokat kipróbálni, új helyeket megismerni. Nálam, ami fontos, hogy hangulata legyen, ha nem eget verően furmányos ételeket tesznek is elém.

Na, tegnap megejtettük a régóta várólistás Dzsungel éttermet. Jaj, annyira jó volt, hogy azt le sem tudom írni. Degeszre tömtem magam, pedig csak egy fogás ment le.


Régóta mondogattam Mr. A-nak, hogy menjünk el randizni, mert olyan jó lenne, ha egyszer nem én főznék, és az étterem nem fedné le a gyorskajáldát. Meglepett azzal, hogy asztalt foglalt tegnap estére.

Előkerült a régi jó probléma: nincs egy rongyom, amit felvegyek. Főleg cipő, mezítláb meg mégsem mehetek. Végül azért sikerült kiválasztanom a fekete felsőmet, fekete magas sarkú cipőmet, és farmert. De még így is túlöltözöttnek éreztem magam drága páromhoz képest, aki egy kockás ingbe jött és drapp nadrágba.

Az oda vezető úton leszakadt az ég. Gyorsan jött a busz, menni már lassabban sikerült. Bementünk még Alexandrába, megkeresni egy könyvet, de nem jött össze. Elsétáltunk az étteremig.
Lefelé menő kis pincehelyiségszerűség – ehj, de magyar -, viszont már az is rém hangulatos volt.

Mr. A a dzsungel terembe foglalt asztalt nekünk. Elvezettek a helyünkre, egyből a kezünkbe nyomták az étel- és itallapot. Bőség zavara, bár csaltam. Azért otthon utánanéztem annak, mit lehet enni, mert nem tudtam, melyik termet választja, és hogy van átjárhatóság étel és szoba között.

Négy terem van: dzsungel, szavanna, óceán, kalóz. Mindegyikhez tartozik egy étlap, jópofa nevekkel.
Miután megrendeltük szerény üdítőnket, Mr. A őszibaracklevet, én narancsot, megrendeltük kajáinkat:


Mr. A: Őserdei tarkapapagáj
Mert állandóan jár a szája.
Csirkemell mandulás bundában, sült krumplival (így kérte).


Én: Jóllakott kakadu
Az is lettem a végére.
Camembert-tel és körtével töltött pulykamell, fahéjas rizzsel és gyümölcsszósszal.

Míg vártunk és ettünk kellemes zene szólt, néha dörgött az ég és esett az eső, néha őserdei állatok hangjait hallottuk. Körülöttünk lián mindenfelé, óriási levelek, falra festett állatok. Alattunk patakot szimbolizáló (?!) világító padlórész.
Az asztalunk közepe is ki volt vájva, és egy üveglap alatt növények, kisebb állatok foglaltak helyet, világítással együtt. Persze, ez nem volt élő. Az óceán teremben akváriumokkal vagy körbevéve például.

Otthon még nagy mellénnyel úgy mentem neki, hogy akkor édesség is jönni fog. Mire lenyomtam a főfogásomat, addigra meggondoltam magam. Nem ment le. Akkora adagot adtak, hogy képtelen voltam bevillázni még egy desszertet is a fejembe.

Képek erről a szobáról:



Pont ez volt az asztalunk:


Vissza szeretnénk még menni ebbe az étterembe legalább háromszor, hogy minden teremben együnk valamit, akár társasággal is.

Jó, hogy foglaltunk asztalt, mert amikor odaértünk, még nem volt senki. Kifelé menet viszont már tömve volt az egész.

A hely maga a Nyugatitól nem messze található a Jókai utcában, az Alexandra oldalán, az ufó mellett elsétálva.
Megtalálni annyiban volt nehéz, hogy ki van téve a homlokzatra a Crazy Café és a Dzsungel étterem logója, a bejárat mellett balra az étterem, jobbra a kávézó ajánlata. Ha nem virít neonosan a Dzsungel felirat, akkor lehet, hogy tétovázok egy sort előtte.

Képek forrása és az étterem honlapja: http://dzsungelcafe.hu/index.php


Lenne arra igényetek, hogyha kipróbálunk
új helyeket, ételeket, akkor írjak róla, nem ennyire hányaveti módon?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon guszták az ételek és a hely is szuperül néz ki :) Jó lenne egyszer nekünk is eljutni ide, bár az nem tudom mikor lesz. Nálunk holnap lesz beiktatva Wasabi, az éves látogatás az évfordulónk alkalmából, már alig várom (pedig kismilliószor voltunk már ott, mégis élmény).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, egyszer elmentek ide is, van egy sajátos bája. A Nyugatihoz közeli Wasabitól nincs messze.
      Boldog évfordulót kívánok! :)

      Az nem baj, hogy vannak helyek, amik jelentőséggel bírnak egy pár életében. Az a gond, ha nincs. ;)

      Törlés
  2. Azta de jól néz ki! ide el kell egyszer jutnom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy sikerülni fog, mert egy élmény!! :)

      Törlés