2014. augusztus 12., kedd

100 Happy Days / 4.


100 boldog nap. Vége. Az elején érdekesnek találtam, a közepe felé kicsit nehezebbnek, aztán most gondolkodtam a vége felé, hogy tulajdonképpen nem a napom volt boldog – még mindig tartom, hogy a hét mind a hét napján a nap 24 órájában képtelenség boldognak lenni, aki az, az elmebeteg -, hanem csak egy-egy momentuma.
A szabályszerűség ott borult nálam, hogy voltak napok, amikor több jó dolog is történt. Ilyenkor mindig azt éreztem, hogy ezt folytatni kellene, de nem, itt most lezárom ezt az egészet.

Igyekeztem változatosan válogatni vásárolt termékektől kezdve a kirándulásokig minden megfordult itt. Mivel alapvetően nem képmániás ember vagyok, nem készült mindenhez kép, nem éreztem fontosnak.

Ami negatív volt, hogy néha álltam vagy ültem, és gondolkodtam, hogy mi a manó volt boldog a napomban. Végül izzadva, de megtaláltam. A másik, hogy Facebookon kezdtem el, és nem volt mindig kedvem csak azért ide ülni a gép elé, hogy feltöltsek képet némi magyarázattal, főleg, ha olyan dolgot találtam boldognak, ami lefotózhatatlan.
No de, most jöjjön az utolsó etap.



76. nap: Jó volt Mr. A-val lenni, vacsorázni, meg most valahogy olyan ragaszkodhatnékom volt, hogy csimpaszkodtam belé, mint egy kismajom. Kiolvastam John Green könyvét. Kritika ITT.



77. nap: Megírtam a második részből – de jó lenne tudni, mi, hogy mi egyáltalán az első rész – ötven oldalt. Az elején annyira nem csíptem a két karakteremet, viszont az átírás után már igen. Jó lesz ez is!

78. nap: Átírtam, amit eddig írtam, és jobban örülök most neki.

79. nap: Kaptam egy fürdőbigyót, meg sarut. Lidl-s fajitas-t ettünk. Ittam szedres Sommersby-t.




80. nap: Eltört a budi, kiöntött a sz**lé, de megcsinálták. A srácok még arról is biztosítottak, hogy nem fogok felrobbanni, mert nem a gáz, gáz szagát érzem, csak a szagosított szagát. Vettünk svéd – IKEA-ból jön, naná, hogy svéd – körte cidert. Fini volt nagyon, vegyetek ti is! Van ricinusom a hajamra.


81. nap: Enyém volt este a lakás, mert AEmber iddogálni volt. Röhögni fogtok, de nekem mániám a háthájam. S most, két hét edzés után apadásnak indult. Örültem neki nagyon.

82. nap: Dórinak szereztem egy jó napot, és örültem neki, hogy tudtam neki segíteni. Elkezdtem papírra vetni a harmadik részt, eddig 30 oldal (azért, mert félek, hogy elfelejtem). Mr. A-t is megleptem azzal, hogy az ebédje mellé csomagoltam egy kis rajzocskát. Örült neki, én meg ennek.

83. nap: Mr. A megcsinálta a porszívót, és végre takaríthattam. Nem zabál tovább minket a kosz. Plusz, a könyökömön a hájam is kezd visszavonulót fújni. Juhúúúúúú!

84. nap: Írtam egész nap és bedaráltam a Vámpírnaplók negyedik évadát. Beváltottuk a kuponjaimat, és október ötödikére foglaltunk színházjegyet. Az első közös színházazásunk lesz Mr. A-val. Nagyon izgulok már előre. Szerintem jó darabot választottunk.

85. nap: Életem legjobban ízesített rakott krumpliját és bolognai spagettijét sikerült megcsinálnom.

86. nap: A Róka-hegyen voltunk túrázni a régi kőfejtőnél. Találtam egy olyan sziklát, amit vártam, hogy megszólaljon. Rájöttem, hogy imádom a sziklás hegyeket, van benne valami izgalmas és romantikus. Jövőre pedig, szeretnék én magam mászni, és drótkötélen lecsúszni. :)
A kalandot ITT olvashatjátok vissza.

 87. nap: Írtam, és közben sorozatot néztem (megnéztem a Vámpírnaplopók ötödik évadát, és eldöntöttem, soha többet!!!). Élveztem, hogy kicsit nem csinálok semmit.

88. nap: Írtam tovább a második részt. Már 120 oldal. :)

89. nap: Mr. A kétpofára ette a finn palacsintámat a házi karamell öntetemmel. Öröm volt nézni.


90. nap: Kiolvastam egy könyvet (meglepő mi?), és jó érzéssel gondoltam arra, hogy nemsokára ismét megyünk valakikhez, akiknél a kertben fogok garázdálkodni. Készítettem fini salátát.

91. nap: Heringet ettünk, ami repceolajban ázott. Annyira régen ettünk, hogy szinte újdonság volt az íze. Finom volt nagyon, és szeltem hozzá vagy fél kg zöldséget.


92. nap: Elkészült Pancsiék évfordulójára az ajándok, íme:


93. nap: 10-ig aludtam. Nagyon furcsa amúgy, mert keveset alszom. Biológiailag úgy vagyok bekódolva, hogy nem tudok sokat aludni, mert utána szörnyű fejfájás kínoz. Most meg teljesen kiütődtem. Lehet, hogy az éjjeli vihar eredménye.

94. nap: Ameddig Mr. A a szüleinél volt, én itthon tevékenykedtem. Anyukája még így is gondolt rám, mert kaptam két tepsit, azt egyik szív formájú, egy kávéhordót, meg csokis sütit. Megfőztem a finn kaják nagyját, a kint élő barátom meg poénfüzért csinált abból, hogy reméli túléli mindenki.




95. nap: TALÁLKOZTAM PANCSIVAAAAAAAAAAAAAL! Annyira, de annyira jó és sajnos rövid (hüphüp) napot töltöttünk együtt. Mászkáltunk egy csomót, láttunk állatkákat, ettem hambit, megjártuk a Culinarist, és csak kicsit áztunk meg. :D



96. nap: Örültem egy sort a négy chilinek, és itt ki is merül minden, mert nem csináltam semmit. Inkább. Ha csináltam valamit, a nem sikerült. Ilyen napokon jó egy helyben maradni, és csak lenni.

97. nap: Főtt kukoricát ettünk Mr. A-val, aki kitalált valami új receptet. Van egy olyan megérzésem, hogy én fogom végrehajtani (elkészítettük közben, és nagyon finom lett).



98. nap: Semmi jó nem történt, meg a baráti körömben sem, mindenki kórházba vagy orvoshoz ment. Szóval, örültem, hogy sütött a nap.

99. nap: A világ ízei soron következő fordulóját ejtettük meg. Itthon nagy sikere volt, és Pancsi is túlélte a fánkomat, mint megírta nekem. :D Ezt a fordulót ITT nézhetitek vissza.

100. nap: Voltunk Alexandrában, kihasználni a leárazásokat. Eszméletlen mennyiségű pénzt lehetne most ott hagyni. Van új megkis lila poharam. Ettünk kézműves fagyit. Én ibolyásat és chilis étcsokisat, Mr. A pedig muskotályos körtét. Nagyon finom volt.
 


Csöpögős, de lehet tanulni ebből a kihívásból. Ki mit tart jónak, boldog pillanatnak. Csak néha éreztem kényszernek, főleg akkor, amikor napokra elfelejtettem kiírni, és utólag kellett azon gondolkodni, hogy mi is volt a hiányzó napokban.

Akinek tetszett, az töltögesse szépen lassan, van harminc napos verziója is. Na, azt majd jövőre.

Pusszantás,
D.

6 megjegyzés:

  1. Engem nagyon érdekel az első és a második rész is!!!!
    Az a rajz csodaszép! Mondtam, hogy megy ez neked! :D
    Az a saru annyira te vagy. :D

    Pusza,
    éVica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De mindig beleolvasol, ha találkozunk. o.o
      Köszönöm, remélem, Pancsiéknak is tetszik. :D
      A sarut meg a lábamra öntötték. :D
      Csóóók

      Törlés