2014. július 14., hétfő

The nom nom nom TAG


Ismét Megaeránál találtam egy TAG-et, ami megtetszett. Mára nagyon nem terveztem bejegyzést, meg fáradt is vagyok hozzá. Folyamatosan ragad le a szemem, pedig a VB-nek nem is volt későn vége, mégis úgy ébredtem, mint akit agyonvertek.

Úgyhogy, ameddig töltődik az olvasóm, addig gondoltam, kitöltöm ezt unaloműzésképpen, a nap további részében amúgy se lesz időm semmire.


S persze kajaTAG, éhes vagyok, és a szomszéd éppen pörköltet főz… mindjárt megeszem az asztalt… vagy a tobozokat.

1. Mi az, amit senki sem szeret, csak te (és fordítva)?
Amit én szeretek, és a környezetemben élők (Mr. A) nem, az a rizs, mogyoróvaj, kocsonya, halételek, gyümölcsös húsok, sushi.
Tágabb értelemben véve, szeretem a furcsa kajákat, amiket általában egy lány nem próbálna ki, mint múltkor a tücsköket. Pancsi küldte át az alábbi képet, és helyből érdekelni kezdett. Már régóta vágyom erre  a sárga kukacra.


Imádok össze nem illő dolgokat egy időben fogyasztani, mint fagyit és sört, vagy sült krumplit fagyival, és hasonlókat, amiket sokan furcsának néznek, és fintorognak rá.

Amit én nem tudok megenni, az a halászlé. Max a levét eszem meg, de azt is gondosan lemeózom, nincs-e benne szálka. Csigával és kagylóval is ki lehet kergetni a világból, meg a pacallal is. Fúj. Meg a kelbimbóval is. Blöe.

2. Mit főzöl a legszívesebben (és túl gyakran)?
Mivel Mr. A-val élek már egy ideje társközösségben, sokszor elhangzik a mit főzzek? kérdés, és cserébe a nem tudom, tök mindegy válasz. Ebből meg legtöbbször az lesz, hogy vagy sült húst sült krumplival, vagy tésztát szósszal.
Mondjuk, sírnék, ha ennyi lenne a specialitásom. Minden ételnek szeretettel állok neki, még sosem gondolkodtam el azon, hogy amit gyakran készítek, az szívesen készítem-e, vagy fordítva.

3. Melyik étteremben ennél minden nap?
Bármelyikben. Tényleg. Nincs kimondott kedvenc éttermem, sőt, Mr. A-val még nem is voltunk étteremben, mert bárki, bármit mond, nekem a gyorskajáldák csak büfék. Sőt, életemben olyan kevésszer voltam étteremben, hogy egyiktől sem alakult ki olyan heves vonzódás, hogy be akarjak költözni a konyhára.
Momentán a Dzsungel Étterem izgatja leginkább a fantáziámat, és megbeszéltük, hogy augusztusban oda megyünk egyszer vacsorázni.
Amúgy a Dubarry-t és a Sushi Seit is szeretem. Tulajdonképpen, ahol tudok jót enni, azt szeretem.
Sőt, mióta voltunk ott, és Mr. A tokostól kilökte az ajtót a helyéről, a Culinaris éttermében is szeretnék egyszer enni.
Az ér, hogy minden napra más étteremben ennék? Mert így a helytálló.


4. Ha egy szendvicset rólad neveznének el mi lenne a neve és mi lenne benne?
A neve evidensen Tipegő Zombi lenne, mert az olyan hozzám illő.
Mi lenne benne? Az összes alapanyag, amit csak fellelek a konyhán. Az tuti, hogy jó nagy hússzelet lenne benne, meg egy halom zöldség, és BBQ szósz, meg persze valami csípős. De ez utóbbi legyen választható opció a rendelőnek.

5. Van valamilyen főzéssel kapcsolatos tipped?
Aham. Ne kapkodj, ne pánikolj be, és legyél bátor.

6. Mi van a bakancslistádon?
Kosz.
Viccet félretéve. Nem tudom, mi van rajta, mert sok mindent nem próbáltam még ki, viszont rengeteg mindent ettem már, szóval passzolom a kérdést. Mindent, ami az „amit még nem” kezdetű listámon őrizgetek, valószínű, az van rajta.

7. Melyiket szereted? Saját magad főzni, rendelni, vagy elmenni valahova enni?
Saját magamnak szeretek főzni.
Második helyen az elmenni valahova szerepel, rendelni pizzán kívül semmit nem szeretek, bár inkább megcsinálom magamnak,  ha nagyon olyanom van. Az, hogy a két bacsa-bacsa kezecskémmel csinálok meg valamit, megadja az étel lelkét. Mr. A néha Apróséfnek hív.


8. Van ételallergiád?
Nem tudok róla.

9. Minek nem tudsz ellenállni mostanában?
Most mindennek muszáj vagyok ellenállni. :( Időm nagy részében sírok is miatta.

Amúgy Tescós fánk és Zott Monte Crunchy. Valamiért főleg az utóbbira kattantam rá, ne kérdezzétek, de minden nap megennék egyet. Általában a kis desszertekre szoktam rátekeredni.

10. Mi a kedvenc desszerted?
Minden, ami A-val kezdődik, mert Gombóc Artúr a középső nevem.
Nagyon melegben a hűtött édességeket szeretem, hidegben a sülteket, de ez változó. A saját muffintésztámat sokszor készítem, sokféleképpen, az az abszolút kedvenc itthon. Jól variálható.

Remélem, tetszett, kitöltitek. Időközben feltöltött az olvasóm is, mentem.

Pusszantás,
D.

12 megjegyzés:

  1. De jó Mr. A-nak, hogy nem szereti a mogyoróvajat!
    Tény, én is nagyon régen ettem, de azért ennek nehéz ellenállni.
    Egyszer megleplek azzal a csokival! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, saját muffin tészta! Elküldööööd?? :D

      Törlés
    2. Mogyoróvaj banánnal, nutellával, vagy teával, nálam nagyon menne. Kár, hogy nincs itthon, vagy... nem biztos, hogy annyira kár.
      A találkozóra azt hiszem, hogy igen nagy motyóval fogok érkezni. :D

      Törlés
    3. Köszönöm szépen! Megkaptam! :)

      Törlés
  2. Azt a monte bigyót én is nagyon imádom ^^

    VálaszTörlés
  3. Nekem is fekszik a fagyi sültkrumplival, az alma ropival, és a mogyorós csipsz epres joghurttal! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó őket kutyulni, és öröm látni, hogy nem csak én vagyok így vele. :D

      Törlés
  4. Jó kis TAG:D
    Én is tudok viszonylag furcsa dolgokat összeenni:) Mondjuk a sült szalonna csokival az eddigi kedvenc. Annyira finom a sós és az édes ilyen ellentétes párosítása.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett. :)
      Meg annak is, hogy majd tudunk hasfájásig keverni dolgokat együtt. :)

      Törlés