2014. július 8., kedd

Drótvirág körömlakkal


Nem is tudom, mi lenne velem a lányok nélkül. Mindig ellátnak új ötletekkel. Múltkor Viki küldte át a linket, hogy mit szeretne, és addig-addig szemeztem ezzel a kis tüneménnyel, ameddig meg nem csináltam.
Körömlakkvirág-fácska.

Igen. Nem saját ötlet, hanem a High Heels & Cakes blogról szedtem. Rákattintva találjátok a hogyanját, nálam csak a sajátos végeredményt.










Tudom, hogy nem szép, és lehetne szebb is, viszont nem szerettem volna teljes egészében lemásolni. Ha szerettem volna sem tudtam volna, mert pusztán hét darab lakkal vagyok megáldva, és ez bőven elég is. Erre is azért használtam, hogy fogyjon.
A legokosabb telefonunk sem fókuszál, és élőben, messziről annyival jobban néz ki... :(

Végeredményében nekem tetszik. Aranyos kis éke lett a vitrinünknek. :)

6 megjegyzés:

  1. Ez mekkora jó már! Ezt muszáj lesz nekem is kipróbálnom :) Nagyon ügyes vagy, szuper lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik. Szánj rá időt, neked is biztosan sikerülni fog!!! :)

      Törlés
  2. Nagyon jó látni, hogy más is megvalósította az ötletet! :) Nekem nagyon tetszik a végeredmény, jól mutat, hogy sötétebb virágok is vannak benne, a következőt szerintem én is így fogom csinálni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm az ötletet. :)
      Ilyen lakkjaim vannak itthon, és így képről a lila feketének tűnik. Élőben erőteljesebb színei lettek. Gondolkodtam, hogy milyen lenne más színekkel is, ez viszont egyelőre még kérdés marad.

      Törlés
  3. Olyan jól néz ki a tiéd is!:) Nekem is meg kell csinálnom:)

    VálaszTörlés