2014. július 18., péntek

100 Happy Days / 3.


Eljött az utolsó előtti 25 nap, és még ennyi, aztán vége lesz ennek is. Néha bennem van, hogy tovább kellene csinálni, hátha valaki kedvet kap, vagy csak jobbnak látja a napját tőle, de szerintem a 100. napnál be fogom fejezni.

Még mindig a tegnapi nap hatása alatt vagyok, illetve ma is jó dolog történt velem. Voltak napok, amikor azt hittem, hogy nem fogok tudni semmit sem írni, mert nemhogy semmi, de semmi jó nem történt velem. Azóta már van fény az alagút végén.

Aláfestő zene innen.


51. nap: Akartunk kilátóba menni, de menet közben leszakadt az ég, úgyhogy bosszúból megcsináltam a kólás csokit. Aminek a mázában is kóla van, meg a belsejében is. ^^



52. nap: Dórinál voltam, és Zoé megismer, néniz néha, de azért már mormolta a nevemet is. Építőkockáztunk, és egy jó nagyot beszélgettünk. Tök aranyos kiscsaj, egyszerűen imádom!

53. nap: Ettem málnát, olcsó volt a sarki zöldségesnél, és degeszre tömtem vele magam. Mr. A meg annyira nem szereti, úgyhogy kiélveztem, hogy gyakorlatilag csak az enyém.

54. nap: Filmeztünk, beszélgettünk, nagyot sétáltunk a tóhoz. Kiolvastam egy könyvet.

55. nap: Elmentünk túrázni, három kilátót látogattunk végig, hat óra alatt. Szépen beháromszögeltük a területet. Tavalyhoz képest egészen jól ment. Akkor egy kilátóhoz kellett ennyi idő.



56. nap: Jelentem, megszületett az első chili, aki amúgy tabasco, és a Tyler névre hallgat. Hurrá! Hipp-hipp! Megmásztunk ismét egy jó nagy területet, ami az Árpád-kilátót érinti, a Farkas-torkot, meg a Virágos-nyerget.


57. nap: A Várban sétáltunk, KFC-ben kajáltunk, van MH-s karkötőm, vettünk tusfürit, meg alkoholmentes sört, mert az ízvilága (lime-menta) kíváncsivá tett. Plusz, fény derült Mr. A két éve rejtegetett titkára.




58. nap: Solymáron voltunk várat nézni, meg templomot kutatni. Finom fagyit ettünk, láttunk vadmadarakat vadászni, beszélgettünk.



59. nap: Tropicariumban voltunk. Mr. A először, én vagy negyedszerre, de nem tudom megunni. Megérkezett a második chili… neki még nincs neve.



60. nap: Budaörsön voltunk sziklát mászni, meg a Kálvária-dombon, és ittunk egy kis kocsmában sört, aztán hazafelé Citadella, majd Filozófiai kert, és végül a Várból egészen a Puskás Ferenc Stadionig sétáltunk.



61. nap: Vikcinél voltam, Vivivel rajzoltunk, gyakoroltuk az arányokat és az árnyékolást.

62. nap: Nagybátyáméknál ebédeltünk levest, vagy pörköltet, ez nem lejátszott meccs még, és jól éreztem magam.

63. nap: Budaörsön ismét, ám most a vitorlázó emlékművet kerestük meg, és hosszadalmas nyavalygások árán meg is találtuk.



64. nap: Egyedül voltam két hét után, és megfűztem ezt a drótvirágot. Igaz, hogy mire kitöltöttem a szirmokat, megbomlott az idegrendszerem, ám megérte. Gyakorlás egy későbbi megígért ajándéknak.



65. nap: Rajzolgattam, írogattam. Csináltam cukkinihajót.


66. nap: Végre a kezemben tartottam egy kedvenc íróm könyvét. Mr. A meg trópusi ízesítésű fagyit hozott, ami nagyon, de nagyon finom volt.

67. nap: Díjat kapott a blog.

68. nap: Rinyálás és megállás nélkül végigcsináltam az edzésemet, mert lebeg egy cél az orrom előtt, amit el akarok érni. Kitaláltam közben, hogy folytatom a történetemet, és mivel Idun megkönyörült rajtunk egy kis esővel, ismét kint áztam az erkélyen. Nem tehetek róla, ez amolyan fétis nálam.

69. nap: Mr. A hamburgert készített, vásárolni voltunk, és mindent megvettünk, amit szerettünk volna.



70. nap: Három könyvet kiolvastam, és körülbelül itt meg is állt a tudományom. Tornáztam is, és a szokásos hisztivel (nemnemnemakaromcsinálni) is megküzdöttem.

71. nap: Beszéltem Vikcivel telefonon, és tök jó volt hallani a hangját. Mondjuk, szerintem mivel egy korábbi mélypontomat végigasszisztálta, most ő volt/van a legjobban megijedve. Mindenesetre, ő volt a napom fénypontja.

72. nap: Mr. A és én fagyiztunk, meg csokiztunk. Jól esett, és egy szemernyi bűntudatom nincs miatta, mivel én kaptam csak úgy. Ezen a napon kétszer is felhívott csak úgy.


73. nap: Sütöttem almás sütit. Lerajzoltam Pancsit, és tetszett neki a művem. :)

74. nap: Kele és a felesége elhívott minket pizzázni. Először félreértette egymást a két srác, ezért mi lent vártunk, míg ők fent. Végig mentünk a Ráday utcán, s végül maradtunk a megbeszélt helynél, a Pink Cadillac pizzázónál. Öröm volt őket látni, hogy kezdenek végre egyenesbe jönni, nagyon szorítok nekik, hogy a következő idők is jól teljenek nekik el. Az este végére már fájt az arcom, annyit nevettem. Imádom őket. Készítettem citromos tokányt is, ami irtó fini lett!!!

75. nap: Meglékeltünk ez sárgadinnyét, és került bele valahogy vodka. Ma meg megkóstoltuk. A sárgadinnye jó. A vodka jó. Együtt szuper. És nem üt, legalábbis, még nem vigyorgok bájosan. Kaptam Mr. A-tól egy nagy tábla Milkát.


Ennyit mára.
Megyek, benne van a boogie az ujjamban, úgyhogy szerintem írok valamit így este, csak úgy unaloműzés gyanánt.

2 megjegyzés:

  1. Az a hamburger veszett jól néz ki *.* A vodkás sárgadinnye meg biztos fini lehet, habár én nem szeretem a sárgadinnyét, csak a görögöt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Görög majd ugyanilyen formában augusztusban lesz, ez amolyan kísérleti példány.
      Nemcsak jól nézett ki, de nagyon finom is volt. :D

      Törlés