2014. június 3., kedd

Idegőrlő filmes dolgok


Csak február óta ülök ezen a bejegyzésen. Jó munkához idő kell, vagy mi. Próbáltam a közismert dolgokat összeszedni, de mint mindig, úgy most is biztos lesz olyan, ami kimaradt. Jóval több mindent is össze lehetett volna gereblyézni, de az a tapasztalatom, hogy a hosszú bejegyzés nem az olvasó legjobb barátja, úgyhogy ne is húzzuk tovább az időt.


Kukoricát a kézbe, sötétítsünk el, és lássuk a mai termést.


Amikor annyi reklám van a filmben, hogy a másfél órás alkotás három órásra duzzad.

Amikor minden csatorna ugyanazt a vágózsenit alkalmazza, aki mondat közben tesz be egy reklámot.


Amikor a film halk, de a reklám ordít.

Amikor egy csatorna megvesz egy filmet, és oda-vissza azt játssza (Spencer-Hill, Alkonyat, Ötödik elem…stb)

Amikor valakinek jól láthatóan kilógnak a belei, mégis megkérdezik tőle, hogy megsérült-e?

Amikor valaki a századik emelet párkányán lóg, és valaki beszól, hogy ne menjen sehova, hoz segítséget.

Amikor a 100 éve fennálló, megdönthetetlen rendszert a fiatalok egy csókkal ledöntik.

Amikor a a filmekben mindenki újságíró, vagy reklámszakember.
                Amikor még beosztottként is van szabad akaratuk, és jó sok szabadidejük.
                               Amikor álomszakmákban mozognak – vagy a semmivel is jól élnek.

Amikor a sci-fikben mindig van legalább egy olyan exhibi, aki futurisztikus Lady Gagának képzeli magát.


 Amikor a filmekben minden pasi ki van gyúrva.
                Még egy átlagos gimnazista is.

Amikor egy motorbaleset elég ahhoz, hogy valaki homoszexuálisból heteróvá váljon.

Amikor Jason Voorhees milliomodszorra is felépül.

Amikor Mr. Big töketlenkedik egy sort a templom előtt.

Amikor egy amerikai középiskolába csupa versenytáncos jár.


Amikor baj van, és a csoport tagjai szétválnak / egyesével keresik a szörnyet, vagy a gyilkost.

Amikor a gyilkos hat mellkaslövés, fejlövés, lefejezés után is eltűnik.
                … és nem egy holló mutatja az utat…

Amikor az ötven kilós gyerek felszívja magát, és lever ötven nyolcajtós szekrényt.

Amikor a szereplők folyamatosan félreértik vagy elkerülik egymást.

Amikor zenés-táncos film nincs Zac Efron nélkül.

Amikor újabb Fűrész / Resident Evil / Farkas film jön ki.

Amikor a Roxfort nem biztonságos többé.

Amikor 600 fegyveres közül senki se tud pontosan lőni, pedig mesterlövészek.

Amikor egy bűnügyet még a viselkedéselemző egység se tud megoldani.
                Ezért hívják Horatio Cane-t, aki amikor leveszi a szemüvegét, megoldja az ügyet.
                               Amikor neki nem sikerül, még mindig ott van B-tervnek Dr. House.

Amikor Elena nem tud dönteni Stefan és Damon között.

Amikor a terminátoron csillag formájú szemüveg van.



Amikor az Alice-program elsivatagosítja a Földet.

Amikor az alapvetően jó filmből egy amerikai, érzelmekre rámenős nyálazást csinálnak.

Amikor az Almost Human nem kap második évadot, pedig a Született feleségek 8-ig húzta.

Amikor egy könyvből filmet készítenek.
                Amikor a kettő köszönőviszonyban sincs egymással.

Amikor a legkoszosabb, legdzsuvásabb nincstelennek is hófehér foga van.


Amikor megjelenik az embalien. (NEM! A királynő természetes szüléssel nem hatékony, és nem tökéletes!!!)
                Amikor meglátod a predalient, és rájössz, hogy az AVP vetekszik a Freddy vs. Jasonnel.

Amikor Kristen Stewart játszani próbál.

Amikor egy film annyira lassú, hogy a közepét sosem látom.
                Az elején elalszom, a végén felkelek.

Amikor a folyton pofázó, vicces mellékszereplő egyáltalán nem jópofa.

Amikor egy drámából készült filmben rímben beszélnek.

Amikor a Gyűrűk Urában az ork mellé esik a faldarab.

Amikor a megidézett démon csak egy lélekkel organizál.
                … a film végén sem derül ki, miért olyan fontos az a nyamvadt lélek neki…

Amikor rájössz, hogy sosem tudod meg, hogy a Ponyvaregényben mi volt a táskában.

Amikor Anne Hathaway-re azt mondják, hogy xxl.



Amikor Ank-Su-Namun hagyja, hogy Imhotep leessen a Pokolba.

Amikor Daisy hátat fordít Gatsby-nek.

Amikor a mozitárs hússzor tekeri vissza a filmet, mert „olyan átkozottul jó poén volt benne”.

Amikor valaki végigpofázza a filmet.
                Vagy moziban végigzörgi.
                               Vagy végigmobilozza (sötétben világítsanak fehér fénnyel a ti szemetekbe is).

Amikor valaki elmondja a film végét.

Amikor valaki egy totál egyszerű film végén megkérdezi, hogy „ez most miről szólt, mert nem értem”.

Amikor valaki nem figyel oda, és folyamatosan kérdezgeti, hogy „most mi történt?”.

Amikor egy jó film végén megjelenik a „The End” felirat.

Mint most is. Persze, ez úgy lenne jó játék, hogyha mindenki ismerne minden filmet, és azokból szemezgetnénk ki az idegőrlő dolgokat. Annak nem láttam sok értelmét, hogy folyamatosan beleírtam a filmcímet, vagy valahogy lábjegyzeteljem az egészet.
Ettől függetlenül remélem, hogy tetszett nektek, és akinek kedve van, az írja meg alább, hogy ő milyen idegőrlő filmes dolgokkal találkozott.

11 megjegyzés:

  1. Engem mondjuk a fűrész nem zavar...olyan társadalomkritikát alkottak benne, amit akármeddig lehet húzni, mert örök...meg az első 6 rész még tetszett is...a többi már szerintem is picit túlzás...

    Egyébként engem a belógó mikrofonkábelek/félkamerások/tükröződő kamerák/tükröződő mikrofonok/kamerák árnyékai is zavarni szoktak...Pedig néha a legjobb filmekben is megesik, hogy nem ignorálják teljesen az ilyesmit...de bosszantó akkor is...dollármilliókat költenek rá, és pont az utolsó simításokra nincs idő meg pénz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első fűrész jó volt, a többiben maximum a csavarok tetszenek, az utolsó két résszel kicsit leültnek érzem a szériát. Persze, ez is olyan, hogy bármennyi része lehetne, sőt, egyenesen végtelen, viszont ahhoz nagyon jó stáb és forgatókönyvek kellenének. Ez utóbbit nagyon nem érzem. Nem kizárólag ebben a filmben, hanem úgy általában véve.

      Igen, az is rossz... bár egyszer láttam egy filmet, amiben a színész a cipőjére tapadt vécépapírral vágott át a jeleneten. Érdekes volt, és biztos, hogy véletlen.

      Törlés
    2. Na igen...arról nem is beszélve, amikor teljesen megváltozik a háttér/a szereplő sminkje meg ilyenek...
      Amit írtál, az max vígjátékban jó - mikor direkt van...xD

      Törlés
    3. Való igaz. :D
      De ezek inkább humoros dolgok.

      Törlés
  2. Amikor a mozitárs hússzor tekeri vissza a filmet, mert „olyan átkozottul jó poén volt benne”. - Hupsz... :D Ez tipikusan én vagyok, szegény férjemet ki is idegelem vele rendesen, de ha egy poén jó, akkor szeretek rajta sokáig röhögni :D Egyébként az összes többi pont is nagyon tetszett, de azért az AVP nekem nem jobb a Freddy vs. Jasonnél (elkötelezett Freddy rajongó vagyok, de azért a predatorokat is szeretem).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk ez azért "probléma", mert a poén az tuti, hogy valami viccesnek szánt trágárság, vagy én nem tudom értékelni. Nem mindig rossz, csak amikor nyűgös vagyok.
      Mi még utána is röhögünk rajta, sőt, van, hogy csak azt a szeletét nézzük vissza a filmnek. :)

      Nekem az AVP egyenlő a Freddy-vel, mert ízlések és pofonok, de egyik sem tetszik.

      Törlés
  3. Hát, lehet, hogy én is fanatikus vagyok, de minden filmre ráismertem....
    Kedvencem: Amikor egy amerikai középiskolába csupa versenytáncos jár.
    + a Zac Efron :'DDDD
    Elena, Anne Hathaway, Daisy és Ank-Su-Namun..... ezek is jóóók voltak :D
    Egyébként én azt sem szeretem amikor a pofonegyszerű szituációból minimum 4féleképpen próbálnak menekülni, majd 1 óra múlva a pofonegyszerű módon jutnak ki. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, akkor lehet, hogy majd egyszer megcsinálom konkrét filmekkel is ezt. :D
      A kedvenc, amikor a legbénább megoldással próbálnak meg működni, amivel senki, még a legostobább ember sem kísérletezne. De kétségkívül igaz. :D

      Törlés
  4. Bólogattam, nevettem és nagyon jó kis bejegyzésed lett ez is:)
    "Amikor Ank-Su-Namun hagyja, hogy Imhotep leessen a Pokolba. Amikor Daisy hátat fordít Gatsby-nek." - mind a kettő az ordítós és egyben síros jeleneteim között van. Én szaladtam volna mind a kettőjükhöz, kell a kutyának más, ha őket így szeretik.
    "Amikor a mozitárs hússzor tekeri vissza a filmet, mert „olyan átkozottul jó poén volt benne”." - hát izé^^ én a Bosszúállókkal voltam így mikor Loki és Stark jelenete van a végén én ott halálra röhögtem magam és vagy hatszor visszatekertem és könnyesre nevettem a szemem :$
    "Amikor Elena nem tud dönteni Stefan és Damon között." - nembaj, csak Klausba és Elijah-t hagyja ki belőle, vagyis jobban mondva, hagyja meg nekem^^
    Még ilyen bejegyzést:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. * Klaust - bocsi, nembirok épkézláb fogalmazni

      Törlés
    2. Semmi gond, értem én bárhogyan írod. :D
      Következőre jönnek a szomszédok. Már gyűlnek a pontok ahhoz is. :)

      Elena. Annyira nem bírom, amikor valaki töketlen, pedig egyértelmű melyiket kellene választani. :D
      Örülök, hogy tetszett. :D

      Törlés