2014. június 1., vasárnap

Hello June!


Nyár van nyár, röpke lepke száll virágra, zümmög száz bogár… ezt dúdolgatom, mióta meleg van. :D


öööö… tegnap jöttem rá arra, hogy vége van a májusnak. Olyan hamar elment, mintha nem is lett volna, és fejvesztve írtam meg az alábbi bejegyzést. Kicsit elmaradtam mostanában. Egyszerűen, éltem, a magam dolgával foglalkoztam, és nagyon máshogy ez júniusban sem lesz. Azért majd igyekszem gyakrabban jönni.
Megéri végiggörgetni a bejegyzést, móka azoknak, akik nem követnek FB-n.


Havi hangulat
Minden napra jutott jó is, rossz is. Hamar elszaladt a hónap, dolgos volt, én kreatívnak, hatékonynak és lángelmének éreztem magam. Ennek nem itt lett meg a gyümölcse, az igaz, viszont örültem neki, hogy minden nap voltam valahol. Kicsit már sütött a nap, eltehettem napokra a kabátot. Lebarnultam, és fel is töltődtem. A hónap végére lett veszekedés is. Ettől függetlenül, ebben az évben ez volt az első igazán jól záruló hónap.
(ennél többször nem tudtam volna leírni a hónap szót... és megint)

Havi siker
Bogyó jobban van, nagyokat sétálunk.
Befejeztem egy kéziratot (ismét).
3 éve gyűrjük egymás fejét Mr. A-val.

Havi szükséges / tennivalók
Elmenni kontroll vizsgálatra. A pajzsmirigyem és a koleszterinem is a normál medrében folydogál, szóval, nincs panaszom.
Vigyázni a szomszéd kislányra – rajzoltam neki.


Havi elmélkedés
Minek bízom én meg boldog-boldogtalanban? Úgyis mindenki féregséggel győzi le a sárkányt.

Havi függőség
Zott Monte Crunchy.


Szókereső.

Havi unalmas:
Az Eurovízió, a Thor 2, és Mr. A filmjei.

Havi vágyálom
Nem tudom, mi ez a szőrös izé, de annyira aranyos, hogy a képen látható darabot szeretném egyszer megkaparintani valamilyen formában.


Havi legjobb pillanat
Belekezdtem a 100 Happy Days projektbe. Már a 28. napnál járunk. Pofafüzeten jövök esténként vele, úgyhogy körülbelül ennyi jó pillanat volt.

Pancsitól kaptam kacsás képet, Mr. A-tól meg kacsás videót. <3


Mr. A elengedett jövő héten Veszprémbe. :)

Havi különlegesség
Kihúzhatom a bakancs listámról a chilis sült tücsköt. Igen. Az a két barna bogyó a dobozban az két bogár. Ne higgyetek a filmeknek, nem olyan, mint a csirke. Inkább, mint a paprikás chips.
Először bizarr volt, de leküzdöttem, és nem bántam meg.


Havi olvasmány
Olvastam, csak még nem tettem ki, mert egy lusta dög vagyok. Jönni fog Egy Joanne Harris, egy Lakatos Levente, és egy James Bannon könyv biztosan.

Sherrilyn Kenyon: Álomszerető (ITT)
Murakami Haruki: Kafka a tengerparton (ITT)

Plusz Rúna magazinokat olvasgattam, és leírás alapján a vágyálmok közé beírandó a Nephilim játék is.


Havi sorozat
Még mindig eszméletlenül tetszett az Almost Human, és el sem tudom képzelni, miért a Helix kapott második évadot, miért nem ez. :(


Havi film


Havi kaja-pia
Nem volt olyan kiemelkedő kaja, amit szívesen lefotóztam volna.

Sütöttem kenyeret. Ráálltam, és finom lett.


Évek óta nem ettem mignont. Most kettőt is, Mr. A édesanyjának jóvoltából.


Lime-citrom fagyi. Eszméletlenül finom.


Flódni by apu.


Havi legrosszabb pillanat
Amikor rájöttem egy rokonommal kapcsolatban, hogy semmi sem változott eddig, és soha nem is fog. Kénytelen vagyok róla leszakadni, három lépést tartani, és annyit találkozni vele, amennyi szükséges.

Havi idegesítő
Valamim becsípődött a lapockám körül, vagy alatt, vagy felett, szóval ott, ahol az van. Napokig borogattuk, meg masszíroztuk, két nap után tornáztattam. Utáltam félbénának lenni, baromi idegesítő, amikor nem tudom a karom rendeltetésszerűen használni.

Havi érdekes
A befont bongyor hajam.


Ijesztően rózsaszín körmök. – Túladok ezen a körömlakkon. Nem az én világom az ennyire rikító és/vagy rózsaszín cucc.

Havi zsákmány:
Lidl Mehikói hetek, nyamiiiii. Az összes csípős cuccot felvásároltuk volna, ha bírnánk pénztárcával.
Azért befigyel két MH-s üdítő is, amiben volt meglepetés ajándék.


Kínaira mentem táskáért. Egy fekete felső, egy napszemüveg, és némi pipere lett belőle.


Csoki, cukor, csoki, csoki, műanyag legó dinoszaurusz. :D


Koncertjegy. A fenti könyvet pedig, találtuk.


Havi poén:
Mi a hiba a képen?

Bocsánat, hogy az utóbbi időben nem voltam jó blogírótok, igyekszem ezen változtatni.


Nektek milyen volt a május?

9 megjegyzés:

  1. A Toffee-s Milka függőséget okoz, saját tapasztalat, pedig én nem is vagyok csoki-fan :)
    és a Szókereső folyamatos-függőség lesz, gondoltam szólok, én lassan egy éve függők :)
    Almost Human ... ÓÓÓÓigen!!! A Wall Street - még egy ÓÓÓÓ :)
    Összességében akkor jó hónapod volt, az a lényeg, az enyém is jónak mondható, mondjuk.... vagy a rosszat egyszerűen jelentéktelenként kezelem, ez egy új képességem, pár hónapja alkalmazom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Szókereső már függőség. :D
      A képességedet szívesen ellesném, mert néha padlóra tud húzni egy-két dolog, de ettől függetlenül nem panaszkodom.

      Törlés
  2. Wáááá, tücsköt ettél???? :O :O :O :O Hm hm hm. Lehet hogy azért megkóstoltam volna én is.
    Megemlítettél engem is, köszönöm! <3
    Azokból a kis cukorkákból befalnék egy két szemet én is most!
    Örülök, hogy a május jó hónap volt és tudom, hogy a június még jobb lesz! Én tudom! Hidd el, jó lesz!! ;)
    (A kenyeret én is meg fogom csinálni!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha le tudod küzdeni, hogy bogár, és megfogod (nálam ez volt a választópont), akkor nincs baj. Veszel egy nagy levegőt, és elrágod. Először én is azzal küzdöttem, hogy ismerem eredeti formájában, és csak a kisebbiket kóstoltam, de nem volt rossz.

      Örültem a kapott képnek, naná, hogy beleírtam. <3

      A tegnappal jól nyitottunk, ma folytattuk, és nemsokára még jobb lesz, de köszönöm! :D

      Törlés
  3. aaa,lime-os & citromos fagyi! mondd hogy jégkrém és lehet venni valahol boltban *-* tavaly óta nem találok sehol,pedig a Pennyben nagyon fincsit lehetett kapni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tescóban vettük, ezer forint körüli az ára, és egy literes. Több fajta volt, de ahogy kiböktük, hoztuk is. Nagyobb áruházakban keresd. Már csak azért is, mert nálunk a kicsiben nincs, de a nagyban van. :)

      Törlés
  4. Az a kis szörnyecske, én is kérek olyat! Nekem egy őzike ugrott be róla:)
    Almost Human :'( Örökké siratni fogom.
    Élvezd ki a jó dolgokat, aztán ha lesz időd akkor írj:) Első a való világ:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mondod, én még mindig nem értem, hogy miért vették le. :(
      Lassan születnek a bejegyzések, de most jó menni, lenni. :D

      Törlés