2014. június 24., kedd

100 Happy Days / 2.


Annyira fáj a tarkóm, mintha hókon csaptak volna. Meg morgok a bloggeren, mert nem lehet így követni a kedvenceimet. Persze, akiket ténylegesen olvasok, egyenként megnyitogatok, de azért mondjuk napjában kétszer eljátszani ezt… csókoltatom a blogger üzemeltetőit.

Mint múltkor mondtam, most hamar jött a második adag. Tegnap értem be féltávhoz, azaz, most 26-50-ig látjátok a boldogságprojektet. De tegnap egy filmen is sikerült elaludnom menet közben, nem kockáztattam meg a gépezést.



26. nap: SSDD (sok szarban, de derűsen). Semmi sem történt, ami meg igen, az rossz volt. A napi jó, hogy még lélegzem.

27. nap: Otthon voltam a kutyával. Sétáltunk a Duna parton, láttam egy halom kiskacsát, és nem volt döglesztő meleg, ami azért jó, mert otthon busztól kapuig és vissza 4-4 km-t szoktam gyalogolni. Útközben pedig, legeltem a cseresznyefákat.

28. nap: Simogattam pónit, láttam négy kicsi gólyát, etettem őzikét, és voltam Carbonfools koncerten.

29. nap: Sétahajókázás a Dunán. Jó, bérlettel ingyenes, de ott ahol lehet, meg kell fogni a zsét.


30. nap: Iron Maiden koncerten voltam.

31. nap: Veszprémben voltam Olcsinál. <3


32. nap: Sütöttem almás sütit, mert most ilyen kedvem volt, és párom megette a két harmadát.

33. nap: Mászkáltunk egy csomót, és vásároltunk, mint azt a képen is lehet látni. Vettünk egy üveg chilis tücsköt. Mr. A fennakadt a bolt ajtaján de úgy, hogy kiszakította a helyéről. Voltunk fodrásznál, a nap koronája pedig, hogy ettünk.


34. nap: Örültem egy barátnőm örömének egész nap, este pedig, megérkezett a Világ Ízei következő fordulója.

35. nap: Kerti parti Pomázon. Jaj, annyira K. O. lett mindenki a nap végére, hogy a következő nap elején értük el a jól megérdemelt helyünket. Az ágyat.

36. nap: Mr. A szüleinél voltunk, és varrtam egy fekete ruhát magamnak. Apukája szépen rodeózik már a lakásban fel s alá.

37. nap: Főztem gombás-tejszínes csirkét


38. nap: Egyre jobban bírom a tornát, és ami a slussz poén az egészben, hogy a térdem, minél erősebb, annál kevésbé fáj a hidegben. De legalább már nem lihegek.

39. nap: Olvastam, ennyiben kimerült az aznapi jó dolog. Megmondom őszintén, nem írtam fel még aznap, szóval elfelejtettem.

40. nap: Edda koncerten voltunk a Budapest Parkban. :D


41. nap: Könyvhét, találkoztam Vikivel. Dedikáltattam, egy halom embert láttam, akit élőben még csak párszor, de most karnyújtásnyira voltak. Vettem könyveket, lett egyencsokim.


42. nap: Keleti hét Lidl-ben. Ismét egy bevásárlás.


43. nap: Scorpions koncert!!!!!!


44. nap: Kókuszos fagyi, ami kókuszban van. Lidl-ben vettük, és ha tehetitek, akkor kósmáljátok meg. Isteni!


45. nap: Ittam szakét, amiről mindenki azt hiszi, hogy pálinka, közben pedig egy borillatú rizssör. Ez az ital tökélyre fejlesztette az alkohol-mimikrit.


46. nap: Mr. A egy üveg földgömbbel jött haza. Tök aranyos, mindig csak a szokványos volt, de ilyen kis csecsebecsém még nem volt. Örülök neki.


47. nap: Találkoztam barátnőmmel, és a két fiával. Két kis csajozógép, mosolyognak mindenkire, egyszer még nagy szívtiprók lesznek ám!

48. nap: Kalapos Éva könyvét végre elolvastam, kellemeset csalódtam, utána pedig, azon lamentáltam, hogy szeretnék egy ilyen csoportot a csajokkal. Mert már most is van összetartás, csak nagyon törékeny.

49. nap: Lidlis fagyi, három ízben van, ez most csokis volt, csoki darabokkal és meggy öntettel. A többi is jönni fog. Amolyan jutalom volt magam felé, vagy nem is tudom… vigaszfagyi.


50. nap: Voltunk a tónál, és láttam 11 kiskacsát, meg ahogy a mamájuk meg akarta őket védeni egy nagy kutyától, és láttam nagyobb kacsákat, ahogy a vízről való felszállást gyakorolják. Készítettem papusast, meg ettünk rákot és tavaszitekercset. Hazafelé a szomszédtól kaptam egy rózsát csak úgy.


Ennyit mára. Megyek, mert egy kísérletben vagyok nyakig. Ha sikerül, akkor valamelyik platformon megmutatom. :)

4 megjegyzés:

  1. Azt a kókuszhéjban kapható fagyit nekem is ki kell próbálnom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen!
      Csak a keleti hetek első napján kell menni, mert mi is az utolsó dobozok egyikére nyúltunk rá, amit ráadásul valaki rejtegetett is. Nem tudom, hogy keleti heteken kívül van-e, de még nem láttam a fagyiknál.

      Törlés
  2. Nem tudom, hogy ti hogy reagáltatok (tippem azért van), de én akkorát röhögtem az ajtókiszakításon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Röhögött mindenki, én már azt várom, hogy felkerül-e YouTube-ra a jelenet. XD
      Mindenki rajta röhögött. :D
      Nemsokára megy a levél is ám, csak nem értem még utol magam a héten.

      Törlés