2014. június 19., csütörtök

100 Happy Days / 1.


Eredetileg a Facebook-on kezdtem neki, hogy majd minden nap jövök, és posztolom, mi volt a nap nagy avagy boldog eseménye. Nem így lett, mert néha zsigerileg tiltakozom a gépezés ellen. Úgyhogy, úgy döntöttem, négy részletben (25 képenként – már, amiről van) fogom feltenni nektek ide, a blogra, ezt a száz napot.

Mivel még májusban kezdtem, vélhetően hamar jön a következő 25 nap.

Aláfestő zene innen.


1. nap: Virágzásnak indultak a chilik! A csoki chili leiskolázta a többieket. Ha így haladunk, tényleg térdig fogunk járni a paprikában.


2. nap: Flódnit hozott apu, és azt toltam befelé. A kreatív íráshoz elég volt a benne levő mákmennyiség. :D


3. nap: Mr. A megkapta az áhított shakerét, úgyhogy indulhat a nagyüzemi koktélgyártás. Vodka-martinivel indítottunk, és még bogyót is kaptam hozzá.


4. nap: Kopaszi gáton voltunk, szép időnk volt annak ellenére, hogy fújt a szél. Idén először láttam kiskacsákat, és a képen éppen őket hesszelem.


5. nap: Angol teát ittam. Jobban felpörgetett, mint a kávé. Iszonyúan erős lett.


6. nap: Könnyesre röhögtem magam. Mr. A poénjain, helyzetkomikumjain, mint amikor egy szál semmiben a nappaliban balettozik. Kikaróztam a paradicsomjaimat végre, és ettünk házi hambit. Megnéztünk egy filmet.

7. nap: Beszéltem telefonon az egyik barátnőmmel, kaptam levelet egy másiktól, és ezzel együtt az eső is megérkezett. Álltam fél órán keresztül a szakadó esőben kint az erkélyen, de jól esett. Szeretek ázni.

8. nap: A meggyes kávékrém volt a napom fénypontja.. és finom… és kicsit fanyar… és hm…


9. nap: Bogyó hosszabb sétára is képes már. Felfedeztem, hogy beleférek egy ruhámba, ami hónapokkal ezelőtt még feszült rajtam. Eljutottam a kis könyvemben 295 oldalig. Bónuszként pedig, az alábbi könyv lett ingyen az enyém, ugyanis találtuk az utcán.


10. nap: Mignon Mr. A anyukájától. Mindig meg tud lepni. Csak tudnám, hogy csinálja, hogy amire gondolok, azt főzi, adja…stb?!


11. nap: Kiolvastam az Álomszeretőt, és tetszett. Az volt a napom fénypontja, mert úgy éreztem, hogy minden irányból esett aznap.

12. nap: Jól megérdemelt pihenés volt, mert egyáltalán nem rémlik, mit csináltam azon kívül, hogy olvastam.

13. nap: Sütöttem kenyeret, és annyira szép lett, hogy beleszerettem.


14. nap: Túlléptem a könyvben a 300 oldalt. Csináltam citromos sütit házi karamell öntettel, Mr. A csinált nekem egy felvételt, amin egy kacsa áthalad az úton. Röhögtem egy sort azon, hogy a  suméroknál nincs külön szó a kísértetre, lélekre, szellemre, de van szavuk a csokira (sukulutu). Úgy látszik, ott már éltem egy másik életben.


15. nap: Előkerült egy barátnőm, aki költözködött, és nem volt internete.

16. nap: Bogyósétáltatás közben kőművesre pirultam magam.


17. nap: Ihletet kaptam, írtam.

18. nap: Kitartott az ihlet, ezért tovább írtam.

19. nap: Lidl-ben mehikói hét volt, ezért bevásároltunk egy halom cuccost. 406 oldal után végre leírtam a bűvös négybetűs szót: „vége”. Vettem kozmetikumot, szemüveget, és felsőt, plusz, ha már a kínain voltunk, akkor ettünk egy lángost.


20. nap: Végre javulásnak indult a lapockám. Pihentettem, filmet néztem, és már körbeforgott a karom (mert hogy nem tette, mert meghúztam).

21. nap: Viva la gyereknap, és aznap lettünk három évesek. :)


22. nap: A szomszéd kislányra vigyáztam, és rajzoltam neki egész nap. Főleg hercegnőket. S amíg én firkáltam, ő színezett.


23. nap: Koncertjegyek megvéve… Eddára persze. :D


24. nap: Rajzoltam, levelet kaptam (nem is egyet), napsütéses eső volt. Legjobban a Dead Man című film végének örültem.

25. nap: Pajzsmiriggyel, koleszterinnel minden rendben. Végre van alakom (azt hiszem). Lime-citrom fagyit zabáltam a meleg miatt (ha meg hideg van, azért enném).


Néha azon gondolkodom, hogy piszok nehéz ezt napról napra kiválasztani. Főleg, amikor nem csak egy van, vagy egyáltalán nincs. Végül is, a minimum harmincat már átléptem, lassan (még öt nap), és már féltávon leszek.


Always Look on the Bright Side of Life

10 megjegyzés:

  1. Nekem sem egyszerű néha meglátni a jót a napomban, van, amikor semmi sem úgy sikerül, ahogyan szeretném, néha meg nem győzök válogatni. Egyébként gratu a könyved befejezéséhez :) Én néha úgy érzem, hogy soha nem jutok el idáig, túl sok hobbim van, amiknek hódolok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ezért jó ez a kihívás. Észreveszed azt, ami tényleg jó azokon a napokon, amikor azt hiszed, hogy semmi nincs.
      Köszönöm. :)
      Egyszer biztosan eljutsz idáig.:)

      Törlés
  2. Mindig izgalmas megtalálni kis apróságokban az örömöt, s így másokét olvasva mindig eszembe jut,hogy nem is olyan nehéz. (: Sajnos hajlamosak vagyunk elsiklani lényeges,de apró dolgok felett. Izgalmas kihívás-de én most csinálok már egyet (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá, megéri.
      Volt nap, hogy rájöttem, hogy elmegyek dolgok mellett. Alapvetően nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, viszont így már látom őket. :)

      Törlés
  3. Ismét feltöltöttél a szavaiddal. Nagyon jó napok ezek, még akkor is, ha csak pihenhettél egész nap! Remélem a továbbiakban is így fog szépen haladni minden és csak jó dolog lesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy bevonzom ezzel a jót. :)
      De te vagy az egyik, aki tudja, hogy annyira nincs okom panaszkodni, mert most azért a június eddig tömény. :)

      Törlés
    2. Na, akkor azt kívánom, hogy legyen még töményebb!!! ;)

      Törlés
    3. Ma folytatódott a jó sorozat. :) De szerintem este ragadok billentyűt. Elvileg ma már tényleg egymagam leszek.

      Törlés