2014. május 2., péntek

Hello May!





Tegnap kellett volna, de tegnap inkább átéltem a kerti bográcsozást, meg grillezést, mintsem kotlottam volna ezzel egy-két órát a gép előtt. Meg úgy amúgy is az utóbbi napokban a laptopon működtem inkább, mint az asztali előtt, úgyhogy kicsit hanyagoltam a blogot.

UPDATE volt, került bele egy-két plusz gondolat meg kép.


Havi hangulat:
Nem volt rossz, mert végre jó idő van, lehet menni mindenfelé, egyetlen egy dolog árnyékolta be a végét, hogy a kutyám úgy néz ki, hogy súlyos beteg, és most mindenki azon aggódik, hogy gyógyuljon meg, vagy ne fájjon neki. De ezt leszámítva, egészen jó hónapot zártam.

Havi siker:
Mr. A átment a vizsgáján, ötössel (92% - stréber!!!!!!), úgyhogy most úgy érzi, hogy ő a csúcskirálycsászármorzsa a logisztikusok között. Mindent elolvas szakszerűen, ha lát egy bárcás autót, akkor megállunk elolvasni. Nagyon örülök neki, mert ez sikerélmény a számára, és látom, hogy boldog.

Nőnek a növényeink:


Húsvéti sütik.

Havi kudarc:
Torna. Rettentően elhanyagoltam. De rákoppintottam a saját orromra… most meg bekönnyesedett tőle a szemem.

Havi szükséges:
Csendben lenni, hagyni Mr. A-t tanulni. Sikerült, mert sok könyvvel végeztem, plusz az enyém is szépen halad. :D

Havi elmélkedés:
„Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az.”

Havi függőség:
Írás. Az egyik 284 oldalnál megállt egyelőre, a másik pedig, 187 oldal. :D:D:D

Monte kráncsi!!!!!
Havi vágyálom:
Egy angyal medál.


Havi legjobb pillanat:
Amikor Mr. A azt mesélte, hogy a kitűnő bizonyítványa mellett, amikor osztották őket, akkor külön kiemelték.

Havi olvasmány:
Szűcs Vanda: Egy ikerpár titkos naplója ITT
Nyáry Krisztián: Így szerettek ők ITT
Cassandra Clare: Pokoli szerkezetek 1 – A angyal ITT
Lakatos Levente: Loveclub ITT
Leiner Laura: Akkor szakítsunk ITT
Robert E. Howard: Solomon Kane történetei ITT

Sok-sok-sok… és azon csodálkozom, hogy a legjobb barátom a Visine lett.

Havi sorozat
Emberi tényező


Karl Urbanban vannak lehetőségek amellett, hogy férfias pasi. *kicsitcsöpög*


Archer

Havi kaja-pia:
Nem fényképeztem le minden kaját, és szerintem innentől majd csak az olyanokat fogom, amik valamiért különlegesek. Meg sok volt a vendégség, ahol szintén nem kattintottam.


A világ ízei ITT


Saláta gyros hússal.


Húsvéti töltött kaják maradékokból ITT


Sült hús, és egy másik kaja grillezett sajt. Nyammmmmmmmmm…


Egy régi kedvenc édességünk… almás pite másképp… volt már róla recept

Havi legrosszabb pillanat:
Amikor apu mondta, hogy a kutyából több tucat kullancsot szedett ki, és egy úgy néz ki, hogy eléggé gonosz is volt. Hogy a fene vinné el őket. De komolyan. Azóta olyan furcsa érzés van bennem, mert bizakodom is, meg valahol igyekszem a legrosszabbra felkészülni.

Havi idegesítő:
Az asztali gép. Én még mindig azt mondom, hogy démoni tevékenység volt a lakásban, csak a tej nem romlott meg. Az történt, hogy írtam, írtam, írtam, erre kiírta, hogy nincs jogom menteni. Bezárta magát, ezt még kétszer eljátszottuk, és kemény öt oldalt mentett el az 51-ből (!). Nagy nehezen, negyedszerre sikerült 25 oldalt elmenteni, ahhoz képest, hogy az automata mentés 5 mp-ként menteget. Elméletileg. Kicsit megkopaszodtam, és áttelepültem a laptophoz.
Fel akartam hívni Mr. A-t, hogy segítsen, erre a telefon üres akksival is működött, amikor tárcsáztam, lemerült. Töltőre dugtam, bekapcs, nézem, van egy ismeretlen szám egyszerre fogadva, elutasítva és visszahívva ugyanabban az időpontban. Tárcsázom a páromat, kikapcsol. Erre, amikor harmadszorra bekapcsoltam, hűlt helye volt az ismeretlen számnak. Brrrrr…

Ja, és a frímél. Meg a békávé.

Nektek milyen volt az április?

4 megjegyzés:

  1. Sajnálom a kutyusod, remélem nem fog szenvedni, de legjobban azt kívánom, hogy meggyógyuljon!
    Hát elszomorítalak Nem lesz több Almost Human:( Nem rendelték be tovább, ami számomra hihetetlenül meglepő és dühítő, mert az utóbbi idők egyetlen normális sci-fije.
    Éhes lettem, mennyi finomságot csináltál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Picit bizakodom, mert volt egy másik sci-fi sorozat, amire azt mondták, hogy egy évad után kasza, és nem lesz több, de állítólag jön a folytatást. Tényleg igényes sorozat volt, nagyon jó karakterekkel.
      Én is remélem. :(
      Sajnos, már egyikből sincs... pedig küldtem volna. :D

      Törlés
  2. Milyen nagyok a növények! Igazán gondos termesztők vagytok. :)
    Az almás pitétek igazán ínycsiklandóan néz ki. Biztos vagyok benne hogy az íze is mennyei lehet!
    Bogyó helyre fog jönni, meglásd! Szaladgál majd az udvaron hamarosan! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahol van a pitéről recept is a receptek között. :)
      Igyekszem, locsolom őket, meg dumálok hozzájuk, hátha, de mióta van nap, azóta valahogy elkezdtek jönni a kemény levelek, úgyhogy reménykedem a gyümikben. :)
      Hát, remélem, hogy jobban lesz hamarosan. :)

      Törlés