2014. április 19., szombat

Sajátos


Sürgök-forgok, kiveszem a tepsit, beteszem a tepsit. A tojás formájú kekszek három tepsivel készültek el, és folyamatosan kavartam valamit, vagy mosogattam, amikor egyszer csak látom, hogy jön Mr. A, és elfogy egy pillangó. Aztán tovább sertepertélek, ő jön megint, megint elemel egy pillangót.

És így megy tovább fél órán keresztül, öt percenként. Az sem zavarta, hogy még gőzölög.
Az utolsónál már az sem tűnik fel neki, hogy csípőre tett kézzel állok a konyhapultot támasztva.

Gondoltam, megkérdezem, hogy miért csinálja ezt.


Én: Miért viszed el egyenként? Miért nem teszed egy kistányérra, és viszed magaddal?
Mr. A: Mert akkor egyben enném meg az egészet.

Én: De így meg kilométereket sétálsz a szoba és a konyha között. Amúgy nem az volt a nagy fogadalom, hogy diétázol?

Mr. A: Legalább sportolok, és amúgy is, minden diéta azt írja, hogy sokszor együnk keveset.

7 megjegyzés:

  1. Sokszor keveset-de nem egész nap reggeltől estig folyamatosan! :D

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy ez tetszett nektek, sajnos, az ünnep alatt helyzetkomikumból volt sok.
    Mindig keresi a kiskaput, és ebben találta meg. Leleményes. :D

    VálaszTörlés