2014. április 5., szombat

Let's get to know each other!


Firkász jelölt meg újra, hogy írjak hét dolgot magamról. Most nem lennék szabálykövető, mert értelmetlennek látom továbbadni. Egyrészt kezd mindenkinek nyűg lenni, másrészt, vannak, akik a fülük botját sem mozdítják rá, szóval marad az enyém.


Holnap négy könyvvel jövök, amiket az utóbbi két hétben elolvastam. Mr. A vizsgázik nemsokára, úgyhogy ő foglalja el a gépet. Ha nem válaszolok, akkor az ezért lesz.


1. Szeretek kvízműsorokat nézni, rejtvényt fejteni, feladatokat megoldani. Szeretem használni az agyam, talán ezért is van, és ha végképp nincs semmihez kedvem, nekiállok fejtegetni, és csak elmegy felettem az idő.

2. Várom, hogy a paradicsom csináljon magával valamit. Elvetettem a magokat, és kíváncsi vagyok, mennyi fejlődik ki. Mr. A arra tippel, hogy a végén térdig fogunk gázolni a chiliben és a paradicsomban. Lehet, hogy neki lesz igaza, mert 11-en bújtak elő (elfelejtettem, mennyit vetettem el).

3. Úgy érzem, hogy rajtam kívül mindenki halad előre és fejlődik, egyedül én taposok egy helyben. Szerintem most értem el arra a pontra, ahova, ha jobban odafigyelek, akkor évekkel ezelőtt érek el. Nem élek a múltban, nem is kesergek ezen, csak néha eszembe jut.

4. A nagymamám és a keresztanyám tesók voltak, és eléggé szórakozott emberek. Amikor kereszt itt volt nálunk kiskoromban, akkor télvíz idején elvittek sétálni. Én mondogattam nekik, hogy nagyon fázik a lábam, de nem nagyon érdekelte őket. Míg végül levágtam magam a téli aszfaltra, hogy én nem megyek tovább. A két öreglány nem adott rám cipőt. :D Anyuéknak nem akarták elmondani, de árulkodós voltam.

5. Kiskoromban egyszer anyu felgyújtotta a konyhát. Beteg volt, és sült krumplit akart csinálni, viszont ment a kedvenc sorozata, és leült nézni, a cuccot meg otthagyta a tűzhelyen. Azt vettem észre, hogy táncol a falon valami narancssárga fény. Szóltam, hogy ez normális-e? Nem volt az. Ott oltogattuk hárman, teljes pánikban a tüzet. Ezután lett egy fekete konyhánk.

6. BDSM.

7. Így érzem magam: 
 

2 megjegyzés:

  1. Jaj de cuki ez az utolsó kép :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sírva nevettem, amikor először megláttam, most meg valami hasonlóan érzem magam. :)

      Törlés