2014. április 1., kedd

Hello April!



Őszintén szólva, nem tudom, mi van velem. Egyszerűen, írok, írok és írok, de nem érzem benne az erőt. Mintha a szavak mögött csak az üresség tátongana, semmi más. Lélektelen morzsákat szórok szét. Olyan gondolatok marnak belém újra és újra, amilyeneket már rég éreztem…
                                               … béna vagyok.


Havi hangulat:
Olyan semmilyen. Már nem is tudom, hanyadszorra mondom ezt ebben az évben, de valahogy nem érzem úgy, hogy bármi átütő dolog sikerült volna eddig, sőt. Annak örültem, ha éppen nem történt semmi, mert ami meg igen, az nem volt éppen kellemes. A hónap hamar eltelt amúgy, de a végére sikerült nagyon durván leeresztenem. Azért sem nagyon írtam, mert nem éreztem annak szükségét, hogy érdektelen mondandómmal traktáljak bárkit is.

Havi siker:
Hozzájárultam egy tinilány vágyához, hogy legyen egy Angry Bird plüsse. Szorgalmasan gyűjtöttük a matricákat, és odaadtam neki.

Végre ki tudtuk használni a jó időt, úgyhogy a ligetben sétáltunk egy nagyot.


Tipegő Zombi „márkájú” csoki (ez a doboza, de benne van a sok-sok finom cucc)


Havi kudarc:
?

Havi szükséges:
Leszelektálni egy halom ruhát. Tulajdonképpen lett egy üres szekrényrészünk.
Mr.A-t tanulni hagyni. – Néha ráparancsolni, hogy csinálja.
Nézőpontot változtatni sok mindennel kapcsolatban, amit többen észrevettek, hogy ettől sok mindenhez a hozzáállásom is megváltozott. Mr. A-é annyira nem, az enyém annál inkább.
Új hangfalat és egeret venni.

Havi tennivalók
Újra olvasni és javítani magam. Utálom, de muszáj volt.
Mr. A hátát ütni, hogy tanuljon, tanuljon és tanuljon.
Hazamenni kutyát sétáltatni és etetni.
Feltölteni a régi honlapom cuccait egy blogra. :D

Havi elmélkedés
Ha valaki nem akar segíteni, mondja inkább, hogy nem akar, nincs ideje, nem fogok megharagudni. De az, hogy nem foglalkozik azzal, amire azt mondta, hogy megcsinálja, és utána még rá is kérdez, hogy hol jár az ügy, mókás.

Könnyebb orvosi blablával védeni magunkat, mint beismerni, hogy elbuktunk.

Havi függőség:
Írás. Kissé bedagadt az alkarom, és bizarr, de nem úgy mozognak a billentyűn az ujjaim, ahogy szoktak. Pöppet merev lettem. – De megéri!
Olvasás. – Mert valahonnan kellenek az impulzusok.


Havi unalmas:
A választást megelőző agyrémben a kampány, mert egy halom olyan dologról szólnak, amiben soha a büdös életben nem fogunk előrébb jutni (más szöveget írtam ide először, de inkább szanáltam az ötletet).

Havi vágyálom:
Eljutni egy best seller lista első helyére két hét alatt. – Ezt az egyik kedvenc írónőmnél tapasztaltam, és ezért emelem kalapom előtte. Tapasztalat: önbizalmam = 1:0.

Havi legjobb pillanat:
Látni, ahogy Mr. A használja a serpenyőjét élete első házi hamburgeréhez. Trudi meg élvezte a végeredményt, és a hozzá szürcsölt Radlert.



Havi különlegesség:
Hogy a gondolataim nagyon is csaponganak, és olyanok, mint a kedvem. Hol jó, hol rossz. Egy csomó írnivaló akadt a hónap elején, és amikor örömmel újságoltam ezt, akkor hirtelen eltűnt minden a fejemből. De hogy hova lett, azt nem tudom.

Havi olvasmány:
Cassandra Clare: Bukott angyalok városa (ITT)
Cassandra Clare: Elveszett lelkek városa (ITT)
George R. R. Martin: Kóbor lovag (ITT)
John Fowles: A francia hadnagy szeretője (ITT)

Plusz, hó elején megvettük Mr. A áhított két könyvét:


Havi sorozat
Helix


Suburgatory


Havi film: 5/5
Romantikus, vígjáték: Pasik és csajok; Lesz ez még így se!; Shop Show; Szívós csajok; Másnaposok; Bérgyilkosék; Házinyuszi; Spangol; Koszorúslányok bosszúja; Csajok a csúcson II.; A szingli fejvadász; Beépített szépség; Holiday; Nem kellesz eléggé.

Sci-fi, fantasy: A függetlenség napja; Halo4; E.T.; Ödüsszeusz és az alvilág istennője, Harry Potter V., WWZ; Amikor megállt a Föld; Alien Origin; Sötét kristály; Űrcsapda.

Akció, kaland: Batman: Kezdődik; Farkas I.; Van Helsing; Sherlock Holmes I-II.

Horror: Testrablók; Könnyek anyja; Fűrész II.; Gyilkos parazita; A romok; Az őrület torkában; Tágra nyílt elme.

Krimi, thriller: Vámpírok alkonya; The Sin Eater; A szörnyeteg; The Whisperer in Darkness.

Dráma, egyéb: Showgirls; Álom Afrikáról; A vasálarcos; Pokoli lecke.

Magyar: Csak szex és más semmi.

Animáció: Jégkorszak.

Havi kaja-pia:





Havi legrosszabb pillanat:
Amikor úgy éreztem, hogy egy személy kizárt az életéből. Nem látványosan, csak úgy éreztem egy pillanatra, hogy a második helyre rangsorol egy olyan emberrel szemben, akit ki nem állhatok. – Ja, és ezt nem dörgölhetem az orra alá (és ez végül kétszer is megtörtént).

A hónap második mélypontja az volt, amikor Mr. A elvette a kedvemet és a bátorságomat az írástól. Egyáltalán nem alázott le, csak elejtett két olyan mondatot, hogy inamba szállt a bátorságom, és kiürült a kreatív kút.

Havi idegesítő:
- aki nem tud szöveget értelmezni, és ha hatszor leírsz valamit, hetedszerre is ugyanazzal a hülyeséggel jön elő
- hogy továbbra is lopkodják a gondolataimat

Havi érdekes:
Egészen addig lehet sajátos véleményed, ameddig bele nem piszkálsz mások lelkivilágába. Onnantól kezdve minden vagy, csak jó ember nem. Éppen ezért, bármennyire is véleményszabadságban élünk, nem lehet írni terhességről, gyerekekről, betegségről, gazdaságról, oktatásról, politikáról, magánéletről, mások életéről, vallásról, emberi fajokról. Mi marad?
Amúgy, ha letörlök egy-egy bejegyzést, az nem azért van, mert változott a véleményem.

Mr.A gömbölyödő hasára rajzoltam izmokat szemceruzával, és messziről olyan volt, mintha tényleg az izmai lennének. Elgondolkodtam egy pillanatra, hogy érdemes lenne ezzel is foglalkoznom.

Havi zsákmány:
Mr. A meglepett egy magazinnal, mert látta, hogy van hozzá nyaklánc, ráadásul bagoly, úgyhogy jött haza.


Leárazás volt (családi hétvége) Takko-ban, én két felsővel lettem gazdagabb, Mr. A egy pólóval.





Jól beosztott szülinapi zsém seggére vertem. Végre találtam farmert, meg cipőt.





Nektek milyen volt a március?

10 megjegyzés:

  1. De jó az a csokis doboz! Mi van benne? :) :)
    Nem lehetünk mindig a toppon, vagy hogy is van ez, de jön egy új hónap és az szuper lesz! Látom előre a lelki szemeim előtt! Hidd el! :)
    Nagyon jó dolgokat vásároltál! Használd egészséggel őket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vaníliás-kókuszos bonbonok. :D

      Hiszek neked!!!! A héten felavatom az egyik felsőt, csak még nem tudom, melyiket. A gatyó már használatban, meg a cipőben is rohangálok.

      Törlés
  2. Hello from Spain: for the month of April. Nice pictures of last March. Great purchases.. keep in touch

    VálaszTörlés
  3. Oh, azok a kaják... FOGADJ ÖRÖKBE.... MOST.... :)

    Pusz,
    Vica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondhatnám, hogy kérésed számomra parancs, de nem. ;)

      Törlés
  4. Emelem kalapom, hogy ilyen lelkiismeretesen fényképezed a kajákat, nekem hiába van eszemben, a pocakomban előbb szokott lenni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utolsó pillanatban szokott az eszembe jutni, és van, amelyik már régen nincs, mire jön a telefon. Meg a másol evetteket sem szoktam. Az olyan furcsa lenne. :)

      Törlés
  5. Jajj, mindig annyi minden eszembe jut, de olyan buta vagyok, hogy elfelejtem mire a végére érek. Azért megpróbálok párat felidézni.
    A 2 áttetsző felsőbe abszolút szerelmes vagyok. Ruha : mi, kidobálni? Gyilkos! Beteges gyűjtögető vagyok!


    Szivem, az, hogy írsz, az nagyon király, és kitartás és folytassad, légy szí' !
    Nagy fenétek vagy béna! Minnyá megharaplak, te nudli!
    A csoki hooogy?:O

    Suburgatoryt mikor kezdted el nézni? Imádod, mi?:)

    Kérek mindegyik kajádból, oksi? 2 hónapja szezámmagos csirkét és zöccséges piritott tisztát akarok enni!
    Havi legrosszabb pillanat:
    Amikor megtudod, hogy a barátnőm kb. utál...


    (Privtban akár) elárulod, mit mondott A. az írásról, ami elvette a keedved?


    Mi az, hogy még mindig lopkodják a gondolatokat? Megverjek valakit? Szeretnéd?


    Testfess! Kérlek! Olyan király lenne! Egyszerre csapatnánk valami üzletben! Művészek lennénk együtt!

    Baglyos zsákmányhoz már írtam egyszer, nem?.
    Mindegy, nagyon tetszik, az a lényeg!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ami kihíztunk, vagy olyan színű, amit már nem hordunk, minek tartsuk meg? Narancssárga ing? A többségéhez ragaszkodtam sajnos. :)
      A csoki csak egy vágyálom, mert semmi komoly, de gondoltam, így személyesebb. :)
      Vigyek, vagy jössz kajálni?

      Oh, a barátnős részt sajnálom. :( Erről én kérek priv. infót.
      A többi megy levélben.

      Törlés