2014. április 19., szombat

Alternatív tojások


Nem tudom, ki hogy áll a tojásfestéssel, meg miegymással. Momentán rákészülök arra, hogy tojás formájú sütit gyártsak. :)

Ötleteket kerestem arra, hogyha esetleg lesz kedvem, és agyvérzést sem kapok a tojásfújástól, akkor hogyan kellene pingálnom őket. Na, találtam igazi kreatív lelkeket.
Bár én lennék ennyire kreatív és jó kézügyességű.


Szerintem, némelyik baromi ötletes.














Ezt csak úgy az alien-függőknek. Én is valami ilyet szerettem volna, de idő hiányában mégsem. Majd jövőre.



 
Ezt nem tudtam kihagyni. Miért piros a tojás? És miért a nyúl hozza?


A húsvéti nyuszinak kihívója akadt. Kesztyű helyett, tojást dobott oda neki.


4 megjegyzés:

  1. Az első fele a képeknek nagyon tetszik, a második felénél meg fogtam a fejem, a rajzosnál meg picit liftezni kezdett bennem az ebéd :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kérek értük elnézést, de nem tudtam kihagyni. :D

      Törlés
  2. Nagyon jó ötletek! Én soha nem tudtam kifújni egy tojást sem. Mindig összetört! :)
    Az utolsó képek pedig..... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én négynél feladtam. Akkor úgy éreztem, hogy a falat fújom, szóval lett négy, körömlakkal kipingáltam őket, aztán ennyi. :D De jövőre csinálok valami hasonlót. Az első fele a képeknek zseniális! :D

      Törlés