2014. április 17., csütörtök

10 dolog, hogy elfogadd magad


Akartam írni egy amolyan ducinaplót, ami így kezdődött volna. Mivel még bőven formálódik a történet, és fogalmam sincs, hogy jó ötlet lenne-e, gondoltam, ezt a kis gondolatmorzsát bekopizom, hátha mosolyt csal az arcotokra ezen a borús napon.

1) Vedd figyelembe, hogy mennyi idős vagy, milyen a testalkatod, és mennyire vagy fitt.
20 éves vagyok, gömb vagy geoid formájú vagyok, és mennyire fitt egy labda?
2) Nézd meg a felmenőidet, és a genetikájukat.
                Anyu sovány, apu sportos, a bátyám nagyon sportos, a nagyim sovány…stb. Ufó vagyok?
3) Kezdj el kardiózni.
                Heves szívdobogásom van, ha a súlyomra gondolok.
4) Vezess naplót – evésről, mozgásról, bármiről.
5) Változtass a szokásaidon, amitől kövér lehetsz.
                Ahhoz újra meg kellene születnem.
6) Nasinak csak diétásat.
                Diétás csoki és light kóla.
7) Ha csak kicsit vagy kövér (ilyen is van?!), nézd a dolgok jobbik oldalát. – sírok.
8) Légy pozitív vagy optimista. – röhögve sírok.
9) Kezdj el aktívan élni. – Aktívan vezetem a naplómat.
10) Ne csüggedj, majd lemegy! – én is mindig ezt mondom anyunak, amikor a bátyámmal ordibál, hogy vigye le a szemetet.

5 megjegyzés: