2014. március 4., kedd

Szerelem tálalva… hát, vagy mégse


Reggelente vannak berögzült szokásaink. Jelesül, nekem kell a zaj, hogy felébredjek, és üveges szemmel bámulom a tévét. Nem sokat fogok fel belőle, de a Szerelem tálalva című műsorra azért már kinyílik a csipám. Mr. A ilyenkor már javában készül, reggelizik, kakaózik.
Általában mellettem költi el szerény reggelijét.

Ma sikeresen kifogtunk egy olyan nőt, akitől mentsen meg valami.


A műsor annyiból áll, hogy van egy férfi vagy egy nő, aki kap öt étlapot, és az alapján kell választania hármat, hogy kivel megy el vakrandira. Azt tudja, hogy ellenkező neműek, de mást nem. A csaj esetünkben szőke volt, csinos, és finnyás.
Nézegette az étlapokat. Mindnél volt legalább egy dolog, amire azt mondta, hogy fúj, ő azt nem eszi meg. Nem szereti a rákot, a csokoládét (?!), a disznóhúst, a gombákat, a halat, a krumplit, a pirítóst és a spenótos lasagnét.


Mr. A ül, nézi, és kikel magából.
- Ez semmit sem szeret. Öt perce nézzük, de eddig még egy olyan dolgot sem mondott, amit szeretne. Nem szeretem a rákot. Nem szeretem az édességet, különösen a csokit. Nem szeretem a disznóhúst, a marhahúst, semmit sem szeret. Hogy lehet valaki ennyire válogatós? Mit adjak neki? Sós csirkehúst rizzsel? Lehet, hogy el kellene gondolkodnia azon, hogy miért nem talált pasit magának!

- A csirkét sem eszi meg. Nem mindegy, hogy melle vagy combja. – mondtam. Nem tudom, hogy, de kávét szippantottam az orrommal.

Aztán csak reflektált anélkül, hogy ügyet vetett volna a fuldoklásomra:
- Tudod, ez olyan műmájerkedés. Ha jól készíted el az ételt, akkor halvány lila fingja nem lenne, hogy mellet eszik, vagy combot. Nincs annyira kifinomult gasztronómiai érzéke! Ez csak a máz, a trend! Állítom, hogyha nem látja, akkor még a ló**szt is megeszi kirántva! Na, mennem kell.

Jól otthagyott a küszöbön az utolsó gondolatával, de lássuk be, van benne igazság.

4 megjegyzés:

  1. Egyet kell értenem Mr. A-val.
    És van olyan ember a világon aki nem szereti a csokit?:O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a nő nem szerette. Én csak bámultam, és mondtam, hogy nem ember. :D:D:D

      Törlés
  2. De utálom az ilyen embereket! -.-

    Kb. két éve a baráti körrel leruccantunk a közeli tóhoz szalonnát sütni. Az egyik srác elhozta az új barátnőjét. Hát tudod miben jött? Flitteres miniruhában, platform magassarkúban és műszempillában. Le sem tudott ülni! :D Bár a probléma ott kezdődött hogy a srácnak kellett lehozni a partra a karjában. :D

    Aztán meg öklendezést színlelt, amikor az egyik srác mangalica szalonnát vett elő. Nem vagyunk szemét emberek, de olyan cikizést szerintem még életében nem kapott mint akkor. :D

    Pedig nem valami hercegnőcske volt, csak egy aldis pénztáros. -.- Utálom az ilyen sznob, műmájer, "a semmire játsszuk a királylányt, mikor panelben lakunk és hamis MK óránk van" nőket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Velünk egy olyan lány jött el kirándulni, aki tűsarkút hordott. Fél méterenként megállt, mert nem bírta, és a kirándulásból sem lett így semmi. A csomagolt szendókra meg fintorgott, hogy fehér kenyér, mert állott paprika, neki nem kell. Akkor legeljél. Fűből úgyis sok van.
      Az ilyeneket én sem bírom. :)

      Törlés