2014. március 8., szombat

Ismerjük meg egymást!



Klau kipécézett, és már másoknál is nézegettem ezt a kis blog challenge-t. Tetszett, mondjuk én imádom más szenvedését nézni az „ossz meg magadról x tényt” kérdéskörben, holott én magam is már fojtódom tőle. De kitaláltam, hogyha elfogyok, akkor jön majd Mr. A. ^^

A játék feladatai:
- Linkelt be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
- Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
- Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be Őket a blogodba.
- Egy hozzászólásban értesítsd Őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

1)
Salivili hipput tupput täppyt tipput hilijalleen. Ez a Korpiklaani Ievan Polkka című számából van, amiről tudom, hogy feldolgozás, viszont Mr. A kicsit már tele van vele, mert ha hallgatom, akkor elkezdem a szöveget gajdolni a szegényes finn tudásommal. A fenti sor meg tetszik, és csak ezért szoktam unalmas perceimben is hajtogatni, hogyha várom, hogy történjen valami.

2)
Rájöttem, hogy nem bírom az önérzetes embereket, mert egyszerűen fennakadnak egyetlen egy, apró információn, és nem tudnak róla leszakadni, és ha hatszor elmagyarázom, mire gondolok, tuti, hogy hetedszer is nekikezd.
Főleg az anyukák. Prüszkölős, allergiás rohamot indít el nálam.

3)
Tegnap láttam egy vadkacsát, fejében egy nyíllal. Azt az embert is fejbe küldeném, aki ezt tette egy kacsával. Szerintem, megérdemelné.

4)
Tegnap barátnőmmel nyomtatni mentünk, mert akar valami olajos-képes ajándék izét. Bemegyünk a nyomdába, erre megmutatjuk az üveget, amibe a képet szánja. Kérdi a nő, hogy milyen magas? Nézem, szemmérték, mondom, hat centi lehet. Erre unott fejjel rám néz, olyan „ezt ba*meg nem hiszem el” stílusban kifújja a levegőt, és elővesz egy vonalzót. A fejemben pedig, felhangzott a jól ismert szignál: „péklapátot neki!!!”

5)
Menthetetlenül ráfüggtem az Archer című sorozatra. Van ilyen. Velem talán, túl sokszor is. De végre Mr. A is várja, ami külön jó. Nem kakukkolok egyedül éjfélig.

6)
Kiskoromban utáltam felöltözni, kimondottan a cipőket rühelltem. Mindig beöltöztettek, és két perc nem telt bele, már operáltam le magamról a lábbelit. Egy halom kép is megörökíti, mert a fotó előtt a csillagokat leígértette velem anyu, hogy fent marad a kép erejéig. Én máshogy gondoltam, úgyhogy egy halom képen vagyok úgy, éppen nyúlok a fűzőért.

7)
Szeretnék valakivel társasozni… kár, hogy egyedül vagyok itthon.

Olyan jó szó ez a kipécéz. Mint a latorkodik. Ritkán használjuk őket, úgyhogy most örülök, mint majom a farkának, hogy többször is leírhattam.

Akiket én kipécéztem:

Lenne még ember, akiket ugyanígy „megismernék”, pech, hogy mondjuk helyből kettőnek nincs is blogja. Bü-bü-bü…

Legyen szép napotok!

Pusszantás,
D.

16 megjegyzés:

  1. Szegény kacsa. Gyulán is volt egy. Nagyon sokáig úgy úszkált az élővízcsatornán. Nagy nehezen el tudták kapni és sikerült kiműteni a nyilat. Remélem még most is él. :)
    Én szívesen játszanék veled. Ha nem egyedül vagyok sincs kivel társasozni. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 7 embert lehetett megemlíteni, viszont én kíváncsi lennék rád is, úgyhogy lécci töltsd ki, ha időd engedi! :)
      Szegény kacsát tegnap láttam a híradóban, őt is üldözték éppen.

      Na, majd egyszer valahogy összehozunk egy társast. :D

      Törlés
  2. Hm. Én baromi önérzetes embernek tartom magam, de nem érzem rossz tulajdonságnak. Csak szimplán tisztában vagyok az értékeimmel és szeretem, ha annak megfelelően viselkednek velem. Persze pont ezért nem érdemes velem cinikusan beszélni, mert arra tényleg harapok. De azért az én fejemmel is lehet beszélni, szóval nem vagyok reménytelen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem, ez nem mindenkinél feltétlenül baj. Akinek a nyakán szorul a hurok, vagy sarokba szorítod, és felfedezi a saját hibáit, az tud úgy "visszavágni", ami baromi idegesítő.
      Nem tudom, te milyen vagy, de a fenti leírásra gondoltam.

      Törlés
  3. Ezt a Leva's Polát még az álalánosos kémia+biosztanár mutatta, őrült egy koma volt :D Be is kapcsoltam nosztalgiázni :D

    Köszönöm a kipécézést, mindenképp kitötltöm ^_^ :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök!

      Az eredetit is nagyon sokszor meghallgattam. :D

      Törlés
  4. Szegény kacsáról én is hallottam, hasonlót kívánok annak, aki tette vele. Először nem értettem, hogy mit akartak egy vadkacsától, aztán eszembe jutott, hogy nálunk meg Miskolc-Tapolcán rendszeresen megeszik a hattyúpárt a tóról, szinte minden évben újakat tesznek oda. Őrület néha ez a világ.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a jelölést!:) Huu de társasoznék én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit. Na, akkor tényleg össze kell majd hozni valami olyasmit, amire mindenki hoz játékot, és összegyűlünk. :D

      Törlés