2014. március 1., szombat

Hello March!



„Csak szédelgek és a fejem kába
A szemeim égnek elalszom állva”
Junkies



Havi hangulat: 

Tuti, hogy valaki megátkozott, vagy rám olvasott valamit, de ezek után, nemcsak remélem, hogy visszaszáll rá, de rohadjon meg ott, ahol van. Képes voltam a gyufából is egy szikrát a szemembe pöckölni, és abszolút szerencsétlenre sikeredett úgy minden. Semmi, de semmi nem (úgy) jött össze. Utáltam ezt a hónapot. Nem történt semmi, ami meg igen, az nem volt jó… meg kicsit olyan volt, mintha mindenki hallotta volna, hogy mondok valamit, viszont nem értette senki.

Havi siker:
- végre sikerült Vikcivel fél éven belül találkoznom
- már tudom, miről fogok írni szakdolgozatban – találkoztam a konzulensemmel, és megbeszéltük
- bő fél év után ismét grafikáztam
- a tevém is regényt írni tanult ebben a hónapban :D

- Mr. A szülinapi tortája

Havi kudarc:
Nem jutottam el a hó eleji bloggertalálkozóra, mert Mr. A és apu is szombaton dolgozott, vasárnapra tették a köszöntést. De ha lett volna időm, akkor sem tudtam volna elmenni a lábam miatt. Pedig, Evelin miatt (őt ismerem személyesen) nagyon el akartam menni. Majd a következőre. :)
Megaera versenyére sem, pedig szerettem volna. – Itt is majd a következőre.
Mindent, de értsétek úgy, hogy mindent elbénáztam.

Havi szükséges:
Mr. A- nak csináltam a dolgait, mert lusta, viszont nagyon szeretném, hogy ne a minimumot követelje meg magától a közelgő vizsgájához. Mindennel azon vagyok, hogy kicsit dolgozzak neki, hátha ettől elkapja a gépszíj, és megtáltosodik.

Havi poén:
Néztük A Dalt, valamikor, amikor ByeAlex-en valami rózsaszín volt egy szép köves fülbevalóval.
Én: Jé, BájAlex! Hipszterből meleg lett!
Mr. A: Ezt hívják minőségi váltásnak.

Havi tennivalók
Lásd a szükségesnél. A többi a szokásos.

Havi elmélkedés
Egyszerűen nem fér a fejembe két dolog. Hogy az ember lánya miért szereti azt az embert, aki kizsigerli minden alkalommal, és ezeket a találkozókat, miért keni mindig másra.
A másik, amin sokat agyaltam, hogy szeretnek az emberek másra hárítani dolgokat. Ők maguk nem lépnek, de ha lépnek is és mondanak nekik valamit, automatikusan támadásnak veszik, pedig nem biztos, hogy a kívülálló rosszat akar nekik. Vagy nemes egyszerűséggel, meg sem hallják.

Havi függőség:
Angry Birds. :)


Jamie Campbell Bower: Better Man (zene ITT)


Havi unalmas:
Minden. Mr. A is unta magát. :D

Havi vágyálom:
Az egyhúros hangszer… de majd talán márciusban. Azért letisztogattam.


Mr. A azon röhögött, hogy a basszus gitár is abnormálisan nagy hozzám képest, meg az íj is. That’s all falks! Bíp-bíp.

Havi legjobb pillanat:
Amikor elszívtuk a szerelmes-napos lufit.


Havi különlegesség:
Valaki ellopta a szerencsémet. De extra szerencsétlen nyomoronc voltam. grrrrr >:(

Havi olvasmány:
Cassandra Clare: A Végzet Ereklyéi ITT, ITT és ITT.
Maros Edit: A Hűvösvölgyi suli 1-2. ITT és ITT.
Szepes Mária – A mindennapi élet mágiája

Jó sok oldalban persze, ha nem számolom az újságomat.


Havi sorozat
Egyedül a Társas játékot néztem most. Más nagyon nem volt. Tévében meg egyszer-kétszer megnéztem pár NCIS részt. Imádom Gibbs-t és Abbyt.

Havi film: 5/5
Elfelejtettem írni, bár sok mindent nem néztem most. Olvastam vagy írtam.
Romantikus, vígjáték: Gumiláb; Végtelen szerelem

Sci-fi, fantasy: Sárkányok börtöne II.; Legenda; Ragadozó; A Végzet Ereklyéi – Csontváros; Storybook; Utolsó nap a Marson

Akció, kaland: Háborgó mélység; Szupercella

Horror: A feltámasztott; Alkonytájt; Carrie; A mágikus könyv

Krimi, thriller: Sin City;

Dráma, egyéb: Kinyírni Bonót; Eszetlenek; Flight; Gettó milliomos; Acéllövedék; Oscar Wilde szerelmei; Dorian Gray; Gravitáció

Havi kaja-pia:




Kísérleti citromlikőr. Tök fini lett.


Havi legrosszabb pillanat:
Az, hogy folyamatosan azon dolgozom, hogy zen mester legyek, de Vikci barátnőm magánélete hogy is mondjam… úgy fel tud húzni, hogy az valami hihetetlen. Ilyenkor persze, szörnyű nagy bűntudatom van, viszont csak azért nem fogok neki mosolyogni, hogy ne érezze rosszul magát. Amivel nem értek egyet, nem tudom elkendőzni, akárhogy igyekszem… plusz, a buta ember a saját kárán tanul… a hülye semmiből.

Havi idegesítő:
- a freemail – van egy sanda gyanúm, hogy a levelem ismét nem ment át
- a saját agyam – annyi minden kavarog benne, hogy azt sem tudom, hova kapjak. Az ujjaim fájnak, az alkarom is, beállt a vállam és a nyakam. Írtam. De még mindig van mit. Hihetetlen. Mondjuk, inkább ilyen legyen, mint semmilyen.

Havi érdekes:
Mr. A munkahelye több boltból áll. Ez egy hálózat. Kitalálták, hogy havonta egy hetet kell mindenkinek a rettegett boltban töltenie. Hétfőn beteg volt. Dolgozott végig, de hétfőn gyomorgörccsel jött haza este. Kedden és szerdán a háta is fájt. Csütörtökön már minden baja volt, még tüsszenteni sem mert, mert az is fájdalmakkal gyötörte. Tegnap semmi baja nem volt, igaz, nem is ment dolgozni. Hihetetlen, hogy pszichésen és fizikailag is tönkrevág mindenkit az a cég.

Havi zsákmány:
Jórészt a szülinapi zsémből, blúzok:



Két nadrág – elszoktam a szövettől, idegesít, amikor megyek benne, szóval, ahogy találok rám való farmert, cserélem őket.


Fekete hosszú ujjú pólók.



Nektek milyen volt a február?

18 megjegyzés:

  1. Te is íjászkodsz? ^^ Én nagyon amatőr vagyok, de szerintem szuper sport. :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyerekcipőben járok, most majd megint szeretnék elmenni lőni, de amilyen árak vannak, havi egyszeri alkalom lesz. Az is bőven elég lenne. Imádom. :)

      Törlés
  2. Gyönyörű az íjad! Nekem ez a hónap annyira elrepült a sokmindenre, hogy időm se volt észrevenni, hogy milyen :D De a tavaszi idő miatt nálam nagy a pirospont, tavaly hiányzott ez az évszak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közös használatú. :) Majd leverjük egymást azért, hogy ki lőjön előbb. :D
      Elrepülni hamar elment, csak egyszerűen leírhatatlanul sokat bénáztam.

      Törlés
  3. A lovam régi helyén megtanultam íjászkodni, azóta is fáj a szívem egy saját felszerelésre. Nagyon jó dolog. :)

    A február meg amilyen lassan jött, olyan gyorsan ment, fel sem tűnt szinte, hogy vége. Rohanás volt az egész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már készítem magam a "céloz, lő és célba talál" dologra. Régen volt már, hogy felhúztam az ideget. :D
      Lovagolni nem tudok, de egyszer majd szeretnék.

      Törlés
  4. Nagyon jól esett olvasni, hogy el akartál jönni a versenyemre :) De azért ne búsulj, lesz még jövőre is, addig meg ott lesz a március 22-ei önálló estünk :)
    Egyébként érdekes volt ez a hónap, egészségi szempontból nekem is mélypont, de más területen nekem egész jól eltelt, sőt, kifejezetten jól alakult.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 22 reálisabb lesz szerintem. :)
      Nem volt rossz, csak már kiakadtam attól, hogy minden el tudtam rontani. Még egy vasgolyóhoz sem akartam közel menni.

      Törlés
  5. byalexről az jutott eszembe, hogy matekon vettük az egyenes egyenleteit, és a padtársam úgy jegyezte meg a
    By + Ax = By0 + Ax0 -t, hogy byalex, bio axo :D

    VálaszTörlés
  6. "Havi idegesítő: frímél..." :DDD
    Pár perce kötöttem rá a gépet a zinternetre és láttam is fészbúkon, hogy mész levelet írni (4 órája). No, megnyitottam a listát a freemailen és semmi!:D
    De az a legérdekesebb az egészben, hogy visszanéztem gmailre, elküldtem egy próbalevelet és nem érkezett meg. Szerintem taszítom az íméleket vagy én nem tudom, de ez már a röhej kategória.:DDD (Még le is mentettem a képernyőt, mert ez már kissé gyanús.:D )

    Amúgy úgy vagyok vele, hogy ha barátról van szó, a "felvidításnál" és a bólogatásnál sokkal célravezetőbb, ha nyíltan, őszintén elmondod neki a véleményedet a dologról. És ha az úgy hangzik, hogy "Te barom, mész a gödörbe, nem fogod fel?!", akkor sem kell rosszul érezned magad emiatt. Ha ez kell ahhoz, hogy a fejéhez kapjon, akkor ki kell mondani...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kellett egy kis átfutási idő...
      Ha most megnyitod, szerintem már ott fogok virítani betűformában, mint levesben a tészta. :D

      Kimondtam. Nem vagyok az a típus, aki nem. Nem szolgálja az ember előremenetelét, ha folyton bólogatnak neki.

      Törlés
    2. Már írom is a választ azon nyomban, melegében, hogy véletlenül se baszakodjon a rendszer.:D Sőt, ha megírtam, lehet, azt is lepötyögöm ide, mert a tököm tele van vele. (És lassan megy az írás, mert ki kéne szednem a billentyűk közül és összeraknom azt a másfél macskát, két szendvicset és egy negyed embernyi hámréteget, szóval bocsi.)

      Én már nem is barátkozom olyan emberekkel, akik a megerősítésemből és a bólogatásomból élnek. Meguntam, hogy teljesen leszívták az energiáimat és csodálkoztak, amikor már semmi jót nem tudtam nekik mondani. Azóta csak az őszinteség van porondon.

      Törlés
    3. Várom. :)
      Ha nem írok vissza, rám találtak, vagy elvittek az ufók, vagy nem tudom, de holnapra visszahoznak. Remélem
      A második felével abszolút egyet értek.

      Törlés
    4. Átküldtem.*.* (Vicces ez így.:DDD )
      Rendben, ne aggódj, a rektális vizsgálat hülyeség, inkább felnyitják a hasadat és úgy néznek beléd (többet látnak).

      Törlés
    5. Pedig reménykedtem egy multioptipupiloptómiás szemműtétben, amit a végbélen keresztül hajtanak végre. XD
      Átjött.

      Törlés
    6. Áhh, ne akarj ilyen kényeztetést.:D

      Törlés
    7. Ezzel állnék elő az ufónak, visszarepülne a bolygójára... :D

      Törlés