2014. március 6., csütörtök

Gardrób mustra


E-mailen kaptam értesítést, hogy meghívtak egy kis Gardrób mustára. Egyszer Szofi, és egyszer Mária. Ezúton köszi, hogy gondoltatok rám. :)
Ennek az eseménynek a lényege, hogy hét kérdés adott, ezekre kell válaszolni, ruháinkat megmutogatni. Nekem nagyon tetszett másoknál.

Peches vagyok, mert kábé két hete szelektáltam a ruháim között, így az igazán régi, széthordott vagy nem szeretett darabok már nem fognak szerepelni, és jövő héten megyek majd vásárolni – mert muszáj -, úgyhogy most a hozott anyagból fogok dolgozni.
Plusz, vártam is, hogy legyen fény, meg legyen valami jó gép is itthon.

Bevallom, ettől függetlenül is okoztak fejtörést a kérdések.
Aláfestő zene innen.


Szabályok:
1. A kérdéseket a megadott png formában kell beilleszteni a bejegyzésbe a szokásos módon Kép beszúrása funkcióval.
2. Válaszolj a kérdésekre szöveg és fénykép formájában.
3. A bejegyzés aljára linkeld be azokat, akiknek kíváncsi vagy a ruháira.
4. E-mailben értesítsd a kiválasztott személyeket, és küldd el nekik a kérdések képeit (png formátumban vannak, egyszerűen csak csatold, ahogy a fényképeket kell) a feladat leírással és a Gardrób Mustra logóval együtt.
5. A bejegyzésnek így kell kinéznie a gyakorlatban: GM logó, feladat leírás, kérdés-kép, alatta szöveg, majd kép a ruhákról.


A legrégebbi cipőm sajnos nincs fent Pesten, de ő amúgy egy Shelly’s bakancs, ami tíz soros, és legalább ugyanennyi éves. A poén az, hogy még mindig hordható állapotú, és Gyilkos Marcell névre hallgat. A másik legrégebbi holmim, ami képen nem néz ki sehogy sem, az egy fekete poncsó. Képen egy nagy pacának lehet nézni. A mai napig hordom, sokan megszólják, hogy nem is poncsó, mert nem színes. Átmeneti időben remek viselet szerintem. Utánuk a sorban következik egy hat éves sarum. Még egy hipermarketben vettem, és nyáron, amikor dög melegben kell szaladgálni, akkor remek szolgálatot tud tenni. A képen is látszik már, hogy viseletes szegénykém.
A másik – kép minősége azért rossz, mert ez az én telefonommal van – meg most jutott eszembe. Ez egy egyedi ruha, hátul cipzáras, elöl fűzős. Még a Kárhozottak királynője című film érájában készült.





A képen látható blúz a legújabb. Amúgy egy fekete szövetnadrág, de az sem mutat sehogy egy képen, úgyhogy maradtam ennél. Semmi extra nincsen benne, csak kellett egy blúz, ha éppen úgy hozná az élet, hogy esetleg hordanom kellene valami ilyesmit. Egy turkálós körút eredménye volt ez, még valamikor a szülinapom környékén.



Na, én tipikusan az a típusú ember vagyok, akinek a kék, zöld vagy piros színnel nagyon vigyáznia kell, mert az első kettő sápaszt, az utolsó pedig rém rondán tud rajtam állni. A kék ráadásul nem is a kedvenc színeim egyike. Imádom a farmereket, amiből a legegyszerűbbet szoktam választani, és inkább sötétkéket, mert hát, nagy hátsónál nem ildomos csiricsáré dolgokat hordani. Úgyhogy, ezt szkippelve választásom egy felsőre esett, amit ráadásul hátul kell megkötni, hogy még álljon is valahogy rajtam. Az alsó része bő, háromnegyedes ujjú, és meglepő, de még áll is rajtam valahogy.



Legszívesebben semmit. Úgyhogy felvonultathatnám a bugyi gyűjteményem, viszont az intim már, nem lesz ilyen. Helyette, amiben reggelente leledzem, és amiben vendégségben alszom, az ez a macis hálópizsi. Ő is viszonylag régi már, mert olyan 6-7 éves lehet, és hacsak nem fog egyszer szétfoszlani magától, akkor szerintem még húsz év múlva is fel fogom venni.



Mr. A a piros alapon fehér pöttyös ruhámat szereti rajtam, ő csak túró rudi ruhának hívja. Ez volt rajtam az első randinkon, és azóta is mindig megkérdezi, hogy mikor veszem fel végre újra. Most télen is, a legnagyobb hidegben csak pakoltam, és akkor is megkérdezte, hogy ebbe jövök? Mondom, nem, mert befagy az, ami jobb melegen.



Mr. A-tól még szilveszter környékén kaptam ezt a lila alapon tollakkal díszített felsőt, ami, ha fogyok még, akkor tunikának jó lesz, viszont így, ahogy vagyok, inkább hosszabb pólónak használok. Gumis anyag, nyúlik a vakvilágba.



Amelyiket utálom, azt leszelektáltam, mert egyáltalán nem hordtam. De például ilyen ez a lila, alkalmi ruha is. Ami a hízásom ellenére is feljön rám, és nem dob nagyot rajtam, kivéve mellben. Ha felveszem olyan, mintha még két-két négyszázas implantátumot rejtegetnék melltájékon. Úgyhogy, nem hordom, mert feszélyez… nem is kicsit. Egyszer volt rajtam fél órát, és meggyőztem magam, hogy nem, nekem ez nem kell mégsem.



Akikre én kíváncsi vagyok:
Megaera
Pillangó
Aviana
Iluss
Black Fairy
Craptrash

Hát, ennyi. Remélem, tetszett, vagy beváltotta a reményeket, nem tudom. Persze, még egy halom kategóriát felállítottam fejben, mert annyira sok minden van a szekrényben (még sincs egy rongyom, amit felvegyek). Sok minden lemaradt.

Töltse ki mindenki, aki szeretné!
Pusszantás,
D.

10 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy részt vettél a Gardrób Mustrán.:)
    Igazán szép az a lila ruha, kár, hogy nem szereted.;)

    Üdv,
    Csirkenők a Nőkért

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ez a feladat, élmény volt, tényleg. Szeretném én, csak feszélyez. :)

      Törlés
  2. Amúgy az a lila ruci tényleg szép..:)
    A bakancsban meg egyetértek...;) :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a lila ruha a favoritom. Biztosan csinos vagy benne és meg kell mutatni ami van ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondanám, hogy megmutatom, hogy áll rajtam, de szerintem még nem fogytam magam fotogénre, szóval, nem. :)

      Törlés
  4. Tetszik, bár bevallom, én eléggé gondban leszek ezzel a bejegyzéssel szerintem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem kellett egy nap, míg átgondoltam, mit akarok. :D

      Törlés
  5. Köszi a meghívást, hamarosan ki is fogom tölteni :) Kicsit izgulok, mert eléggé egyhangú a ruhatáram, de azért megpróbálom :P Amúgy az a lila alkalmi ruha annyira, de annyira tetszik :O Nekem is van mellkidobós felsőm, de én azért alkalmakkor felveszem, max. huzigálom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kíváncsi vagyok azért. :)

      Az a baj, hogyha felfelé húzom, akkor a fenekem lóg ki belőle, ha lefelé húzom, akkor meg a mellem. De majd egyszer csinálok egy fotót, csak előtte megkeresem hozzá a bátorságomat. :)

      Törlés