2014. március 1., szombat

A mai nap mérlegének pozitív oldala


Firkásztól kaptam díjat, amit ezúton még egyszer köszönök neki. Most kicsit szabályszegő leszek, mert nem fogom tovább adni, nincs energiám és elég időm ahhoz, hogy ezen gondolkozzam, de aki magáénak érzi, felőlem vigye. Vegye úgy, hogy kapta, szívesen adom.


Oh, ez a 11 dolog magadról már amolyan blogger challenge lesz lassan, de jó kihívás számomra. Lenne még mit megosztani magamról, csak kezdek kifogyni a publikus dolgokból.


11 dolog rólam
1)
Volt kiskoromban egy kisgyerekeknek gyártott, sárga műanyag házikóm, és gyakorlatilag a fél életemet benne töltöttem, persze a nappalink közepén. Velem élt benne egy halom plüssöm, és egyszer szegény dédimet is megkértem, hogy jöjjön be velem játszani. Csórikám elég idős volt már, lassan jött, én meg türelmetlen, ezért belöktem.

2)
Gyerekkoromban mentünk haza trolival a strandról. Nagymamám, anyu, apu és én. A felnőttek beszélgettek, én meg élveztem, hogy együtt a család. A legcsendesebb pillanatban egy akkorát húztam apukám homlokára, hogy zengett a busz, és mindenki rám nézett. A homlokára szállt egy légy, de a lendület szelétől elrepült, a kezem nem állt meg, úgyhogy apu három vörös ujjal a fején ment haza.

3)
Most délután nézegettem a régi képeimet, amiket még gyerekkoromban készítettek rólam. Ihletet akartam a 11 dologhoz. Rettentően sok kép készült a fenekemről – ami már akkor sem volt nagy szám -, és a képek 99%-án mosolyogtam, vigyorogtam, vagy nevettem. Ehhez képest most alig készül rólam kép.

4)
Minden héten más dal tapad az agyamba. Most éppen az Iron Maiden Como Estais Amigos-t hallgatom rongyosra. Hallgasd meg ITT. Nem zúzós, nyugi.

5)
Kiskoromban mindig az akartam lenni, amit a tévében látok. Ezt sikerült megváltoztatni. Most mindig az akarok lenni, amit olvasok. Momentán Árnyvadász… de jó, hogy az alienes idők mögöttem vannak. Huh…

6)
Vannak dolgok, amiktől annyira félek, hogy nem merem meglépni őket. Csomó dolog ezért álom marad.

7)
Szeretnék valami monumentálisat alkotni. Valami világra szólót. De egyelőre túl kicsi vagyok hozzá.

8)
Az előbb az egyik természetcsatornán láttam, hogy megmenekült egy újonnan született kis fóka. Tökre megörültem neki.

9)
Múltkor kínai hét volt a lidliben, és vettünk tejszínes currys csirkét. Olyan volt, mint a vadas. Én szeretem a vadast, Mr. A nem. De mégis olyan idegen íze volt az egésznek.

10)
Múltkor olyan rémálmom volt, amiről azt hittem, valóságos, mert álmomban nyúltam a hajamhoz, és a valóságban is nyúltam. Felriadtam, és a hajam a kezemben volt. Éjjel kimentem megnézni, hogy biztos, tutira nem rohad-e a fejem. Mert azt álmodtam, hogy igen.

11)
Szeretnék elmenni valahova. Nem tudom, hogy hova, csak el.



Firkász kérdései:

1) Van olyan híres ember, aki szerinted nagyon igazakat mondott, és gyakran idézel tőle?
Stewie Griffin.
Viccen kívül, nincs olyan ember, akitől idézgetek, hogy őt szeretem. Imádom Oscar Wilde-ot, de vannak saját gondolataim. Nem idézek tőle.

2) Követsz valamilyen videobloggert?
Két blogger van, akit követek. Az egyik Aviana, a másik Olcsi, és tartom magam ahhoz, hogy többet nem is szeretnék követni.
Nem hivatalosan vannak humoros „kritikusok”, akiket időnként végigpörgetek.

3) Melyik történeted áll hozzád a legközelebb? Miért?
Ez nehéz kérdés volt, ültem rajta vagy fél órát, mert az összes történetemet szeretem úgy, ahogy vannak. Egyszer olvastam, hogy egy írónak a történetei a gyerekei, azokat meg szokás szeretni. Amik nagyon közel állnak hozzám, és nem tudok választani:
- Egy elmebeteg naplója – szerintem folytatni fogom. Az énem sötét részét ebbe az univerzumba lövöm ki. Gyengébb lelkűeknek nem ajánlott fogyasztási cikk.
- A Sárkányistennő – a nyers vázlat olvasható ITT. A saját fantasy világomnak egyik része. Nem a legelső, de leghosszabb, és az alap mitológiához szervesen hozzátartozik.
De tényleg mindet ide tudnám citálni.

4) Humorosnak tartod magad?
Nem. De ha fáradt / nyűgös vagyok, vagy unom magam, akkor indul a sziporkafergeteg. Mások a hétköznapi szarkazmusomon is röhögnek.

5) Reál vagy humán beállítottságú vagy?
Humán.

6) Szereted a krimiket?
Szeretem, de nem a kedvenc műfajom.

7) Mi a kedvenc sorozatod?
Szex és New York.

8) Kik azok a bloggerek, akikre felnézel?
Aki nálam magasabb, arra felnézek.
Neveket nem szeretnék mondani, de van egy-két lány, akire felnézek azért, amit elért a hobbijában. De nem szeretnék egyikhez sem hasonulni, nem azért követem őket.

9) Ha egyetlen ismerősöd egyetlen tulajdonságát a magadénak tudhatnád, kinek milyen tulajdonsága lenne az?
Nem szeretném egyik ismerősöm tulajdonságát magaménak tudni, sem kicsit, sem nagyon. Jól vagyok én magamnak, és ez is néha sok. Szoktam azt mondani, hogy irigylem, az agyad, hogy minden megjegyzel, de komolyan senkinek semmije nem kellene.

10) Van olyan tanárod, akire felnézel / tiszteled / kedveled?
Újságíráson az ofő volt olyan, akitől sok mindent tanultam, és akinek az óráiból sokáig elvegetáltam jegyzetelés nélkül itt-ott. Főiskolán is volt pár tanárom, akikre felnézek azért, mert akkora koponyák, amilyen én az ő korukban sem leszek. Ilyen a konzulensem is.

11) Milyen országba utaznál el szívesen?
Finnekhez.

Most nekem kellene 11 kérdést írnom, ugye?
Jó. Írd le magad 11 idézettel, és egyszer sem használhatod ugyanannak az embernek / műsornak / filmnek a mondatait.

Mr. A a barátaival, én itthon amúgy. Végül itthon maradtam. Most valahogy nem vagyok társaságra hangolva, sőt. Na, de megyek is tovább.
Három bejegyzés / nap. Ez sem én vagyok igazán.

Pusszantás,
D.

6 megjegyzés:

  1. Én mindig akartam olyan házikót. Vagyis bármilyen ...ilyen gyerekháziót. Sosem volt. Meg babaházat sem kaptam. Fuck. Amúgy eljössz velem toszkánába couch surfing jelleggel vonattal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha sikerül összekaparnom rá akár a minimum összeget, felőlem húzhatunk. :)
      Én imádtam azt a házat, pech, hogy már nincs meg, pedig összeszerelném itt is néha napján a nappaliban. :D

      Törlés
  2. Én még most is xenomorph szeretnék lenni...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak kilőném az ellenlábasaimat az LV426-ra, vagy a peremvidékre. :D

      Törlés
  3. :) Jó volt olvasni ezeket:)
    Olyan kis házikót én is szerettem volna magamnak, de a lakásunkba maximum a konyhába lehetett volna felállítani, de akkor ott nem mozdult volna meg senki.
    Most már rólam se készül sok kép, sőt évente 1-2. Pedig kicsiként rengeteg volt és mindegyiken mosolyogtam, mondjuk akkor még cukibban is néztem ki:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég nagy volt a régi nappalink, ott elfért a birodalmam. Most meg trónfosztott kósza vagyok. :)
      De ha lesz egy hobbit házam, akkor lesz megint egy ilyen kis házikóm, és oda várok mindenkit sok-sok szeretettel. :D
      A képekkel kapcsolatban én is így érzek.

      Törlés