2014. március 3., hétfő

86. Oscar - ruhák


Végre, végre, végre, megvannak a nyertesek. Bevallom, hogy inkább a ruhákon csorgatom a nyálamat, mintsem azt várom, hogy kik lesznek a díjazottak, mert ennyi év után, ha figyel az ember lánya, akkor borítékolható, ki kap szobrocskát. Nagy meglepetések idén sem voltak.
Aláfestő zene innen.

Díjazottak:
Legjobb film: 12 év rabszolgaság
Legjobb főszereplők: Matthew McConaughey és Cate Blanchett
Legjobb mellékszereplők: Jared Leto és Lupita Nyong’o
Legjobb animáció: Jégvarázs
Legjobb rendező: Alfonso Cuarón - Gravitáció
Legjobb eredeti forgatókönyv: Spike Jonze – A nő
Legjobb adaptált forgatókönyv: John Ridley – 12 év rabszolgaság
Legjobb zene: Steven Price - Gravitáció
Legjobb betétdal: Let it Go - Jégvarázs
Legjobb operatőr: Emmanuel Lubezki – Gravitáció
Legjobb külföldi film: A nagy szépség / Olaszország

Körülbelül ez az az adathalmaz, amit meg tud jegyezni az agyam. A nagy Gatsby csak a jelmezért kapott, a legjobb smink és maszk díját a Mielőtt meghaltam happolta el a többiek elől. Látványra pedig, ismételten a Gravitáció nyert.
Nem értek mindennel egyet. Nekem szívfájdalmam az, hogy szerintem a DiCaprio remek színésszé forrta ki magát, és mégsem kap semmit. Idén legalább olyan emberek és filmek vitték el az arany szobrocskát, akik megérdemelték. Sokszor éreztem azt eddig az évek során, hogy ami díjat kap, az ramaty alkotás. Most ez annyira nincs meg. Az „annyira” azt jelenti jelen esetben, hogy nem láttam mindet.

És most a ruhák. Taps!
Persze, itt-ott némi kommenttel. Nem vagyok nagyon divatmániás, sem szakértő, úgyhogy ne számítsatok valami nagy savazásra, vagy hajlongásra.


Emma Watson (Vera Wang)
Maga a ruha tetszik, de nem egy fiatal lányhoz illik, mert számomra színtelen, szürke.


Jennifer Lawrence (Dior)
Neki inkább a bodicsekje volt az, amivel tarolt, mintsem a ruhája.


Margot Robbie (Saint Laurent)
Többszöri ránézésre is összetévesztettem Megan Fox-szal.


Julia Roberts (Givenchy)
Engem ez az összeállítás egy nagymamára emlékeztet. Az egész összhatás (smink, haj, ruha, beállítás) olyan, mint amikor a nagymama ajtót nyit valami pongyolában, amit „éppen csak magára kapott”.


Ireland Baldwin függönyben. :D


Penelope Cruz (Giambattista Valli)
Imádtam, egyszerűen bolondulok a görög stílusú ruhákért, nagyon kevés embernek nem áll jól, ez viszont egy csodás darab lett.


Anne Hathaway (Gucci)
Nem szeretem a glitert, meg semmi ilyesmi dolgot, és ebben a ruhában sem tetszik a túl sok kristály. De lehet, hogy azért nem, mert elveszik a ruha felső részének formája alattuk.


Sandra Bullock (Alexander McQueen)
Visszafogott, elegáns, jól nézett ki benne. Jobb volt ez a fekete ruha, mint mondjuk Charlize Theroné.


Angelina Jolie (Elie Saab)
Kövéríti, ami csak jó, mert szerencsétlen pálcikára fogyott, viszont nem tetszett a ruhája. Neki ez a színvilág úgy, ahogy a képen van, szerintem, nem ál jól. De a ruha fazonja sem.


Kristin Chenoweth (Roberto Cavalli)
Jé, még egy ropi!


Portia de Rossi (Naeem Khan)
Állítom, ha az ilyen csajok haját nem középen választják el, arra dőlnek, ahol a több szál van.


Anna Kendrick (J. Mendel)
Ha volt még melléfogás idén, na, akkor ebbe szerintem ő is beletartozik. Mintha valaki csak úgy rádobálta volna az anyagokat jelszó „jó lesz az így is”.


Lady Gaga (Versace)
Ha van white goth, akkor van white alien is. Ő. Nálam nagyon nyerő ez a ruha.


Cristin Milioti
A Macskafogóban láttam utoljára ilyen arcot.



És, most egy kis férfimustra. Igazság szerint, mindenki mindig ugyanúgy néz ki, ezért közülük inkább azokat emelném ki, akik eltértek a szokványos pingvin-kosztüm és csokornyakkendő párostól.

Pharrell Williams
Rövidnadrág. No comment.


Bradley Cooper
Mint egy jól lakott óvodás, aki még debil is egy kicsit.


Jared Leto
Ezzel a séróval olyan, mintha Jézus jött volna díjat átvenni fehér szerelésben.


Michael Strahan
Bordó, jobb így eltérni a szokványostól, mint mondjuk egy ilyen volumenű estére rövidnaciban érkezni.


Johnny Weir
Tündérfiúnak néz ki a sok feketébe burkolózott, csokornyakkendős pasas között.



Akik szerintem a lehető legrosszabbul választottak, azok a következők. Nyilván nem magukat öltöztetik ezek az emberek, és nyilván van tükör, amibe belenéznek. Egyszerűen nem értem, hogy tudták felvenni őket. Liza Minelli a kéztartása nélkül is tiszta horror, Selma Vilhunenről az jutott eszembe, hogy ismét van egy kanárink, és Catherine Martin az, akit teljesen nem értek. Ez borzalom úgy, ahogy van.


A második hármasnál a ruhák formája nem tetszik. A harmadik képen meg sehogy sem áll össze a kép.
b-j: Anne Sweeney, Veerle Baetens, Sally Hawkins


Az a kis fekete
A fekete általában nem mellényúlás, kivéve, ha az ember nem ismeri az alkatát. Ezúttal egyedül Charlize Theron ruhájában van egy ici-pici baki, jelesül a ruha pántja. A többiek rendben vannak.
b-j: Charlize Theron, Glenn Close, Olivia Wilde, Karen O, Rachel Smith.



Akik a kéket választották
Talán, Chris Hemsworth párja az, aki egy kicsit mellényúlt. Mert mutassuk meg, hogy babát várunk, nem kell rejtegetni, de ez a ruha szerintem sehogy sem áll jól a hölgynek.
b-j: Amy Adams, Lupita Nyong’o, Chiwetel Ejiofor, és Chris Hemsworthék.


Pirosba burkolva
Na, ez az a szín, ami nem mindenkinek áll jól. De ők jól választottak. Bette Midler ezen a képen olyan cuki.
b-j: Bette Midler, Olga Kurylenko, Shaun Robinson


Zöldek
Na, a másik szín, ami totál lutri.
b-j: June Squibb, Louise Roe, Viola Davis


Idina Menzel
Első ránézésre sötét zöldnek láttam a ruháját, de jobban megnézve fekete. Nem tudom. Aztán megint zöldnek.


Idén hódítottak a fehér, és nude árnyalatok. Cate Blanchett magasról rávert a többiekre (ismét).




















A többiek, akiket nem soroltam kategóriába.
















Rocsi Diaz
Angelina óta ez a lábtartás kikészít.



Melyik ruha tetszik leginkább, és melyik nem?

Képek forrása: írd be a gúgliba, hogy „86. oscar dress” és a kidobott találatokon szörföztem. Onnan vannak.

8 megjegyzés:

  1. Voltak érdekes választások, de nekem Lupita ruhája az abszolút favorit! Annyit változtatnék rajta, hogy kicsit élénkebb színben választanám, de számomra tökéletes! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neki pont jól állt a sötét bőréhez ez a világos árnyalat. Róla egy Disney hercegnő jutott eszembe így, méghozzá Tiana. :)

      Törlés
  2. Számomra ez a szobrocska se jelent minőséget, az egyetlen amelyben megbízom az az aranymálna, azt tényleg a legpocsékabbhoz kerül.
    A Gravitációnak nem adtam volna semmit, DiCaprio meg végre megérdemelné a szobrocskát.
    Legjobb látvány kategóriába meg a StarTreket szorgalmaztam volna, jók a vizuális effektek is és akkor még ott van Chris Pine tökéletes arca? Hát ki az a szívtelen aki nem nekik adná? :D
    A ruhák közül, úgy igazán senkié nem fogott meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem, én sajátos nézőpontot képviselek a díjakról, amiket adnak, de mivel erről nem p.c. beszélni, nem nyilvánítanék hangosan véleményt. A Gravitáció jó volt, de nem mindre adtam volna Oscart neki. Látványra semmiképpen sem. Mi egyöntetűen hördültünk fel, hogy nem a ST kapta.

      Törlés
  3. Nekem valamiért Sandra Bullock ruhája tetszik a legjobban :)
    A Gravitációnak én sem adtam volna díjat, bár a zene még belefér.... Bezzeg Leonardo... szegény, sajnálom, hogy idén sem kapott, de talán majd jövőre. :)
    A nagy szépségre pedig NAGYON kíváncsi vagyok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sandra és Penelope ruhája a szememben mindent vitt. Kettejük ruhája volt az, ami igazán tetszett.
      Drukkolok Leonak nagyon, hogy egyszer kapjon egy ilyen elismerést, mert kijárna neki.

      Törlés
  4. Micsoda ruhaköltemények! :) Penelope a legszebb *-*

    Szegény Leo-t én is úgy megsajnáltam.. Hátha jövőre

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem őt a fél világ sajnálja évről évre, és senki sem érti, miért nem kap Oscart. Bár én sejtem, de ez sem publikus gondolat. :(

      Törlés