2014. február 11., kedd

Nem tudom, mi ez, de kaptam, és most adom


Kellett egy kis átfutási idő a tegnapi borzalmacska után.

Így éreztem magam:


És valamiért, egész végig egy Lordi számot dúdolgattam, kicsit kifordítva: „’Cause the devil is a loserand I’m his bitch”.
Tuti, hogy pokolra jutok, viszont két perc után, miután végigbénáztam, és romba döntöttem az egészet, onnan is kirúgnak.
Mindegy, ez egy lényegtelen apróság volt, meg valami introféle.

De a poszt nem erről fog szólni. Hanem, hogy egy-ketten úgy gondolták, érdemes vagyok egy játékra, amit ezúton még egyszer köszönök mind Sieglinde-nek, mint Nallagnak.


Szabályok:
1) Belinkelem, azokat, akiktől kaptam. – tartható és evidens.
2) Írok magamról hét dolgot. – kezdek kifogyni, de akkor majd írok Mr. A-ról.
3) Továbbadom hét bloggernek. – enyémenyémenyém
4) Értesítem őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak – nincs időm, de mind olvas (remélem)

Kínkeservesen összekotort dolgok rólam. Most nem vagyok formában.

1)
Amikor kint vagyok a konyhában, főzés közben elmerülök a gondolataimban. Totálisan megszűnik a külvilág. Mr. A meg ki szokott sompolyogni, és ilyenkor halálra rémiszt. Egyszer így törtem el a cukros üveget, mert megijedtem, és reflexből eldobtam.

2)
Nem értem az önsanyargatókat, sem azt, akik nagy csinnadrattával megmagyarázzák, miért jó naponta többször enni, vagy mit miért kell kihagyni az étrendedből. Mert ebben az a vicc, hogy amit kihagysz, azt valami mással pótolni kell. És ha pótolni kell, akkor miért is akarjuk kihagyni?

3)
Ezt én írtam valamikor évekkel ezelőtt… van még, de nem mutatom meg a többit:
Még egy szót – és soha már!
Ő vigyázzon eztán Rád!
Szememből szórt tőr
sebez meg,
Szívemben halál,
elengedlek!

4)
Kiskoromban szerettem bemászni a hűtőbe. Élveztem, hogy beleférek. Valahol meg is van örökítve. Van, aki a pulcsijait a sütőben tartja, én magamat jegelem.

5)
Valahogy úgy alakul, hogyha forró krumplit hámozok, akkor Mr. A kijön, és nemes egyszerűséggel meg sem kérdezi, hogy segíthet-e (smirgli kezű), hanem leül, és előadja valamelyik nagy elméletét. Ez azóta szállópoén nálunk.

6)
Nem szeretem a február nevű hónap tizennegyedik napját.

7)
Nem tudok most mást írni, mert teljesen lefoglal az, ami a fejemben kavarog már napok óta, viszont ezt meg inkább megtartom magamnak, mert nincs kedvem nektek (meg úgy amblokk másnak) keseregni.

Akiknek továbbadom:

Pusszantás Mindenkinek,
D.

9 megjegyzés:

  1. Jegeled magad! Ez tetszett! :)
    Ajjajjj, addig már csak 3 nap van.... :/ :/ :/
    Aludd végig azt a napot vagy légy egész nap a konyhában és gyorsan vége. :)

    VálaszTörlés
  2. én is köszönöm szépen! :)

    én sosem másztam be a hűtőbe, így utólag pedig teljesen jó programnak tűnik :( szerintem már nem férnék be

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. meg is írtam a bejegyzést, ha van kedved, olvasd el :)
      http://claustrophonia.blogspot.hu/2014/02/het-dolog.html

      Törlés
  3. Köszi! :)
    Amint bírok fél óránál többet ülni, megcsinálom én is...Egyébként a hűtőbe konkrétan én se, viszont unokatesóm poénból beletett a cementkeverőbe kiskoromban...>.<
    Meg én a kutyaólba szerettem bemászni nagyon (a kutyánk nem használta, és tök jól el lehet bújni ott a szülők elől xD)

    VálaszTörlés
  4. Szívesen mindenkinek. :)
    Látom, a hűtős sztori mindenkiben mély nyomott hagyott. :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm drágaság!!!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, kicsit megkésve reagáltam, de tényleg nagyon köszönöm:)

    VálaszTörlés