2014. február 6., csütörtök

Kézírás TAG


Sieglinde blogján láttam, és már akkor erősen lopásgyanús volt, most viszont érzem magamban az erőt, hogy megmutassam, milyen a kézírásom.
Relatív, hogy kihívás, vagy TAG, de végig bennem dolgozott a félsz, hogy rosszul vágom-mentem a scannelt papírokat, tekintve, hogy a művelet után meglátogatták a kukát.

Remélem, el tudjátok majd olvasni.


A nevem:


Szülinapom:


Legjobb barátom:


A blogod neve és URL-je:


Egy szó, amit utálok:


Felsőm színe:


Szobám színe:


Kedvenc színem:


Álommunkám:


Egy híresség, akivel szívesen találkoznék:


Kedvenc idézetem:


Kedvenc számom: ami inkább egy rúnára hasonlít


Kedvenc műsorom:


Kedvenc évszakom:


Az ország, ahol élek:


Kedvenc hónapom: nem tudom, mi történt az O-val


Kedvenc városom:


Három dal:


Kedvenc könyvem:


Valami dőlt betűvel:


Teljes nevem bal kézzel:


Tíz szó, ami eszembe jut:


Néhány szó magamról:


Amitől a legjobban félek:




Ennyi voltam, és stílusosan, kézzel írva könnyes a búcsú:


15 megjegyzés:

  1. Mennyi ideig csináltad? És ebbe szerintem félúton belebolondulnék. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Passz, nem mértem az időt. De megírtam a kérdéseket word-ben, a válaszokat egy A/4-es lapra, és utána vittem gépbe, ott meg szétvágtam őket. Nem volt sok idő. :D

      Törlés
  2. Nagyon ötletes Tag! :)
    ...és mennyire ismerősek ezek a betűt. Tudod, hogy minden leveled megvan? :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű a kézírásod! A nagy A betűdért irigy vagyok. Annak idején próbáltam minden nekem tetsző dolgot belecsempészni az írásképembe, és ez az A betű volt a legnagyobb vágyam, de csak akkor sikerül így, ha direkte szépen írok, ha normál üzemmódban, akkor mindig kap egy kunkort a lábába.
    Teljesen igazad van abban, hogy már alig írunk kézzel. Még középsuliban rengeteget körmöltünk, most meg mikor diktálnak valamit, már egy oldal után elfárad a kezem.
    Az elköszönés meg olyan aranyos volt! Mütyürök^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, és elfelejtettem, szerintem ellopom ezt a TAG-et ha nem gond:)

      Törlés
    2. Nyugodtan vidd! Kíváncsi vagyok!!!

      Az A betűmet eredetileg nem így írtam. Egy exemnek ilyenek, és leutánoztam, mert tetszett, és a mozdulat azóta bennemaradt a kezemben.
      A gyorsírásom, vagy amikor fárad a kezem, akkor annyiban különbözik, hogy a kezdőbetűim szögletesebbek, és olyan kicsivel kezdek írni, hogy egy hangya nagyobb náluk.

      Főiskolán jöttem rá, hogy elszoktam az írástól. Pedig, körmölök papírra rendesen, de már éreztem, hogy elnehezedett a kezem.

      Törlés
  4. Nagyon szépen írsz (: Nem kell rejtegetni (:

    VálaszTörlés
  5. Jajj, ezt nagyon élveztem. Csodiszépen írsz:)
    Extra puszi jár, mert a SATC-t írtad elsőnek !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi mást?! :D
      Örülök és köszönöm! <3

      Törlés