2014. február 1., szombat

Hello February!





Én azt mondom, recece…


Havi hangulat: 5/4
Azt hittem, soha nem lesz február. Nem volt unalmas, de nem is ment hamar. Pontosan éreztem a 24 órákat… na meg, az egy egész heteket. Bah…
Elég tré lett az egész hónap. Úgy összességében most lelkileg nem voltam éppen a topon. Voltak jó és szép pillanatok, meg olyanok is, amikor könnyesre röhögtem magam, de amúgy nem éreztem magam jól a bőrömben, és szó szerint le akartam magamról vakarni.

Havi siker: 5 / 5
A chilik kibújtak, nem az összes, de jó sok, a négy fajtából négy eddig úgy néz ki, hogy lesz. Ebben nőnek... s. k. melegház. :)


Mr. A apukája jól fogadta az amputációt, már amennyire jól lehet egy ilyet fogadni, de hosszas rábeszélés után már nem akar meghalni, sőt, megkérdeztük, hogy kér-e vodkát. Azt mondta, hogy nem.

Mr. A veszélyes áruk forgalmazásos vizsgája.

Sikerült ezt megfűzni: mire jó, ha az ember nem ülhet gép és könyv előtt.


Havi kudarc: :/
Az ecetes-sót chips… ha éltetek még sz*rt.


Mr. A és a sushi találkozása.

Havi szükséges: 5/5
„Money, money, money, Must be funny in the rich man’s world…”
(tényleg komolyan zuhant vagyok, ha Abbát dúdolgatok, egy lelki lépés csak egy haiku)

Havi poén: 5/5
Mr. A: Sírok, elfogyott a chili.
Én: De már jön az utánpótlás.
Mr. A: Legalább ennyivel vagyunk a magyar foci előtt.

Mr. A: Nem hiszem el. Reggel befizetek egy csekket, és délután már jön egy másik.
Én: Ne fizesd be, hátha nem jön több.

Havi tennivalók? 5/5
- a volt munkahelyem nyakára járni, hogy küldjék vissza a kiskönyvemet is. Mert az pótolni lehet, de bele a pecséteket már bajosabb…
- az új témámmal jól haladok – előre is köszönöm a sok-sok segítséget lányok és fiúk
- elkezdeni egy új kajás projektet – done! Hamarosan a blogon!!!
- átültetni a növényeket. Nem bírták a régi földet, és kétséges volt, hogy kibírják tavaszig.
- befejeztem valamit, ami sok-sok-sok oldal lett, és… na, mindegy.
- munkát keresni :(
- A TWITTEREM nyilvános, ha valaki késztetést érez arra, hogy kövessen ott is. :)

Havi elmélkedés: 5/5
Nem értem, miért kér valaki segítséget, ha nem akar segítséget? Miért jó a hibás önigazolás? Vagy csak arra vágyik, hogy valaki támogassa a rossz döntésében?

Miért jó célozgatni a másiknak? Mi van akkor, ha valaki kerek-perec elmondja, hogy mit akar? – Momentán azt csinálom, hogy direkt nem akarom megérteni, várok, ameddig nyíltan közli. Nem megyek semmi elébe egy felajánlással.

Azok, akiknek jól megy, továbbra sem tudnak magukkal mit kezdeni.

Havi függőség: 5/5
Ink Master 2. évad. – Nem tudta überelni az előző évad tehetségeit, de az nyerte, aki megérdemelte.


Shopping Királynők. – Nem rossz műsor, de nem is jó, valamiért mégis szeretem nézni. Mindig elgondolkodom, mit vennék fel, hogyan oldanám meg.

Fruit Ninja. – Mr. A leszedte a telefonjára, és állandóan egymás ellen játszunk, hogy ki tud többet. Egyelőre ő vezet 376 ponttal… vérszemet kaptam. (írtam ezt január 28-án. Azóta megdöntöttem 443 !!!)


Havi unalmas: 5/1
Az egész úgy, ahogy van. Meg, most totálisan, teljesen, tökre nem tudom, mit akarok. Igazság szerint, írtam a hónapban több száz oldalt a blogon kívül, és most olyan, mintha egy mondat maradt volna a fejemben, de annak a szavai is kuszák. Próbálom összetenni, de valahogy még az sem érdekel. És ez baj. Unom magam.

Havi vágyálom: 5/ ?????????
Bekerülni egy sci-fi antológiába.

Havi legjobb pillanat: 5/5
A születésnapom. :)
Olvass vissza ITT, ha lemaradtál volna róla.


Havi különlegesség: 5/5
Egy rég nem látott ismerősöm meghívott a székfoglalójára, amire szerettem volna elmenni, mégis nemet mondtam. Az okom annyi volt, hogy tartozom magamnak annyival, hogy tanulok a hibáimból, és nem generálok újakat. Másfelől, sem a meghívó, sem Mr. A felé nem lett volna tisztességes. Szerintem, jól döntöttem.

Havi olvasmány: 5/5
Almási Miklós: A szerelem lehetetlensége (ITT)
John Scalzi: Az utolsó gyarmat (ITT)
J. R. Ward: Végre szeretők (ITT)
John Scalzi: Zoé története (ITT)

Havi sorozat: 5/5
Fallink Skies és Outer Lmits. Mind a kettőnek a negyedik évadát fogyasztjuk.
Meg, mivel van Comedy Centralunk, ráfüggtem a HIMYM-re, meg a rajzfilmek is sokat pörögnek, mint pl.: Family Guy, South Park, Archer.

Havi film: 5/5
Romantikus, vígjáték: Nagyfiúk; We’re The Millers; 40 és annyi; Dr. Szöszi I-II., Képtelen kampány; Oscar; Pitch Perfect

Sci-fi, fantasy: Riddick III.; Eden Log; Halhatatlanok; A múmia I-II-III..; Harry Potter V.; Csontváros; Barbarella; Battlestar Galactica (1978); Átjáró élet és halál között;

Akció, kaland: Két kaliber;

Horror: A folyosó; Sötét tükrök, The conjuring; 976 a Sátán hívószáma II; 205: kísértetszoba

Krimi, thriller: A holló 1-2.; Angyalok háborúja 2-3; A sziklatanács titka; A vér bibliája; A terror

Dráma, egyéb: A nagy Gatsby; Pain & Gain; Most jó; Férfibecsület, A nő másik arca; Jobs; A harcos

Magyar: A pogány Madonna

Animáció: Akira; Coraline; Nocturna

Havi kaja-pia: 5/4
Hah… éhezők viadala…





Havi legrosszabb pillanat: 5/ Brühühühühüüüüüüüüüüüüüü
Amikor hazajöttem a fodrásztól, és bőgni kezdtem, hogy néz ki a fejem. Aztán, amikor észrevettem, hogy a nő rosszul tépte meg, és van egy fattyútincsem, ami sehova sem passzol. Aztán jött Mr. A és rám szólt, hogy fejezzem be a hisztit.

Havi idegesítő:
Hogy semmi sem sikerült, legalábbis, elsőre tuti, hogy nem. Mindent elbénáztam, és szerintem üldözött a balszerencse. Súlyzózás közben egy fémszálka állt az ujjamba, azt műtöttem ki belőle két órán keresztül. Elcseszték a hajam. Kiborítottam, eltörtem mindent, nekimentem mindennek (előfordult, hogy egy nap többször is).

Plusz, bedurrant a szemem. Két napig úgy néztem ki, mintha behúztak volna egyet, aztán elkezdett visszavonulni az árpám. De akkor meg viszketett. Ha megvakartam, akkor fájt, meg gennyedzett, aztán borogattam inkább, meg szemcseppeztem, de az meg csípte, amitől meg viszketett… váh… rosszabb, mint amikor a füled viszket annyira belül, hogy nem tudod megvakarni.
Aztán meg a bölcsességfogam mozgolódott…

Amikor mindenki azt hiszi, hogy rendelkezhet felettem, mert „én úgyis itthon ülök”.

Havi érdekes:5/5
Találkoztam egy ismerősöm exférjével. Megkérdeztem őt is a válásról, meg a házasságról, és legnagyobb meglepetésemre pozitív csalódás volt a srác. Sokkal jobban néz ki, kisimult, felszabadultabb. Egészségesebb. Ami furcsa volt, hogy ugyanannak a történetnek egy merőben más verzióját hallottam. De legalább magamban összeraktam a képet.

Havi zsákmány: 5/5
Amiket Mr. A-tól kaptam:


Barátnőmmel utókarácsonyoztunk:




Nektek milyen volt a január?

16 megjegyzés:

  1. Én is azt hittem, hogy sosem lesz vége a hónapnak. Csak vánszorgott az idő. A balszerencsés dolog nálam is így volt és akárkit kérdeztem eddig mindenki ezt mondta, hogy ez nem volt a legjobb. De nem baj, majd a február az lesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is bízom a februárban. :)
      Valahogy lassabban indul be 2014, úgy látszik.

      Törlés
  2. Nem szeretem a telet, nekem a február is vánszorogni fog. :S Pont azon gondolkoztam, hogy ma országszerte kikerülnek a Hello February posztok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam ez már van egy éve, szóval én csinálom ezeket tovább, mint minden hónap elején. :)
      Nincs semmi bajom vele, mert inkább most legyen hideg, mint majd nyáron. Az egyetlen bajom, hogy későn jött meg.

      Törlés
  3. Nekem a szeletelős játékban anno 819 volt a rekordom, és ugyanígy versenyeztem unokatesómmal :D Végül nem tudta megdönteni a 819-et :D Aztán jött a legfrissebb verzió a telefonra, leszedtük, és onnantól kezdve nem indult, így törlésre került a sor :|

    Az ételek címénél nagyot nevettem :D Milyen frizurát vágattál? Kaphatok róla képet? :$ Én most fenék alá érőt tervezek növeszteni, és már majdnem derékig érő :D

    A hónapom nekem sem telt különösebben jobban, semmi esemény, lassan vánszorgó idő, de most már február van, és utána jön a tavaaaasz, ami boldoggá tesz :D

    Mr.A apukájának pedig még mindig jobbulást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nálunk annyira magasra nem lehet menni, főleg másfél perc alatt.
      Mi leszedtünk Androidra egy jót, ami működik. Ha gondolod, megkérem a párom, hogy nézzen neked utána. Kevés helyet foglal, nem lassú, nem akad.

      Tépett vállig érő, csak egy tincsemet rosszul tépte meg, és szerintem, ha tekerek rá egy alufóliát, akkor fogni fogom a HBO-t.

      Köszönjük, átadjuk. :D

      Törlés
  4. Nekem is borzasztóan lassan telt ez a hónap, tényleg minden óra vánszorgását éreztem :S Remélem a február gyorsabban eltelik, mert hiába imádom a telet, most már kezd egy kicsit unalmas lenni, hogy állandóan fázom és hogy magas a gázszámlánk :D Egyébként ezek a szakácskönyvek nagyon jól néznek ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a szürkeségből van elegem, de abból nagyon. Az életkedvem megy el tőle. Fogok majd belőlük használni recepteket, mert sok-sok finomság van bennük. :D

      Törlés
  5. Nekem gyorsan eltelt a hónap. Az utazások, az ingázás....de jó, hogy vége. Kezdődik egy újabb.
    A karkötő nagyon nagyon klassz lett! :) :) :) Vártam, hogy láthassam! Igazán jól néz ki!
    Minden éremnek két oldala van és meg kell ismerni mind a két fél véleményét, akármiről is legyen szó. Nekünk még egy utolsó esetnél nem sikerült a másik felet is meghallgatni, de nem is biztos, hogy akarjuk....
    Imádom a Hyper csokit! A legjobban a vaníliásat! :D :D
    Mikor olvashatjuk az "egyéb" irományaidat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínű, ha többet mocorogtam volna, akkor nekem is gyorsabban telik ez a hónap.
      Köszi, ezt jó hallani, azt nem tudom, hogy csináljak szép toldást. Mert az még nem megy, és menet közben elfogyott a damil. Rájöttem, hogyha nem a legnehezebbel próbálkozom elsőre, akkor talán menni is fog. :)
      Igazán nem volt tervezett a találkozó, de nem akartam elhinni, hogy ez az ember ennyire gonosz volt, és csak azért kérdeztem rá. Nagyon sok olyan eset van nálunk, amikor csak egy álláspontot ismerünk. Tiszta lutri, mi és mennyi az igaz.
      Vaníliás nem tudom, hogy volt-e, de ez úgy ahogy volt, elfogyott.

      Nem tőlem függ, de most nyitottam egy blogot a régieknek, hogy azért azok is meg legyenek örökítve az olvasóknak. A feliratkozók alatt vannak még linkek, ahol elérsz, és van egy olyan kis fül, hogy... inkább bemásolom.
      http://tipegozombi.blogspot.hu/2013/04/a-cimlaplany.html

      Törlés
  6. Nagyon jól néz ki a házi melegház, és gratulálok a chilikhez:) Nagyon ügyes vagy, és ez a nyaklánc nagyon szép!
    Twitteren követlek, bár százévente járok fel rá szinte.
    Az Ink Master 2 jó volt, bár néha fogtam a fejem, mert nem olyan esett ki aki igazán megérdemelte volna. Nekem kicsit Sarah munkái jobban tetszettek, de Steve megérdemelte a győzelmet.
    Amúgy ne aggódj, nem csak neked nem sikerült ez a január. Valami megszokása szerintem az évnek, de eddig egy szuper januárom nem volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már jönnek a második levelek, szóval hamarosan átültetünk. :)
      Sarah munkája is tetszett, hogyha ő nyeri meg, azzal is megbékéltem volna, mert tehetséges volt az a lány. Néztem a harmadik évad felhozatalát... hát, nem tudom. Kíváncsi leszek, milyen lesz a mezőny.

      Törlés
    2. Sok sikert az átültetéshez!
      Még nem néztem bele a 3. évadba, kicsit félek, hogy vajon megint lesz e egy ilyen jó csapat mint az elsőben és a másodikban.

      Törlés
    3. Ránézésre érdekesek az emberek. Olyan komolytalannak tűnik, ami már inkább a szórakoztatásról szól, mintsem a tehetségek felkutatásáról.

      Törlés
  7. Én is a fotót hiányolom az új hajadról :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok változás nincs a szokásos kinézetemhez képest, csak vállig ér... de majd akkor fogok képet feltenni, ha normális kinézete lesz, most még várok barátnőm fodrász haverjára, hogy igazítsa ki nekem. :)

      Törlés