2014. február 23., vasárnap

Az a tipikus első randi


Történt pár dolog a baráti körömben, jórészt fennforgott mindenki. Ezért sem vagyok túl kialudt azon túl, hogy ihletrobbanásom volt.
Kezdjük Attival.

Bambultam bele a nagy februári délutánba, amikor egyszer csak csöngettek. Attila jött, felengedtem, tettem oda egy kávét, előre szeltem neki egy sütit. Félig kinyitottam az ajtót.

Kopogás.
- Gyere! – kiabáltam bele a hűtő belsejébe, ugyanis derékig belemásztam. Helyet kellett csinálni a vacsinak.

Attila bejött, üdvözöltük egymást. Nem láttam különösebb okát annak, hogy itt van.
- Hát te? – kérdeztem.
- Hát, én.
- Most komolyan.
- Mondj meg nekem valamit. Hol vannak a normális nők?


Időközben elmondta, hogy volt randizni. Igaz, hogy én úgy tudtam, hogy Anitával van egyben, ez részletkérdés. Nem jött össze – ennyi volt a válasz. Lényegtelen apróság. Randizott. Regisztrált egy társkeresőre, és az első halat randira hívta pár levél után.
A lány aranyos volt, kedves volt, és semmilyen pszichopata jegyeket nem mutatott. Közel hasonló ízlésük volt zenében, ételben, italban, filmekben és könyvekben, ami lássuk be, nem árt, ha megvan. A lány képe még tetszett is neki.

Volt telefonszámcserebere-fogadom.


A randi azonban nem egészen úgy sült el, ahogy Attilám gondolta volna:
- Megismertem, de sehol a vidám, drapp ruha. Meg semmi nőiesség nem volt benne, de ő volt az. A tonna festék alatt megismertem az arcát. Nincs semmi bajom azokkal, akik a feketét szeretik, de megijesztett ez a kriptahangulat. Tökig feketében, bakancsban. Azt hittem, menten szívrohamot kapok. De adtam ennek az egésznek egy esélyt. Elterveztem mindent, hogy vacsi, egy kis tea, meg mozi vagy koncert, de ez csak akkor, ha minden klappol. Tudod, legyen az a tipikus első randi. Ehhez képest, én szerettem volna, ha minél előbb vége lesz.

- Na. Miért?
- Mert mondtam neki, hogy menjünk teázni. Ehhez képest egy kocsmában kötöttünk ki egy-egy korsó sör mellett. Azt mondta, hogy nincs kedve teához, mert mindenki oda akarja vinni. Tény, de a pasik meg nem szeretik, ha egy gödénynek kell csapni a szelet, ugyanis, ameddig én rendes tempóban ittam a sört, addig ő már a harmadikat fogyasztotta. Az utolsóhoz ráadásul kísérőt választott. Vodkát. – végigdörzsölte az arcát. – Még most is ráz a hideg. – Tényleg libabőrös volt. – Utána mondtam, hogy együnk valamit. Eszem ágában nem volt, hogy elviszem valami elitebb helyre, vagy sushizni. Hova mentünk? Na, hova? Gyrosozni. Nem szeretem a török kaját.

- Görög.
- Tökmindegy. Meg ez is. Én nadrágban voltam, meg ingben, ez meg bakancsban, meg itt-ott kiszakított nadrágban, meg bő zenekaros pólóban. Csuklószorítókkal, meg minden ilyennel. Agyrém. Azért nem hiszem, hogy sokat kérek, hogy egy randira normálisan jöjjön el. Ha már a társkeresős képe drapp ruhás. Meg hogy ezek után ne akarjon velem még egyszer találkozni. Zsákbamacska ez az egész. Pláne, hogy más a kép, mint ahogy kinéz. De nem ez volt a legjobb.
- Nem ez volt a vége? Mozi, vagy koncert? – húztam fel a szemöldököm.


- Mozi. De még előtte a kaja. A gyros amúgy is egy olyan kaja, amit kihívás úgy megenni, hogy tiszta maradj. Na, ő is elbukott. A szája körül fehér és piros foltos volt, és a kaja egy része a pólóján landolt. Aztán szívta a fogát, és mondta, hogy menjünk moziba. Nézzük meg az Amerikai botrányt. Nem mentem, mire tudod, mit csinált? Finoman szólva lebuzizott, mert nem viszem el moziba, és kiakadt, hogy én miért nem akarok vele menni, amikor nála jobb nőt nem találnék. Meg hogy én is a csinibabákat akarom, és hogy nem értékelem a nők belső énjét. Ami igaz is, ha ilyen a belső énje! Ki akar egy bunkót, akiben több liter sör és egy gyros bukfencezik? Aztán elviharzott, én meg beültem egyedül mozizni, de akkor is. Hol vannak a normális nők? Elmennék én bárkiért a világ végére is, csak legyen egy kicsit több benne, mint a sör.

Picit nevettem, mert magam előtt láttam ezt az egész jelenetet.
- Azóta mi van?
- Azóta letöröltem magam a társkeresőről, és inkább nem keresek ilyen helyen magamnak senkit. Inkább szemtől-szembe szeretnék pofont kapni, mint még egy ilyen vak randiba belefutni.

Igen. Sok bolondgomba nő. Nekem egyszer olyan volt, hogy doki, és sokat dolgozik. Majd mikor mondtam, hogy ha nem próbáljuk meg, nem tudjuk, akkor a pasi válaszolt, hogy én is csak egy olyan nő vagyok, aki a „dr”-re, meg a több százezres fizetésre megy, és az instant doki képe vonz, nem pedig az egyszerű emberek. He? Én meg visszaírtam neki, hogy ezzel nem igazol az égvilágon semmit sem, csak azt, hogy hozzá egy kulcslyuk illik, vagy egy narancs. Hihihi…

Sőt, volt egy olyanom, hogy a buszról megláttam, hogy néz ki a srác. Köze nem volt a küldött képhez. Átültem a busz másik oldalára, és nem szálltam le róla. Hazugsággal kezdeni valamit? Van értelme? Nincs. Bár egy exemnek bejött több-kevesebb sikerrel.

Melyik volt a legrosszabb randitok?
Milyen failekkel találkoztatok eddig?

22 megjegyzés:

  1. Még tinikoromban randiztam egy sráccal, aki az évfolyamtársam bátyja volt. 2,5 órán keresztül traktorokról és a mezőgazdasági kiállításról beszélt nekem. :D Pedig derékig érő szőke loknis hajjal szerintem nem úgy nézhettem ki akkor mint akit ez érdekel. :D

    A másik kellemetlen élményem egy szórakozóhelyen megismert sráccal volt. Én akkor 17 voltam, ő az állította hogy 19. 2x randiztunk, tetszett is, aranyos volt, aztán egy közös ismerős világosított fel, hogy a srác igazából 28 éves és elvált. És még ő volt felháborodva, amikor telefonon megmondtam neki, hogy nem akarom többet látni.

    A másik dolog, amit mostanában történt, hogy egy lány ismerősöm aki átlagos külsejű, egy picit teltebb alakú nagyon bunkó módon pattintott le egy szerintem helyes srácot, mondván ő nem elég jó neki. Komolyan... egyeseknek nincs önkritikája, vagy túl sok Twilightot olvastak és azt hiszik hogy rájuk is minimum egy tökéletes külsejű herceg vár valahol?

    Másik. Beszélgetés a buszon mögöttem. Két 16 éves körüli lány. Az egyik azt mondta, hogy nem jár olyan sráccal akinek nincs Iphone-ja és ask.fm-en senki sem lájkolja amit válaszol. A másik erre: Ilyen lúzer senkinek sem kell. -.-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer randiztam egy sráccal, aki odavolt a kosarazásért. Nem vagyok atletikus alkat, mégis azt hitte, hogy érdekel. Minden témát, amit elkezdtünk, képes volt idáig vezetni. A végén meg beültünk egy horrorra, amiről két percenként kiment, mert félt.

      Valahol itt a blogon már írtam a kísértetszerető mítoszáról.

      Az utolsóra pedig, van egy jó linkem, ami viccnek indul, de a vicc az, hogy így viselkednek a legtöbben. Ez az:
      http://www.youtube.com/watch?v=XnFdI835tB8

      Törlés
  2. Szerencsére én csak egyszer faragtam rá netes ismerkedéssel, és egyben ez volt életem legrosszabb randija.
    Akkori jó barátnőm próbált nekem pasit találni, és úgy gondolta, az egyik ismerősével jól kifogunk jönni. Akkor még MSN-en elkezdtünk dumálni, és tényleg haláli arc volt a fiú,küldtünk képeket is meg minden, végül találkoztunk, és azt hittem eldobom az agyam. A körülbelül 5 évvel idősebb fiú 1,5 fejjel alacsonyabb volt nálam, és mikor megláttam alig bírtam visszatartani a nevetésem. Biztos megharagudott érte, de van ez így. Ajándékot is hozott, az egyik PC játékot DVD-n amiről sokat dumcsiztunk. Aztán beültünk a Mekibe beszélgetni, de egész végig csak a kockulásról akart beszélni, akármikor próbáltam eltérni a témától, mindig oda lyukadtunk ki, és egyre inkább menthetetlennek éreztem az egészet. Aztán mikor indultam haza kikísért az állomásra, és minden áron meg akart csókolni, nagyon rámenős volt. Szégyenlem, de e-mailban mondtam meg neki, hogy többet nem akarok vele találkozni, és hogy MSNről is tiltottam. Nincs bajom az über kockákkal, de egy randin ne 0-ák és 1-esek körül forogjon a téma.
    A másik netes ismerkedésemből való kapcsolat meg mind a mai napig tart:) Szóval csak okosan kell keresni, és nem mindig annak hinni, aki mindenben megfelel nekünk. Vagyis szerintem ez a titka.
    Viszont már nem ismerkednék neten, túl sok rosszul elsült randiról hallottam már.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, mert a neten elhitethetjük magunkkal, hogy a belső számít, festhetünk egy másik képet. Csak azt felejtik el, hogy nem mindenkinek jön be egy totál más fazon.
      Egyszer jártam úgy, hogy a srác azt mondta, 170 centi. Én vagyok 163. Találkoztunk, emelt talpú papucs volt rajtam, és a gyerek még így is alacsonyabb volt nálam. :/

      Törlés
  3. Most mosolygok kicsit, de inkább csak annyit írok, hogy mindent tudsz.... :D

    VálaszTörlés
  4. Szerencsére én "fajtársak" közül fogom ki a zaklatóimat (udvarlókat)...Szóval mindig tudom, mire számíthatok...
    Mondjuk netről szereztem már olyan kullancsot...tudtam én, hogy nem bőbeszédű, de három óra alatt hozzám se szólt szinte...még csak nem is kérdezett...ha csendben maradtam annyit mondott "Mesélj"...hát az borzasztó volt és minden hónapban újrapróbálkozik, megsértődik és letöröl...xD

    VálaszTörlés
  5. Hogy őszinte legyek, vegyes érzések kavarognak bennem. Tény és való, hogy a csaj képe csalóka volt, mert attól gyökeresen eltérő külsővel jelent meg, de attól még, hogy valaki rocker, vagy ahhoz hasonló még nem feltétlenül kell kirohanni a fél világból. Attól még lehet kellemes társaság és nőies. Az más kérdés, hogy a fent említett lány egyáltalán nem volt ilyen. Én a külsejében semmi kivetnivalót nem találok, hacsak annyit nem, hogy talán első randin nem ilyen szerkóval indítok, és a bakanccsal sincs gondom, de hát ehhez is meg kell találni a megfelelő közeget. A viselkedése már annál zavaróbb. Aki vedel, mint a gödény és rondán eszik engem is lelombozna. Sajnálom, hogy Attilának ilyen élményben volt része.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attila egy fura képződmény, mert ő hajtja a modell csajokat, és zeneileg ki lehet a rock / metál kettőssel kergeti a világból. De ő ilyen. Ettől függetlenül mondta, hogy megadta volna neki az esélyt így is, mert ki tudja, lehet, hogy olyan bokorban van a szerelem, amelyik alá nem néz be. Csak nem tetszett neki, hogy férfiasabban viselkedik, mint ő. Éles váltás volt szerintem, és nem értem, hogy a lánynak miért volt jó alakoskodni, de legközelebb szerintem Atesz is körültekintőbb lesz. Remélem.

      Törlés
  6. Oo, szegény.. Azért sajnálom, bár nem értem miért tesznek ki az emberek olyan profilképet ami köszönőviszonyban sincs a valós stilusukkal. Mert ha pl. rokker a lány, azzal sincs gond, de tegyen ki olyan képet, és olyan srác fogja elhivni, akinek ez bejön.
    Nálam a legrosszabb randi az volt amikor a srác nem volt semmilyen, szó szerint: Én: Milyen filmeket szeretsz? Ő: nem nézek filmet. Én: Oké, kedvenc zene, vagy könyv? Ő: nem érdekelnek az ilyesmik. Én: Rendben, mi a hobbid? Ő: Semmi. Én: Mit szeretnél dolgozni, vagy mivel szeretnél foglalkozni. Ő: jelenleg nincs munkám, de nem is nagyon keresek, mert még keresem önmagam. Na jó, itt már bőven rájöttem, h ebből kb. semmi nem lesz. Két önálló kérdése volt: Mit szeretnél inni? Miért nem eszel, anorexiás vagy?
    Na, ezek után feladtam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az volt a baj, hogy akit megismert, és akivel találkozott, gyakorlatilag köszönő viszonyban sem volt egymással.
      Hát, ezt a gyereket én is elhajtottam volna. Hihetetlen, mennyi a bolond ember?!

      Törlés
  7. Egy vakrandi rövid összefoglalója egyik fiúismerősömtől: "Mikor megláttam, tudtam, hogy nem az én esetem. Amikor megszólalt, rájöttem, hogy senki másé sem." :D

    Egyébként az én legrosszabb ilyen élményem hasonló színvonalú, mint Attiláé. Tisztában vagyok vele, hogy nem vagyok én sem szupermodell, de azért az igényesség, ápoltság, udvariasság talán a magamfajtának is kijár(na). Mr. Adonisz a képről azonban egy 160 cm "magas", ápolatlan, zsíros hajú, szakadt külsejű fiatalemberben öltött képet, aki kielégítő első randinak találta a haverjaival való csocsózást és sörözést a pályaudvar koszos kocsmájában. Gondolom, mondanom sem kell, hogy fél óra után halaszthatatlan dolgom támadt, és SOHA többé nem értem rá. :D

    De azért megnyugtat a hozzászólásokat olvasva, hogy sokunknak van klassz története a témában. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A srác merőben jól összefoglalta a dolgokat.

      Engem is vittek már olyan randira, hogy az összes porcikám tiltakozott ellene. Nem azt várom, hogy elit helyre cipeljen, csak kulturált legyen. Na, se a srác, se a hely nem volt az.

      Törlés
  8. Szegény unokatesóm meg a normális férfiakat hiányolja. Az előző 3 párját a neten ismerte meg és mind a 3 kudarcba fulladt. Az egyik az "rugdosta", a másik kettő meg irányítani akarta, uralkodni akart és szerintük az unokatesóm hülye és semmihez nem ért meg semmit nem tud. Elnyomás...
    Egyszerűen nem sikerült neki megtalálni a normális párt. Most már lassan 2 éve egyedül van, de nem hajlandó újra regelni egy társkeresőre sem.
    Eljön az ő ideje is, tudom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom az unokatesódat, de barátnőm példáján tudom, hogy ő fent volt sokáig egy társkeresőn, és az évek alatt összesen hat levelet kapott. Nem egy évről beszélünk. Akikkel meg összehozta a sors, mind kitolt vele, most mégis van egy nem egészen felhőtlen kapcsolata, ami talán megmutatja neki, hogy van még élet ezen a bolygón.
      Előbb-utóbb a lányzónak is jönni fog a hercege, csak legyen türelme kivárni.

      Törlés
  9. Hu,hát most hogy én is szingli lettem áttudom érezni! Nagyon zsákbamacska ez az egész dolog,mikor megismersz valakit neten és akkor a körmeidet azért rágod az első tali előtt hogy vajon tényleg olyan e az illető amilyennek megismerted neten. Én az ilyenektől annyira pánikolok,hogy elmondani nem tudom. Alapból félek új emberekkel találkozni független attól hogy fiú e vagy lány. Na most ha még randi keretein belül van,akkor még frusztráltabb vagyok.
    Ráadásul az ilyen esetek miatt megy el az én kedvem is. Megismerek valakit neten,jó fej ,aranyos, ... talin meg nem is olyan mint a képen (ez már rossz jel), és ráadásul egy idióta. De sajnálom,hogy neki is át kellett ezt élnie.
    Bár bevallom az én talimnál én is bakancsba mentem -mivel tudtam hogy eső várható este, illetve a srác is metálos volt,szóval megengedett volt- , illetve kocsmába voltunk, de mivel már nem lehet dohányozni ott se, így nekem megfelelt, az utcán hideg volt,teázók meg erre felé nincsenek. Pont mondtam is neki is meg húgomnak is,hogy bezzeg Pesten mennyi lehetőség lenne ahova beülhetünk és nem raknak ki hajnali 3-4kor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mondod? Szerintem a találkozóim előtti 2-3 órában darabjaira bomlik az agyam.
      Sok a zsákbamacska nagyon, és úgy viselkednek ezek az emberek, mintha ez nem lenne probléma.
      Már régen nem voltam éjszakázni sehol, de anno tényleg volt olyan hely, ahol hajnalig mulattunk.

      Törlés
    2. Teljesen ismerős. Én is tiszta pánik szoktam lenni,hogy vajon tényleg úgy néz e ki az illető,vajon fogyatékosabb e mint neten, lefog e égetni, stb.
      De a legrosszabb akkor is,hogy sokan ilyenkor megjátsszák magukat. Ezen nem tudok túllépni. =/
      Gondolom te is legbelül félsz azért ettől,és emiatt nem mersz kimozdulni bárkivel is. Sajnálom tényleg,mert ez olyan rossz.

      Törlés
    3. Én nem vagyok kimozdulós fajta alapjáraton, és kis társaságban érzem jól magam igazán. Azért nem megyek nagyon sehova, meg most nincs is miből menni, pedig nagyon mehetnékem lenne. Plusz, valahol az ár-érték arány sem az igazi, és csak olyanra szeretnék költeni, ami tényleg megéri.

      Törlés
    4. Én se nagyon szeretek kimozdulni,de néha jó elmenni más irányba mint mondjuk az otthonom és a munkahelyem közti rész. De mondjuk egy magam én se mászkálnék ki. A barátaim meg még véletlenül se pécsiek.
      Költeni én se szeretek- csak mondjuk ha hajnal van és egyetlen egy hely van csak nyitva,akkor nyilván az ember bemegy .

      Törlés
    5. Múltkor megkérdeztem egy rokonomat, hogy eljönne-e velem császkálni. A válasz annyi volt, hogy miért nem megyek egy barátommal? Mert senki sem pesti, aki ráérne. Ez van.
      Amúgy persze, egyet értek veled.

      Törlés